Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko zinc mennyt sekaisin?

Vierailija
13.02.2020 |

Vai onko aina ollut sekaisin?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT-potilas se on aina ollut. On hyvä ystäväni ja läheinen sukulainen. Yritän välillä toppuutella hänen sekoiluaan täällä, mutta ei teiniä voi valvoa 24/7.

-Alccis 

Vierailija
2/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jutteli ihan mukavia, nykyisin ylimielinen ja ilkeä.

Vierailija
4/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa haukkumista täällä.

Zinc

Tämä muistetaan.

Vierailija
5/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seonnut entisestään lisää.

Vierailija
6/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MT-potilas se on aina ollut. On hyvä ystäväni ja läheinen sukulainen. Yritän välillä toppuutella hänen sekoiluaan täällä, mutta ei teiniä voi valvoa 24/7.

-Alccis 

Ai Penako se siellä? Muistatko kun kännäsit jurrissa niin, että peniksesi leikkautui irti ?

Zinc

Vierailija
7/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seonnut entisestään lisää.

Ja he eivät uskoneet, sillä minä olen totuus ja tie ja elämä.

Zinc

Vierailija
8/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole tänne tullut teitä viihdyttämään, vaan opettamaan.

Zinc

Vierailija
9/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitti ensin menestynyttä pikkupomoa, jolla oli hulppeat asunnot, autot ja mökit. Paljastuikin persaukiseksi työttömäksi hörhöksi Vantaan lähiöstä. 😂

Vierailija
10/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi sekopäähän se on aina ollut. Pitäis antaa elinikäiset bannit, kuten muillekin palstan hyörypäille.

Vierailija
11/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582

Vierailija
12/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitti ensin menestynyttä pikkupomoa, jolla oli hulppeat asunnot, autot ja mökit. Paljastuikin persaukiseksi työttömäksi hörhöksi Vantaan lähiöstä. 😂

Tässähän on kaikki pielessä. Edelleen on omistusasunto, auto ja mökkiä ei ole koskaan ollutkaan omaa (vain suvun)

Purjevene kyllä on. Hyvä ettei se Kantvikin torni kaatunut veneeni päälle.

Zinc

Vierailija
13/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut täälläkin, että olen harkinnut, että ostaisi jonkun vanhan röttelön jostain mökiksi. 

Olishan siellä sitten tilaa vaikka viljellä kesäisin perunoita, vaikka mökki ei olisikaan ihan uuden karhea.

Zinc

Vierailija
14/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582

Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.

Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..

Zinc

Vierailija
15/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on kaikki pielessä. Edelleen on omistusasunto, auto ja mökkiä ei ole koskaan ollutkaan omaa (vain suvun)

Zinc

=20 neliön luukku Korsossa ja kumivene.

Vierailija
16/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc on palstan narskusimulaattori. Oli trolli tai ei.

Vierailija
17/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on terrorisoitu tällä palstalla alusta alkaen ja kaikki järkevät ketjut poistettu järjestäen. 

Ei tänne haluta hyvää henkeä ja keskustelua. Siitä voitte syyttää vain palstan ilkeitä ihmisiä ja ylläpitoa.

Zinc

Vierailija
18/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

On mulla kumivenekin, sillä pääsee rantautuu purkkarista. Moottoriveneellä olen käynyt kalassa. Tai on niitä kaksikin. Toinen on mökillä.

Zinc

Vierailija
19/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.

Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..

Zinc

Ei, vaan sinun hörhöilysi eivät vaan kiinnosta ketään.

Vierailija
20/87 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

On mulla kumivenekin, sillä pääsee rantautuu purkkarista. Moottoriveneellä olen käynyt kalassa. Tai on niitä kaksikin. Toinen on mökillä.

Zinc

Juu juu. Äsken ei ollut mökkiä koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän