Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko zinc mennyt sekaisin?

Vierailija
13.02.2020 |

Vai onko aina ollut sekaisin?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saattaa käyttää ko. "henkilön" allekirjoitusta. Itsekin olen pari kertaa käyttänyt.

Zinc

Olen eri kuin ketjun aiempi Zinc.

Vierailija
62/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän tuo seonneelta kuulostaa. Varsinkin jos ihan aikuisten oikeasti uskoo nuo messiashorinansa.

En minä ole mitään pyytänyt. Olenhan jo kertonut, että olen yrittänyt kieltäytyä.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni näillä palstoilla tarvitaan yksi zinccis, jolle sallittaisiin vähän vapaampi kielenkäyttö. Ne näkökulmat on monesti aivan muuta, kuin ketjujen korrektius ja siksi piristäviä. Henkilökohtaisuuksiin ei silti tarvitse mennä.

Eli yhdelle kylähullulle pitäisi antaa oikeus pelata omien sääntöjen mukaan ja normaalit ihmiset tiukoilla säännöillä. Miksi ihmeessä? Taidat olla Zinccis itse.

Takuulla on. Taas yksi kohta ruksattu narsistin tarkistuslistalta. Omat säännöt.

En ole kyseinen kirjoitta. Miksi olisin ystävä, kun käytän aina allekirjoitusta.

Zinc

Vierailija
64/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saattaa käyttää ko. "henkilön" allekirjoitusta. Itsekin olen pari kertaa käyttänyt.

Zinc

Patologinen valehtelu - check

Vierailija
65/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Patologinen valehtelu - check

Taas meni pieleen

Zinc (se alkuperäinen)

Vierailija
66/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni näillä palstoilla tarvitaan yksi zinccis, jolle sallittaisiin vähän vapaampi kielenkäyttö. Ne näkökulmat on monesti aivan muuta, kuin ketjujen korrektius ja siksi piristäviä. Henkilökohtaisuuksiin ei silti tarvitse mennä.

Että mitä. Aika kummallisia on näkökulmat jos niitä ei pysty tuomaan esille olematta asiaton.

Sovinnaisuussäännöt, kaikki muu ulkokultaisuus, vaikka sisällä huutaa myrsky

Zinc

Vierailija
67/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi sisäinen rauha, vaiko ulkoinen rauha ?

Zinc

Vierailija
68/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Check, 

Nyt mä häippäsen ;)

Zinc

Vierailija
69/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä muuten sanotaan kaasuvalotukseksi kun narsisti ensin toimii tyhmästi ja sen jälkeen kirkkain silmin väittää että en ole tehnyt mitään sellaista.

Vierailija
70/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhdelle kylähullulle pitäisi antaa oikeus pelata omien sääntöjen mukaan ja normaalit ihmiset tiukoilla säännöillä. Miksi ihmeessä? Taidat olla Zinccis itse.

Takuulla on. Taas yksi kohta ruksattu narsistin tarkistuslistalta. Omat säännöt.

En ole. Ja mielestäni myös perustelin mielipiteeni asiallisesti. Samaa asiallisuutta toivoisin teiltä.

Vierailija
71/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minua kiehtoo tuo Zinc. Onko hänestä muuta tietoa kuin nimimerkki? Ilmeisen taitava verbaalisesti ja jopa paikoin teräväkin.

Vierailija
72/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on tapahtunut. Aiemmin väänsi sanoista vitsejä ja kertoili puutarhastaan. Nyt ei ole puhellut kumpiakaan. Luovuus on väistynyt vihan tieltä. Mitenkähän hänen mausteensa jaksavat?

Vierailija
73/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minua kiehtoo tuo Zinc. Onko hänestä muuta tietoa kuin nimimerkki? Ilmeisen taitava verbaalisesti ja jopa paikoin teräväkin.

Oli ennen, mutta viina on näemmä vienyt viimeiset aivosolut :(

Vierailija
74/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka harmi! Nauroin joskus hänen jutuilleen. Huomasin tosin ilkeyttä viime aikoina kommenteissaan, jota ihmettelin.

Vierailija
75/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka harmi! Nauroin joskus hänen jutuilleen. Huomasin tosin ilkeyttä viime aikoina kommenteissaan, jota ihmettelin.

Sama.

Vierailija
76/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut aikaa jolloin kommenttinsa eivät olisi olleet ilkeitä. Ilmeisesti toiset vain haistavat ilkeyden paremmin kuin toiset... Viime aikoina on lisääntynyt tulevaisuudesta horiseminen, luulin että se on jotain erikoisuudentavoittelua ja itsekorostusta, mutta olisiko sittenkin sairaus.

Vierailija
77/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut aikaa jolloin kommenttinsa eivät olisi olleet ilkeitä. Ilmeisesti toiset vain haistavat ilkeyden paremmin kuin toiset... Viime aikoina on lisääntynyt tulevaisuudesta horiseminen, luulin että se on jotain erikoisuudentavoittelua ja itsekorostusta, mutta olisiko sittenkin sairaus.

Nousuhumalassa tuli aina hyvää juttua ennen :D

Ilkeys kuuluu laskuhumalaan ja krapulaan.

Vierailija
78/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä sekaisin kuin kaikki muutkin hullut täällä. Jostain syystä palstan ainut kirjoittelija joka signeeraa viestinsä niin jää nimi mieleen. Pelkkää epätoivoista huomionhakemista. Täysi nolla siviilissä.

Vierailija
79/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on tapahtunut. Aiemmin väänsi sanoista vitsejä ja kertoili puutarhastaan. Nyt ei ole puhellut kumpiakaan. Luovuus on väistynyt vihan tieltä. Mitenkähän hänen mausteensa jaksavat?

Sarviapilan lehdet olivat loppumassa maustehyllystä. Niitä kun ei oikein saa kuin ulkomailta tilaamalla.

Joten laitoin ulos lisää kasvamaan !

Zinc

Huomaattekos ystävät, ne itävät myös aivan kaupan siemenistä ! Ovat idätyskelpoisia ..

Vierailija
80/87 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kakalla.

Pena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi