En aio mennä kuntouttavaan työtoimintaan
Menen mieluummin opiskelemaan kuin olemaan hanttihommissa ilman palkkaa. Ettäs tiedätte.
Kommentit (7)
Mene vaan, itse tykkään ja valitsen ryhmäni.
Etsi haulla ryhmiä
Itse olin luontoryhmässä ja nyt kulttuuriryhmässä.
Ei me mitään töitä tehdä ja yksi  päivä viikossa.
Vähän kuin harrastus ja tykkään kovasti.
On paljon ryhmiä missä tehdään kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Etsi haulla ryhmiä
Ei me mitään töitä tehdä ja yksi päivä viikossa.
Vähän kuin harrastus ja tykkään kovasti.On paljon ryhmiä missä tehdään kaikkea kivaa.
Olen retkeillyt, istunut nuotiolla, herkuteltu kahvilla, pullalla ja grillattu makkaraa. Käyty retkillä ja luontopoluilla.
Kulttuuri ryhmässä maalannut, käynyt museoissa, kirjoitettu ja puhuttu kirjoista, käyty konsertissa ja mennään leffaan myös.
Voiko olla tykkäämättä.
Oppisin sienestämäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi haulla ryhmiä
Ei me mitään töitä tehdä ja yksi päivä viikossa.
Vähän kuin harrastus ja tykkään kovasti.On paljon ryhmiä missä tehdään kaikkea kivaa.
Olen retkeillyt, istunut nuotiolla, herkuteltu kahvilla, pullalla ja grillattu makkaraa. Käyty retkillä ja luontopoluilla.
Kulttuuri ryhmässä maalannut, käynyt museoissa, kirjoitettu ja puhuttu kirjoista, käyty konsertissa ja mennään leffaan myös.Voiko olla tykkäämättä.
Oppisin sienestämäänkin.
Ei meilläpäin vaan mitään tuollaisia ole. On käsityö/askartelupajoja, ja puutarhanhoitoa. Lisäksi voi mennä johonkin oikealle työpaikalle tekemään hanttihommia.
Se noissa kuntouttavan työtoiminnan ryhmissä on se paha, että niissä on paljon vaikeistakin mielenterveysongelmista kärsiviä. Tällainen lieviin mielenterveysongelmiin taipuvainen, kuten minä, vain sairastuu pahemmin sellaisissa porukoissa.
Mitä ihmeen ryhmiä ja pajoja? Ite olin pitkän sairausloman (äkillinen sydänsairaus) jälkeen kuntouttavassa työtoiminnassa ihan oikeassa työssä. Kunnalla terveyskeskuksessa, ihan toimisto/arkistointihommia, mutta oikeaa työtä (juu, ilman palkkaa ja muita etuja, paitsi 9€ päivässä lisää, mutta silti). Tykkäsin kovasti 😊
Toivottavasti nautit karenssistasi, lokki.