Viimein se onnistui, orgasmi "ajatuksen voimalla"! Muita, jotka pystyvät siihen?
Olen joskus saanut unissani orgasmin ja herännyt siihen ja huomannut että se on tapahtunut niin, etten ole koskettanut itseäni. Nyt sitten eilen onnistuin saavuttamaan saman valveilla, vaati kyllä paljon keskittymistä, mutta ihan uskomaton fiilis että onnistuin!
Onko muilla kokemusta tällaisesta mentaalimasturboinnista? 😂
Kommentit (57)
Otan rennon asennon lepotuoliin alasti laittaen jalat rahille. Tilkka punaviiniä lämittää mukavasti, sitten otan rennon asennon. Ummistan silmäni ja alan supistella alapohjalihaksia miettien oikeen rivoja, esim: että olisin useamman miehen hoideltavana. Hetken näin tehtyä tunnen orgasmin lähestyvän, sitten tulen ja tulen. Joskus jopa squirtaan kaaressa vapisten horkassa. Aivan mahtavaa, opin tämän pikku hiljaa harjoittelemalla.
Wau!
Mua ei ainakaan v*tuta sun taito! Mahtavaa mielen hallintaa! Onnittelut! Kokeilen samaa, mutta just nyt on kiire.
Mistäpä ap tiiät, ettet nukkuessasi hinkannut mitenkään?
Vai ootko vain päättänyt että täytyy olla niin?
En oo tota orkkua ajatuksen voimalla kokeillutkaan mutta ajatuksen voima on vahva-onnistunut ajatuksen voimalla itkemään ja oksentamman ihan omalla tahdolla et kai tuokin vois luonata
Pystyn mäkin itkemään millon tahansa ns ajatuksen voimalla mutta orgasmia en saa edes kosketuksen avulla. Oiskohan se mahdollista koskematta sitten? Jos olen vaan erilainen ja toimisinkin noin.
Vierailija wrote:
Onnistuu, ja joskus tulee myös kirkkaalta taivaalta varoittamatta. Se on onneksi harvinaisempaa :D
Oletko varma, että taivas on ollut kirkas!
Simensyöksy ei todellakaan aina ole orgasmi. Suuri O tuntuu koko vartalossa päästä varpaisiin eikä pelkästään lantion alueella. Kannattaa kyllä harjoitella jos haluaa minuutteja pitkiä orgasmeja. Hienoa opetella ja osata ajatuksen voimalla. Jos saan minuutteja pitkiä orgasmeja, niin orgasmi voi illalla tulla parissa sekunnissa. Ei siinä pajoe ehdi silloin ajatella.
Ihmeellinen asenne. Ei se ole sukupuolikysymys. Itse miehenä niitä saan ja monia päivässä. Ensin pitää unohtaa siemensyöksyn tärkeys . Niitä kun tulee ilman orgasmia ja orgasmeja ilman siemensyöksyä. Ina Mikkolan Runkkarin käsikirja kannattaa lukea.
Jalkojen nosto rahille on hyvä. Itse nostan jalat sohvalle. Siinä asennossa saan monia perkkäin.
Perussuomalaisten Naisten hallituksen jäsen tekee sen tässä videolla kymmenessä sekunnissa:
Jäin miettimään, että tarkoitiko AP että hän sai ajatuksen voimalla orgasmi, siemensyöksyn vain molemmat?

Moni mieskään ei tiedä, että ne ovat eri asioita, vaikka usein tulevat samanaikaisesti. Orgasmi on enemmän koko kropassa ja aivoissa tapahtuva juttu. Orgasmin voi toden totta saada helposti meditaation voimalla. Ne ovat nautinnollisia, sillä toisin kuin ejakulaatio, meditaation kautta saatu orgasmi on intensiivisempi. Se voi kestää useita minuutteja ja voit saada niitä peräjälkeen, niin paljon kuin haluat.
Toki vähintään joskus, ainakin minulla, on tarve myös ejakulaatiolle eli kassien tyhjennykselle. Myös sen pystyy tekemään meditaatioharjoituksella harjoituksen kautta. Se ei ole yhtä nopeaa, kuin perinteinen "käteenveto", mutta toisaalta sen nautinnoliisuus on eri ihan luokkaa. Olisi mukava kuulla ap:lta ja muiltakin lisää ajatuksia sekä kommentteja.
M
Pari kertaa olen saanut vain ajatuksen voimalla mutta olin kyllä puutteessa ja kova panetus. Kerran sain auringosta eli aurinko lämmitti mukavasti, levitin jalat ja orkku tuli. Uniorkkuja saan aina välillä. Herään puoliksi ja nautin tunteesta. Tissiorkun olen saanut vain kerran.
Sain yläasteella kesken tunnun siemensyöksyn kun nätti tyttö istui vieressäni. Olihan se erikoinen tunne, meinasi mennä ihan pasmat sekaisin.
M26
Itse olen saanut monesti nukkuessa orgasmin, ajatuksen voimalla siis. usein olen kuitenkin jollain tavalla hereillä, kun tiedostan että kohta saan orgasmin ja kuvittelen "unessa" asioita jotka kiihottavat. Esim aamulla kuvittelin että hinkkasin itseäni miestä vasten ja sain ihanan orgasmin, joka supisteli ja värisytti. Sellaista en ole saanut edes mieheni kanssa, vaikka hänen tekeminään ovat ihania,mutta ei supistele silloin.
Kampaajalla hiustenpesun aikana olen pari kertaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Toki vähintään joskus, ainakin minulla, on tarve myös ejakulaatiolle eli kassien tyhjennykselle. Myös sen pystyy tekemään meditaatioharjoituksella harjoituksen kautta. Se ei ole yhtä nopeaa, kuin perinteinen "käteenveto", mutta toisaalta sen nautinnoliisuus on eri ihan luokkaa. Olisi mukava kuulla ap:lta ja muiltakin lisää ajatuksia sekä kommentteja.
M
Mistähän löytyy tuollaisia harjoituksia?
Näin miehen näkökulmasta pitää määritellä mikä on orgasmi. Siemensyöksyä ei ole ajatuksen voimalla tullut. Mutta joskus kesken meditoinnin mieleen eksyy jokin seksuaalinen asia. Jos ei sitä estä yleensä se johtaa lihassupistuksiin, hyvänolontunteisiin myös mutta ne tulevat meditoidessa muutenkin. Kai tuo silti täytyy orgasmiksi määritellä.