Onko zinc mennyt sekaisin?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Minua on terrorisoitu tällä palstalla alusta alkaen ja kaikki järkevät ketjut poistettu järjestäen.
Ei tänne haluta hyvää henkeä ja keskustelua. Siitä voitte syyttää vain palstan ilkeitä ihmisiä ja ylläpitoa.
Zinc
Hyvää henkeä :D? Kirjoittaa tyyppi joka aivan liian usein aloittaa palstailu-urakkansa hoorittelemalla palstan naiset. Epäilisin että vedättää tuossa yllä mutta narsisti VOI olla just noin kyvytön itsereflektioon.
Vierailija kirjoitti:
Täysi 1 sekopäähän se on aina ollut. Pitäis antaa elinikäiset bannit, kuten muillekin palstan hyörypäille.
Jaa no aika hiljaista tulis. Pääsisitkö muka itsekään sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus jutteli ihan mukavia, nykyisin ylimielinen ja ilkeä.
Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582
Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.
Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..
Zinc
Ei, vaan sinun hörhöilysi eivät vaan kiinnosta ketään.
Kiinnostaa ne. Heti kun keskustelut lähtee käyntiin niin kateelliset/yp poistaa ne.
Zinc
Surkeita luusereita
Voi hyvää päivää. Heti kun keskustelu lähtee käyntiin olet kirjoittanut niin monta asiattomuutta että niitä on ilmiannettu riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582
Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.
Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..
Zinc
Kiinnostaa ne. Heti kun keskustelut lähtee käyntiin niin kateelliset/yp poistaa ne.
Zinc
Surkeita luusereita
Olet harhainenkin kaiken lisäksi.
Onpas paljon kateellisia täällä.
No,
Suurmiehillä on aina ollut vastustajansa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on terrorisoitu tällä palstalla alusta alkaen ja kaikki järkevät ketjut poistettu järjestäen.
Ei tänne haluta hyvää henkeä ja keskustelua. Siitä voitte syyttää vain palstan ilkeitä ihmisiä ja ylläpitoa.
Zinc
Hyvää henkeä :D? Kirjoittaa tyyppi joka aivan liian usein aloittaa palstailu-urakkansa hoorittelemalla palstan naiset. Epäilisin että vedättää tuossa yllä mutta narsisti VOI olla just noin kyvytön itsereflektioon.
Olet ikävä ihminen ja olet ennenkin kirjoitellut minulle ikävästi.
Mene itseesi.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Surkeita luusereita
Olet harhainenkin kaiken lisäksi.
Täyttä Huuhaata
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mene itseesi.
Zinc
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitti ensin menestynyttä pikkupomoa, jolla oli hulppeat asunnot, autot ja mökit. Paljastuikin persaukiseksi työttömäksi hörhöksi Vantaan lähiöstä. 😂
Tässähän on kaikki pielessä. Edelleen on omistusasunto, auto ja mökkiä ei ole koskaan ollutkaan omaa (vain suvun)
Purjevene kyllä on. Hyvä ettei se Kantvikin torni kaatunut veneeni päälle.
Zinc
=20 neliön luukku Korsossa ja kumivene.
On mulla kumivenekin, sillä pääsee rantautuu purkkarista. Moottoriveneellä olen käynyt kalassa. Tai on niitä kaksikin. Toinen on mökillä.
Zinc
Juu juu. Äsken ei ollut mökkiä koskaan ollutkaan.
Nii-.in. Juuri tätä jatkuvaa valehtelua mä tarkoitan! Sanoin, että on suvun mökki.
Ja siellä se vene on. Ikävä jos se ei sinua miellytä, mutta siellä se vene silti on MÖKILLÄ.
Pitäisikö teille kaikki elämän omistussuhteet selvittää juurtajaksain, ettei näädät vaan loukkaantuisi jostain ??
Zinc
Se on silti mökillä se vene. Piste.
JA silti mä en omista mökkiä. Kun se on suvun perintömökki.
Vierailija kirjoitti:
No,
Zinc
Tiedostatko että teikäläisen ketjut toimis varmaan jossain koulutuksessa narsismin checklistana. Tottakai sulle ollaan kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mene itseesi.
Zinc
Eri
Tämä siis muistetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,
Zinc
Tiedostatko että teikäläisen ketjut toimis varmaan jossain koulutuksessa narsismin checklistana. Tottakai sulle ollaan kateellisia.
Myöntämisen alku on viisauden merkki
Zinc
Ja olen harkinnut myös oman mökin ostoa. Ei tarttisi kestää sitä hullunmyllyä jos sinne paukkaa kaikki siskojen kakarat samaan aikaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mene itseesi.
Zinc
EriTämä siis muistetaan
Hybä että jotain muistat, niitä valheitasi et kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,
Zinc
Myöntämisen alku on viisauden merkki
Zinc
Aika laimea harhautusyritys.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen harkinnut myös oman mökin ostoa. Ei tarttisi kestää sitä hullunmyllyä jos sinne paukkaa kaikki siskojen kakarat samaan aikaan.
Zinc
Sulla mitään rahaa ole, työttömällä hörhöllä.
Tulette yllättymään kun harhaisen kaikki asiat mitä olen kertonut tulevaisuudesta käyvät toteen.
Sitä nutriforten lannoitemyymälää odotellessa ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sulla mitään rahaa ole, työttömällä hörhöllä.
Mitä se on väliä. Kun en mä niitä kuitenkaan sulle anna.
Zinc
Pienydinvoimaloita, Trumpin puhumista meidän hiilivoimaloista 2024
Kaikki tulee tapahtumaan ;)
Kerronko lisää ?=
Zinc
Zinc
Surkeita luusereita