Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen flirttailla vahingossa?? Joskus koen olleeni vain hauska tms. mutta miehet ottavat sen flirttinä.

Vierailija
13.02.2020 |

Sitten kun jälkikäteen mietin tilannetta niin tajuan, että saattoihan siinä olla jännitettä enemmänkin.

Miksi en tajua tuota sillä hetkellä, elän vain ja flirttailen "vahingossa"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just samanlainen olo kuin ap:lla. Olen kyllä roisikin suustani joskus mutta hyvällä maulla/tilannetajuisesti kuitenkin. Tahtomattani miehet sitten retkahtaa ja alkaa tulla ehdotteluja ja jopa seurustelupyyntöjä. Miksei nainen saa olla sanavalmis ilman että miehet heti vetää omia johtopäätöksiään?

Kuka ehdottaa seurustelu ilman tapailua? Pelkkä treffipyyntö ei vielä kerro minusta retkahtamisesta mitään, vain toisen osapuolen kiinnostuksesta tutustua.

Olen auttamattoman avuton flirttailun suhteen. En koe flirttailevani ikinä, enkä tunnista vaikka joku minulle flirttailisikin.

Vierailija
22/25 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa sen tosiaan heti lukee joksikin flirttailuksi, jos toinen vain juttelee iloisesti ja ehkä vielä hymyilee. On siitäkin kokemusta, että vastaantulijaa katsoo silmiin, ei siis ihan koko aikaa tuijota ja sieltä lähetään perään kyselemään treffeille. Helpompi katsoa maata. 

Eikä nämä tyypit edes usko, jos sanoo että ei flirttaillut vaan aletaan puhumaan naisesta selän takana että se on katkera akka kun en sille lämmennyt ja nyt se kiukuttelee.

Aloitin itse opintoni yliopistossa miesvaltaisella alalla, juttelin ihan normaaleja erään miehen kanssa, siis sellaista millainenhan tentti tässä kurssissa on ja onkohan noi opiskelijabileet mukavat. Hän vastaa: mulla on tyttöystävä. Hän oli vielä jotain 5 vuotta myöhemmin selitellyt tuttavilleen kuinka joutui torjumaan minut :D 

Eipä tullut kavereita tehtyä noiden opintojen aikana, koska kaikki luulivat että yritän iskeä tai joidenkin tyttöystävät luulivat että yritän iskeä. Vaihdon kandin jälkeen alaa ja onneksi oli hieman enemmän naisia, niin pystyi taas keskustelemaan vaikka siitä tulevasta tentistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tätä tehdä miehenäkin.

Vierailija
24/25 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun se flirttailu on automaattista, kun tapaa kiinnostavan ihmisen. Ei siinä ehdi miettimään, että hei nyt mä flirttailen. Ne maneerit tulevat itsestään, näin on luonto säätänyt sukupuolen väkisen kiinnostuksen ja suvunjatkumisen mahdollisuuden.

Vierailija
25/25 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran reissussa (Pohjois-Euroopan maa) niin, että käväisin baarissa ja kun en nähnyt siellä ketään mielestäni kiinnostavaa niin lähdin siirtymään seuraavan paikkaan, ja liikennevaloissa mies heittäytyi juttusille. Olin kuulemma hymyillyt hänelle siellä baarissa niin, että hän tulkitsi sen kiinnostuksen osoitukseksi. No, ihan kiva mies oli kyseessä ja menimme sitten yhdessä toisen baariin, mutta en kyllä ollut itse noteerannut häntä millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan