Minkä tuloksen sait mikä euroopan maa on henkinen kotisi-testistä?
Kommentit (209)
Saksa. Pitää paikkansa. DEUTSCHLAND! MEIN HERZ IN FLAMMEN! - Rammstein
Itävalta. Vaikken mitään vuoristoa valkannut.
Espanja. Siesta sopii kyllä mulle 😊
Itävalta, on tullut kerran käytyä laskettelemassa St. Antonissa ihan hieno maa, olisin kyllä toivonut jotain lämpimämpää paikkaa.
Alankomaat. Hmm... En ole koskaan käynyt, tosin en ole juustojen ystävä, mutta muuten kelpasi. :D
Englanti oli tuloksena. Itse sanoisin, että Saksa on henkinen Euroopan kotini, mutta ei huono tuokaan.
Itävalta, ja se sopiikin hyvin. Asuin vuosia Sveitsissä ja viihdyin erinomaisesti.
Islanti. Hömppätesti arvasi kerrankin oikein :D.
Alankomaat. Jes! Valitsinkin kuvan, jossa on syksyisiä puita ja polkupyöriä.
En ole koskaan käynyt, mutta ilmeisesti maa/kulttuuri on mukavan käytännöllinen ja suora. Ja (vanhempi) arkkitehtuuri on kaunista, niin kuin toki vähän kaikkialla.
Sain Ranska, enkä voi sietää ranskalaisia 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.
Miksi ei olisi varaa? Kysymys on enemmänkin siitä, puhutko saksaa. Eikä Itävallassa asuminen kallista ole, tai varsinkaan Etelä-Saksassa.
Etelä-Saksassa tai ainakin Munchenissä on kallista, toisin kuin Wienissä, joka on suht keskitasoa kalleuden suhteen eurooppalaisten kaupunkien joukossa.
Totta asuminen on Etelä-Ssksassa kallista. Mutta elämä muuten ok-hintaista, ruoka yms. Perhe-edutkin tosi hyvät.
Alankomaat. Olen käynyt turistina muutaman kerran, mutten koe maata muuten erityisen omakseni. Valitsin kuvista jonkun sopivan maiseman, churrot ja rannalla makoilun. Kai testi yhdisti pilveilyn, mässyt ja toimettomuuden jotenkin kuvioon. Viihdyn enemmän itäeuroopassa tai eteläeuroopassa.
Mulle tuli Ranska. Kiva, olen frankofiili ja olen myös asunut siellä.
Espanja