Onko zinc mennyt sekaisin?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllähän tuo seonneelta kuulostaa. Varsinkin jos ihan aikuisten oikeasti uskoo nuo messiashorinansa.
En minä ole mitään pyytänyt. Olenhan jo kertonut, että olen yrittänyt kieltäytyä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni näillä palstoilla tarvitaan yksi zinccis, jolle sallittaisiin vähän vapaampi kielenkäyttö. Ne näkökulmat on monesti aivan muuta, kuin ketjujen korrektius ja siksi piristäviä. Henkilökohtaisuuksiin ei silti tarvitse mennä.
Eli yhdelle kylähullulle pitäisi antaa oikeus pelata omien sääntöjen mukaan ja normaalit ihmiset tiukoilla säännöillä. Miksi ihmeessä? Taidat olla Zinccis itse.
Takuulla on. Taas yksi kohta ruksattu narsistin tarkistuslistalta. Omat säännöt.
En ole kyseinen kirjoitta. Miksi olisin ystävä, kun käytän aina allekirjoitusta.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa saattaa käyttää ko. "henkilön" allekirjoitusta. Itsekin olen pari kertaa käyttänyt.
Zinc
Olen eri kuin ketjun aiempi Zinc.
Patologinen valehtelu - check
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa saattaa käyttää ko. "henkilön" allekirjoitusta. Itsekin olen pari kertaa käyttänyt.
Zinc
Patologinen valehtelu - check
Taas meni pieleen
Zinc (se alkuperäinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni näillä palstoilla tarvitaan yksi zinccis, jolle sallittaisiin vähän vapaampi kielenkäyttö. Ne näkökulmat on monesti aivan muuta, kuin ketjujen korrektius ja siksi piristäviä. Henkilökohtaisuuksiin ei silti tarvitse mennä.
Että mitä. Aika kummallisia on näkökulmat jos niitä ei pysty tuomaan esille olematta asiaton.
Sovinnaisuussäännöt, kaikki muu ulkokultaisuus, vaikka sisällä huutaa myrsky
Zinc
Onko parempi sisäinen rauha, vaiko ulkoinen rauha ?
Zinc
Sitä muuten sanotaan kaasuvalotukseksi kun narsisti ensin toimii tyhmästi ja sen jälkeen kirkkain silmin väittää että en ole tehnyt mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhdelle kylähullulle pitäisi antaa oikeus pelata omien sääntöjen mukaan ja normaalit ihmiset tiukoilla säännöillä. Miksi ihmeessä? Taidat olla Zinccis itse.
Takuulla on. Taas yksi kohta ruksattu narsistin tarkistuslistalta. Omat säännöt.
En ole. Ja mielestäni myös perustelin mielipiteeni asiallisesti. Samaa asiallisuutta toivoisin teiltä.
En tiedä miksi minua kiehtoo tuo Zinc. Onko hänestä muuta tietoa kuin nimimerkki? Ilmeisen taitava verbaalisesti ja jopa paikoin teräväkin.
Jotain on tapahtunut. Aiemmin väänsi sanoista vitsejä ja kertoili puutarhastaan. Nyt ei ole puhellut kumpiakaan. Luovuus on väistynyt vihan tieltä. Mitenkähän hänen mausteensa jaksavat?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi minua kiehtoo tuo Zinc. Onko hänestä muuta tietoa kuin nimimerkki? Ilmeisen taitava verbaalisesti ja jopa paikoin teräväkin.
Oli ennen, mutta viina on näemmä vienyt viimeiset aivosolut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka harmi! Nauroin joskus hänen jutuilleen. Huomasin tosin ilkeyttä viime aikoina kommenteissaan, jota ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka harmi! Nauroin joskus hänen jutuilleen. Huomasin tosin ilkeyttä viime aikoina kommenteissaan, jota ihmettelin.
Sama.
Ei ole ollut aikaa jolloin kommenttinsa eivät olisi olleet ilkeitä. Ilmeisesti toiset vain haistavat ilkeyden paremmin kuin toiset... Viime aikoina on lisääntynyt tulevaisuudesta horiseminen, luulin että se on jotain erikoisuudentavoittelua ja itsekorostusta, mutta olisiko sittenkin sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut aikaa jolloin kommenttinsa eivät olisi olleet ilkeitä. Ilmeisesti toiset vain haistavat ilkeyden paremmin kuin toiset... Viime aikoina on lisääntynyt tulevaisuudesta horiseminen, luulin että se on jotain erikoisuudentavoittelua ja itsekorostusta, mutta olisiko sittenkin sairaus.
Nousuhumalassa tuli aina hyvää juttua ennen :D
Ilkeys kuuluu laskuhumalaan ja krapulaan.
Ihan yhtä sekaisin kuin kaikki muutkin hullut täällä. Jostain syystä palstan ainut kirjoittelija joka signeeraa viestinsä niin jää nimi mieleen. Pelkkää epätoivoista huomionhakemista. Täysi nolla siviilissä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on tapahtunut. Aiemmin väänsi sanoista vitsejä ja kertoili puutarhastaan. Nyt ei ole puhellut kumpiakaan. Luovuus on väistynyt vihan tieltä. Mitenkähän hänen mausteensa jaksavat?
Sarviapilan lehdet olivat loppumassa maustehyllystä. Niitä kun ei oikein saa kuin ulkomailta tilaamalla.
Joten laitoin ulos lisää kasvamaan !
Zinc
Huomaattekos ystävät, ne itävät myös aivan kaupan siemenistä ! Ovat idätyskelpoisia ..
Zinc