Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko zinc mennyt sekaisin?

Vierailija
13.02.2020 |

Vai onko aina ollut sekaisin?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus jutteli ihan mukavia, nykyisin ylimielinen ja ilkeä.

Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582

Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.

Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..

Zinc

Ei, vaan sinun hörhöilysi eivät vaan kiinnosta ketään.

Kiinnostaa ne. Heti kun keskustelut lähtee käyntiin niin kateelliset/yp poistaa ne.

Zinc

Surkeita luusereita 

Vierailija
22/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on terrorisoitu tällä palstalla alusta alkaen ja kaikki järkevät ketjut poistettu järjestäen. 

Ei tänne haluta hyvää henkeä ja keskustelua. Siitä voitte syyttää vain palstan ilkeitä ihmisiä ja ylläpitoa.

Zinc

Hyvää henkeä :D? Kirjoittaa tyyppi joka aivan liian usein aloittaa palstailu-urakkansa hoorittelemalla palstan naiset. Epäilisin että vedättää tuossa yllä mutta narsisti VOI olla just noin kyvytön itsereflektioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi 1 sekopäähän se on aina ollut. Pitäis antaa elinikäiset bannit, kuten muillekin palstan hyörypäille.

Jaa no aika hiljaista tulis. Pääsisitkö muka itsekään sisään.

Vierailija
24/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582

Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.

Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..

Zinc

Kiinnostaa ne. Heti kun keskustelut lähtee käyntiin niin kateelliset/yp poistaa ne.

Zinc

Surkeita luusereita 

Voi hyvää päivää. Heti kun keskustelu lähtee käyntiin olet kirjoittanut niin monta asiattomuutta että niitä on ilmiannettu riittävästi.

Vierailija
25/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Surkeita luusereita 

Olet harhainenkin kaiken lisäksi.

Vierailija
26/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon kateellisia täällä.

No,

Suurmiehillä on aina ollut vastustajansa.

Zinc

Vierailija
27/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on terrorisoitu tällä palstalla alusta alkaen ja kaikki järkevät ketjut poistettu järjestäen. 

Ei tänne haluta hyvää henkeä ja keskustelua. Siitä voitte syyttää vain palstan ilkeitä ihmisiä ja ylläpitoa.

Zinc

Hyvää henkeä :D? Kirjoittaa tyyppi joka aivan liian usein aloittaa palstailu-urakkansa hoorittelemalla palstan naiset. Epäilisin että vedättää tuossa yllä mutta narsisti VOI olla just noin kyvytön itsereflektioon.

Olet ikävä ihminen ja olet ennenkin kirjoitellut minulle ikävästi. 

Mene itseesi.

Zinc

Vierailija
28/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Surkeita luusereita 

Olet harhainenkin kaiken lisäksi.

Täyttä Huuhaata

Zinc

Vierailija
29/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Mene itseesi.

Zinc

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Eri

Vierailija
30/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitti ensin menestynyttä pikkupomoa, jolla oli hulppeat asunnot, autot ja mökit. Paljastuikin persaukiseksi työttömäksi hörhöksi Vantaan lähiöstä. 😂

Tässähän on kaikki pielessä. Edelleen on omistusasunto, auto ja mökkiä ei ole koskaan ollutkaan omaa (vain suvun)

Purjevene kyllä on. Hyvä ettei se Kantvikin torni kaatunut veneeni päälle.

Zinc

=20 neliön luukku Korsossa ja kumivene.

On mulla kumivenekin, sillä pääsee rantautuu purkkarista. Moottoriveneellä olen käynyt kalassa. Tai on niitä kaksikin. Toinen on mökillä.

Zinc

Juu juu. Äsken ei ollut mökkiä koskaan ollutkaan.

Nii-.in. Juuri tätä jatkuvaa valehtelua mä tarkoitan! Sanoin, että on suvun mökki. 

Ja siellä se vene on. Ikävä jos se ei sinua miellytä, mutta siellä se vene silti on MÖKILLÄ. 

Pitäisikö teille kaikki elämän omistussuhteet selvittää juurtajaksain, ettei näädät vaan loukkaantuisi jostain ??

Zinc

Se on silti mökillä se vene. Piste.

JA silti mä en omista mökkiä. Kun se on suvun perintömökki.

Vierailija
31/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No,

Zinc

Tiedostatko että teikäläisen ketjut toimis varmaan jossain koulutuksessa narsismin checklistana. Tottakai sulle ollaan kateellisia.

Vierailija
32/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Mene itseesi.

Zinc

Eri

Tämä siis muistetaan

Vierailija
33/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,

Zinc

Tiedostatko että teikäläisen ketjut toimis varmaan jossain koulutuksessa narsismin checklistana. Tottakai sulle ollaan kateellisia.

Myöntämisen alku on viisauden merkki

Zinc

Vierailija
34/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen harkinnut myös oman mökin ostoa. Ei tarttisi kestää sitä hullunmyllyä jos sinne paukkaa kaikki siskojen kakarat samaan aikaan.

Zinc

Vierailija
35/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Mene itseesi.

Zinc

Eri

Tämä siis muistetaan

Hybä että jotain muistat, niitä valheitasi et kuitenkaan.

Vierailija
36/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,

Zinc

Myöntämisen alku on viisauden merkki

Zinc

Aika laimea harhautusyritys.

Vierailija
37/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen harkinnut myös oman mökin ostoa. Ei tarttisi kestää sitä hullunmyllyä jos sinne paukkaa kaikki siskojen kakarat samaan aikaan.

Zinc

Sulla mitään rahaa ole, työttömällä hörhöllä.

Vierailija
38/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulette yllättymään kun harhaisen kaikki asiat mitä olen kertonut tulevaisuudesta käyvät toteen.

Sitä nutriforten lannoitemyymälää odotellessa ;)

Zinc

Vierailija
39/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Sulla mitään rahaa ole, työttömällä hörhöllä.

Mitä se on väliä. Kun en mä niitä kuitenkaan sulle anna.

Zinc

Vierailija
40/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienydinvoimaloita, Trumpin puhumista meidän hiilivoimaloista 2024

Kaikki tulee tapahtumaan ;)

Kerronko lisää ?=

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi