Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimein se onnistui, orgasmi "ajatuksen voimalla"! Muita, jotka pystyvät siihen?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen joskus saanut unissani orgasmin ja herännyt siihen ja huomannut että se on tapahtunut niin, etten ole koskettanut itseäni. Nyt sitten eilen onnistuin saavuttamaan saman valveilla, vaati kyllä paljon keskittymistä, mutta ihan uskomaton fiilis että onnistuin!

Onko muilla kokemusta tällaisesta mentaalimasturboinnista? 😂

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onnistunut pilvessä. 😂 Se on aika siistiä.

Vierailija
2/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kaunis nainen koskettaa tai edes katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta lähellä olen ollut.

Vierailija
4/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa on onnistunut, hereillä ollessa en ole erityisemmin yrittänyt. Voisi olla ihan mielenkiintoista perehtyä asiaan.

Vierailija
5/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onnistunut pilvessä. 😂 Se on aika siistiä.

Se ei ole ajatuksen voimaa.

Vierailija
6/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani olen onnistunut, hereillä ollessa en ole edes yrittänyt. Mutta se on aika veikeä tunne herätä orgasmiin.

Vierailija
7/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, ja joskus tulee myös kirkkaalta taivaalta varoittamatta. Se on onneksi harvinaisempaa :D

Vierailija
8/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onnistunut, vielä...

Käänteisesti tiedän hyvin, että pelkällä fyysisellä kosketuksella en saa mitään. Pitää olla mieli mukana.

Vierailija
9/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa mulla kanssa onnistunut, muuten (toistaiseksi) ei. 

Vierailija
10/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä olin kyllä ihan selvin päin kun tuon tein. En ollut mitenkään aktiivisesti asiaa harjoitellut tai edes miettinyt, mutta eilen tuli sitten ne uniorgasmit mieleen ja päätin kokeilla. Arvelin että jos unessa onnistuu, kai sen on oltava hereilläkin mahdollista. Eli teille unessa saaneille: suosittelen kokeilemaan!

Ap

Vierailija
11/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kun se meillä miehillä onnistuu unissaan ihan automaattisesti, kunhan vaan on tarpeeksi pitkään ollut ilman seksiä. Ja sitä ei kukaan pidä minkäänlaisena erityis taitona tai kehuskelun aiheena? Itselläkin tärähti viime viikolla satsi lakanoihin.

Vierailija
12/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu silloin kun oon oikein rakastunut ja kokoajan vaan rakas mielessä ja kiihotus ja kiinnostus loputon. Unissa joskus.

Vierailija
13/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kun kassatyttö kysyi "haluatko kuitin?".

Vierailija
14/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onnistuu perusteinipojilla unissaankin

Vierailija
15/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen kun kassatyttö kysyi "haluatko kuitin?".

Vierailija
16/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs jotakuta miestä tässä asiassa nyt niin ottaa päähän? Kai minä saan olla iloinen ja ylpeä tästä uudesta taidostani jos haluan, eipä pitäisi olla keneltäkään muulta pois. Enkä sanallakaan maininnut tai väheksynyt kenenkään yöllisiä tahattomia tulemisia, päin vastoin, tässä oli kyse juuri sen kyvyn jalostamisesta tietoiseksi ja omalla ajatuksenvoimalla hereillä tapahtuvaksi.

Ap

Vierailija
17/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta onnistuu. Miehiltä ei

Vierailija
18/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onnistuu perusteinipojilla unissaankin

Ja naisella ihan aikuisenakin.

Vierailija
19/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osannut tuon aina. Ihan lapsesta asti olen pystynyt hoitamaan itseni ajatuksen voimalla, toisen ihmisen kanssa sen sijaan on vaikeampi kun keskittyminen helposti häiriintyy. Pitää olla just tasan oikea ihminen, että saan sen läsnäollessa.

Aivot on tosiaan merkittävin sukupuolielin, kuten sanotaan. Ihan sama sen fyysisen ärsykkeen kanssa, jos mieli ei ole mukana.

Vierailija
20/57 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kokenut. En kyllä ole enää edes yrittänyt, joten en tiedä onnistuisiko uudestaan. Ihan ”saman arvoinen” orgasmi se oli kuitenkin kuin kosketuksen avulla saatu. Ei sen kummempi suuntaan eikä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme