Onko zinc mennyt sekaisin?
Kommentit (87)
Joskus jutteli ihan mukavia, nykyisin ylimielinen ja ilkeä.
Kamalaa haukkumista täällä.
Zinc
Tämä muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
MT-potilas se on aina ollut. On hyvä ystäväni ja läheinen sukulainen. Yritän välillä toppuutella hänen sekoiluaan täällä, mutta ei teiniä voi valvoa 24/7.
-Alccis
Ai Penako se siellä? Muistatko kun kännäsit jurrissa niin, että peniksesi leikkautui irti ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Seonnut entisestään lisää.
Ja he eivät uskoneet, sillä minä olen totuus ja tie ja elämä.
Zinc
En minä ole tänne tullut teitä viihdyttämään, vaan opettamaan.
Zinc
Esitti ensin menestynyttä pikkupomoa, jolla oli hulppeat asunnot, autot ja mökit. Paljastuikin persaukiseksi työttömäksi hörhöksi Vantaan lähiöstä. 😂
Täysi sekopäähän se on aina ollut. Pitäis antaa elinikäiset bannit, kuten muillekin palstan hyörypäille.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582
Vierailija kirjoitti:
Esitti ensin menestynyttä pikkupomoa, jolla oli hulppeat asunnot, autot ja mökit. Paljastuikin persaukiseksi työttömäksi hörhöksi Vantaan lähiöstä. 😂
Tässähän on kaikki pielessä. Edelleen on omistusasunto, auto ja mökkiä ei ole koskaan ollutkaan omaa (vain suvun)
Purjevene kyllä on. Hyvä ettei se Kantvikin torni kaatunut veneeni päälle.
Zinc
Olen puhunut täälläkin, että olen harkinnut, että ostaisi jonkun vanhan röttelön jostain mökiksi.
Olishan siellä sitten tilaa vaikka viljellä kesäisin perunoita, vaikka mökki ei olisikaan ihan uuden karhea.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo on jutellut mukavia, en muista sellaista aikaa. Kerran puolessa vuodessa yrittää tehdä aloituksen joka ei halvenna ja sitten marttyroi kun sekin poistetaan. 582
Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.
Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on kaikki pielessä. Edelleen on omistusasunto, auto ja mökkiä ei ole koskaan ollutkaan omaa (vain suvun)
Zinc
=20 neliön luukku Korsossa ja kumivene.
Zinc on palstan narskusimulaattori. Oli trolli tai ei.
Minua on terrorisoitu tällä palstalla alusta alkaen ja kaikki järkevät ketjut poistettu järjestäen.
Ei tänne haluta hyvää henkeä ja keskustelua. Siitä voitte syyttää vain palstan ilkeitä ihmisiä ja ylläpitoa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
On mulla kumivenekin, sillä pääsee rantautuu purkkarista. Moottoriveneellä olen käynyt kalassa. Tai on niitä kaksikin. Toinen on mökillä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ne kaikki poistetaan joko minuutissa tai ETENKIN jos keskustelu ennättää lähteä käyntiin.
Sehän se on paha juttu se ylläpidon mielestä, kun heidän omat ketjut ei kiinnosta ketään ..
Zinc
Ei, vaan sinun hörhöilysi eivät vaan kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
On mulla kumivenekin, sillä pääsee rantautuu purkkarista. Moottoriveneellä olen käynyt kalassa. Tai on niitä kaksikin. Toinen on mökillä.
Zinc
Juu juu. Äsken ei ollut mökkiä koskaan ollutkaan.
MT-potilas se on aina ollut. On hyvä ystäväni ja läheinen sukulainen. Yritän välillä toppuutella hänen sekoiluaan täällä, mutta ei teiniä voi valvoa 24/7.
-Alccis