Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kunnossa, mutta ”sitä oikeaa” ei löydy – 33-vuotias sinkkunainen: ”Olenko parisuhteeseen ylipätevä?”

Vierailija
13.02.2020 |

"olen se, joka valitaan, kun halutaan nainen, johon voi luottaa, jonka kanssa elää ja kokea, joka on yllytyshullu mutta kuitenkin turvallinen, se jonka kanssa vietetään kahden päivän Netflix-maraton ja jonka kanssa lähdetään vaeltamaan Lapin perämetsiin rinkka selässä, se joka pienillä teoilla osoittaa päivittäin rakastavansa. Se ei kuitenkaan tunnu kelpaavan. Olen siis ylpeästi sinkku, koska olen ilmeisesti parisuhteeseen ylipätevä.”

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/6bd0c9f9-dcf4-4a20-90e0-9443bdc9cbf4

Hmm... kuulostaisi oikein sopivalta kilttikselle, mutta kilttis ei taida kelvata hänelle?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt on näitä mainoksia joita jotkut sinkkunaiset keksivät itsestään... Kyllähän osa lähtee kaikenlaisiin laulukilpailuihinkin munaamaan itsensä kun kukaan ei ole kertonut aikoinaan, että et sinä rukka laulaa osaa ja kaikki ovat aina vain kehuneet ja kannustaneet. Kyllä siinä naisen pää sekoaa realiteetit katoavat.

Vierailija
2/39 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään paras valinta. Ei jatkoon, miesten mielestä.

Olen vieläkin sitä mieltä, että sinkun on syytä hakea itsestään syytä sinkkuuteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, jos tolla naisella profiili tinderissä niin muijalle satelee tykkäyksiä ja muilla treffisivustoilla tulee satoja viestejä miehiltä. Mutta kun kukaan ei kelpaa edes niin pitkälle että vastaisi viestiin saati lähtisi treffeille. Mitä johonkin Suomi24 treffien tapaiseen palveluun tulee missä voi valita miehen koulutuksen ja tulotasonkin. Niin tuolla naisella on taatusti hakuehtoina vain akateemiset ja korkeintaan amk miehet.

Vierailija
4/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vaikka kuinka monta "unelmatyyppiä" jotka kertovat kuinka ihania, turvallisia, rakastavaisia, välittäviä jne he ovat. Ja sitten suljettujen ovien takana onkin paljastunut ihan jotain muuta. En oikein usko purematta näitä "oon maailman paras enkä kelpaa" juttuja.

Vierailija
5/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaistoaa toisesta onko oikea. Ei siinä mitään sanoja tai selityksiä tarvita. Melkeinpä niin päin että kaiken maailman selitykset vain haittaavat asiaa.

Vierailija
6/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa, pitää katsoa peiliin.

Niin se vaan on, että oikeasti kivoille ja mukaville löytyy ottajia. Jos ei kukaan niistä kelpaa, joille itse kelpaisi, niin ihan on oma moka.

7/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta että sinkkuudesta ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään.

Periaatteessa parisuhdemarkkinat eivät ole muuttuneet mitenkään merkittävästi mutta ihmiset pysyvät sinkkuina paljon herkemmin kuin ennen. Syy tähän on se että kukaan ei nykypäivän yhteiskunnassa enää "tarvitse" puolisoa pärjätäkseen. Tämä aiheuttaa nirsoutta ja koska ylitarjonta jyllää deittisovellusten/appien ansiosta niin syntyy tilanne jossa "alemman-tason" ja "keski-tason" ihmiset etsivät kumppaniaan oman-tasonsa yläpuolelta. Tällöin flaksi ei käy.

Tämä ei ole välttämättä edes tiedostettua toimintaa. Siispä suosittelisin sinkkuudesta eroon pääsemiseksi kohdistamaan katseen peiliin ja analysoida itseään ja vaatimuksiaan hieman tarkemmin.

Vierailija
8/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enemmänkin kyse siitä että hänestä tuntuu että hän on ylipätevä.

M

Vierailija
9/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllytyshulluus ei ole hyvä asia kun siitä helposti katotaa etuliite yllytys eikä extemporematkustelu/rinkkaeräilyt ole useimpien miesten mieleen 🤔

M33

Vierailija
10/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma sinkkuudessa? Itse olen tällä hetkellä sinkku ihan omasta tahdostani. En pidä sinkkuutta mitenkään outona. N38

Vierailija
11/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pätevä on. Siksi on yksin oltava.

Zinc

Vierailija
12/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään paras valinta. Ei jatkoon, miesten mielestä.

Olen vieläkin sitä mieltä, että sinkun on syytä hakea itsestään syytä sinkkuuteensa.

Totta. Koskee molempia sukupuolia. Jotkut ihmiset vaan ovat esim. Persoonana, asenteeltaan, käytökseltään tai muuten sellaisia ettei ketään normaalia ihmistä kiinnosta. Mitä nilla on myös harhaiset käsitykset omista avuistaan ja sokeus omille vioille.

Vierailija
13/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sinkkuudessa? Itse olen tällä hetkellä sinkku ihan omasta tahdostani. En pidä sinkkuutta mitenkään outona. N38

Tykkäätteks te oluesta ?

Zinc

Vierailija
14/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvittelee olevansa muita parempi, jää helposti yksin. Kukaan ei halua olla ylimielisen ihmisen seurassa. 

Vierailija
15/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään liikoja luuleminen ei pätevöitä mihinkään.

Vierailija
16/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä myös niille oikeasti kilipäillekin löytyy ottajia. Ei tarvitse olla edes kiva ja mukava. Ehkä vaan kohdannut vääriä tyyppejä.

Vierailija
17/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole se nainen, joka valitaan, koska miehen ainoa kriteeri on tumma tukka ja se, että reidet aukeavat kaikille halukkaille kuin saluunan ovi."

...ja miehen on tuotava vähintään palanen kuukiveä ensitreffeille  todistaakseen ettei ole tällainen?

Vierailija
18/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä törmätään siihen, mitä monet miehetkin ovat täällä kertoneet, että ovat ihan ok kivoja kavereita, mutta kukaan ei pysty ajattelemaan heitä romanttisessa mielessä eikä tunne seksuaalista vetoa.

Vierailija
19/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä, että nainen suostuu parisuhdetoimintaan ennenkuin hänelle on mitään parisuhdetta luvattu. Miksi joku mies haluaa niin epätoivoisen naisen, että antaa "parisuhdepalvelua" kaikille treffimiehille toivoen, että joku jostain syystä pysyisi. Minun luona ei kukaan olisi kahta päivää netflixeilemässä, olen PALJON tylympi miesten toiveille ennen kuin panostavat minuun ja miehet kyllä perässäni juokseekin. En ole edes kauhean hyvännäköinen eivätkä kaikki asiani ole kunnossa.

Vierailija
20/39 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vamaan pitäisi tajuta, ettei parisuhde ole mikään työpaikkahaastattelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä