Onko zinc mennyt sekaisin?
Kommentit (87)
Joko minä olen silloin harhainen tai te olette ?
Se me nähdään 2024.
Zinc
Sitten voidaan Trumpille twiitata takaisin, että Hanasaaren voimala suljetaan ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen harkinnut myös oman mökin ostoa. Ei tarttisi kestää sitä hullunmyllyä jos sinne paukkaa kaikki siskojen kakarat samaan aikaan.
Zinc
Sulla mitään rahaa ole, työttömällä hörhöllä.
Mitä se on väliä. Kun en mä niitä kuitenkaan sulle anna.
Zinc
Enhän minä nyt köyhältä hörhöltä ole viimeisiä pennosiaan pyytämässäkään.
Mä tiedän, että mulla on tehtävä maan päällä.
Mutta mä olen yrittänyt kovasti kieltäytyä ja elää ;)
Zinc
Suurmiehillä on aina omat tehtävänsä täällä. Lyhyen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen harkinnut myös oman mökin ostoa. Ei tarttisi kestää sitä hullunmyllyä jos sinne paukkaa kaikki siskojen kakarat samaan aikaan.
Zinc
Millä rahalla työtön mitään ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sulla mitään rahaa ole, työttömällä hörhöllä.
Mitä se on väliä. Kun en mä niitä kuitenkaan sulle anna.
Zinc
Enhän minä nyt köyhältä hörhöltä ole viimeisiä pennosiaan pyytämässäkään.
Hyvä juttu, koska jossain vähemmän verotettavassa maassa mulla olisi ainakin 500 000 säästössä.
Siinä laskussa pidän itseäni kyllä köyhänä. Pohjois-Suomessa kaikki hinnat on hilattu pilviin, ties millä verukkeilla.
Zinc
Niin ja oma asunto rakennettu omin pikku kätösin, jos ei kaikin tavoin estettäisi, laskutettaisi tyhjästä ja säännösteltäisi. Harmittaahan se.
Sitten itse ei osata edes tehdä kunnon kaatoja ja ollaan muita "valvomassa" ja laskuttamassa tyhjästä.
Zinc
Se on sairasta, se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Millä rahalla työtön mitään ostaa?
No kysy vaikka Mika Häkkiseltä ;)
Mitäpä tuo asia mulle kuuluu ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Alkoholi aiheuttaa voimakasta todellisuuden vääristymistä. Otahan lisää niin uskot olevasi koko maailman keisari.
Vierailija kirjoitti:
Tulette yllättymään kun harhaisen kaikki asiat mitä olen kertonut tulevaisuudesta käyvät toteen.
Sitä nutriforten lannoitemyymälää odotellessa ;)
Zinc
Mä jo vahingossa erehdyin ja menin goolaamaan, että missäs se olikaan, että ostan lisää lannoitetta noille yrteille.
Eheei .. ei sitä vielä ollutkaan, kun googlailin.
Back to the future
Zinc
Vain netistä voi tilata ja kun posti tiedetään .. se ei ole ykkös vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Alkoholi aiheuttaa voimakasta todellisuuden vääristymistä. Otahan lisää niin uskot olevasi koko maailman keisari.
Ota sinä vähemmän.
Mä olen lyönyt todisteet pöytään. (olen kertonut muitakin tulevia tapahtumia) Nyt me voidaan vain odotella ja katsoa kuka oli väärässä ;)
Zinc
Mielestäni näillä palstoilla tarvitaan yksi zinccis, jolle sallittaisiin vähän vapaampi kielenkäyttö. Ne näkökulmat on monesti aivan muuta, kuin ketjujen korrektius ja siksi piristäviä. Henkilökohtaisuuksiin ei silti tarvitse mennä.
Ei kukaan Jeesustakaan uskonut.
Paitsi seuraajat
Zinc
Nykyäänhän meillä on paljon valheellisia profeettoja. Paljon seuraajia ja klikkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni näillä palstoilla tarvitaan yksi zinccis, jolle sallittaisiin vähän vapaampi kielenkäyttö. Ne näkökulmat on monesti aivan muuta, kuin ketjujen korrektius ja siksi piristäviä. Henkilökohtaisuuksiin ei silti tarvitse mennä.
Samaa mieltä tästä! Etenkin siitä, etteivät enää kävisi nämä tyypit henkilökohtaiseen haukkumiseen.
Kiitos ystävä lämpimistä sanoistasi
Zinc
Zincillä nousuhumala päällä. Iltapäivällä itketään, kun ei kukaan ihminen missään halua Zincciksen seuraa. Sitten itku kääntyy taas ihmisvihaksi. Huomenna aamulla taas nousuhumalainen uho päällä ja kaikki on unohdettu, kunnes...
Siis kyllähän tuo seonneelta kuulostaa. Varsinkin jos ihan aikuisten oikeasti uskoo nuo messiashorinansa.
Vierailija kirjoitti:
Eli yhdelle kylähullulle pitäisi antaa oikeus pelata omien sääntöjen mukaan ja normaalit ihmiset tiukoilla säännöillä. Miksi ihmeessä? Taidat olla Zinccis itse.
Vierailija kirjoitti:
Että mitä. Aika kummallisia on näkökulmat jos niitä ei pysty tuomaan esille olematta asiaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhdelle kylähullulle pitäisi antaa oikeus pelata omien sääntöjen mukaan ja normaalit ihmiset tiukoilla säännöillä. Miksi ihmeessä? Taidat olla Zinccis itse.
Takuulla on. Taas yksi kohta ruksattu narsistin tarkistuslistalta. Omat säännöt.
Miten voin tietää mitä Trump puhuu vuonna 2024 ?
Zinc