Hyödylliset idiootit on Perussuomalaisten salainen ase
50+ vuotiaat työttömät, heikkolahjaiset, lapsettomat ja yleensä yksinäiset jakavat johtajansa keksimiä loruja keskustelupalstalta toiselle.
Vapaaehtoistyötä sekin mutta kansan hajoittamiseksi
Kommentit (16)
Älä nyt paljasta sitä heille. Edellinen hyödyllinen hullu valitti lehdessä kun Kela kyseenalaistaa ilmaiset työt persupuolueelle.
En ole +50. En ole työtön vaan työskenten luovalla alalla. Lapseton toki ja yksin viihdyn ajatusteni sekä harrastusteni kanssa vallan mainiosti.
Persut tekevät katteettomista lupauksia kun olivat hallituksessa. Mitään eivät saaneet aikaan! Nykyinen hallitus on palauttanut ihmisiä takaisin kun edellinen hallitus aiheutti käsittely- ja valitusruuhkan.
Vierailija kirjoitti:
En ole +50. En ole työtön vaan työskenten luovalla alalla. Lapseton toki ja yksin viihdyn ajatusteni sekä harrastusteni kanssa vallan mainiosti.
Miltä tuntuu olla syrjäytynyt hyödyllinen idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko oikein, perustelu väärin.
Kommarit käyttivät aikanaan hyödyllisiä idiootteja. Nyt he itse ja homeen väriset samanmielipuoliset ovat parhaat Perussuomalaisten kannatuksen lisääjät.
Perussuomalaisten kannatus kääntyi jo syksyllä laskuun. Reilut kaksi prosenttia on jo kadonnut parhaista ajoista. Ens kesänä Demarit menee gallupeissa ohi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kohdin syrjäytynyt ja miltä osin hyödyllinen idiootti? Sanoinko äänestäväni? Luin mietteesi ja kerroin minkälainen olen. Osin huvikseni ja osin siksi, että tiesin sinun hyökkäävän. Mikäli itse äänestät ihan ketä vain olet itse kuvailemasi hyödyke. Touché.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarit käyttivät aikanaan hyödyllisiä idiootteja. Nyt he itse ja homeen väriset samanmielipuoliset ovat parhaat Perussuomalaisten kannatuksen lisääjät.
Perussuomalaisten kannatus kääntyi jo syksyllä laskuun. Reilut kaksi prosenttia on jo kadonnut parhaista ajoista. Ens kesänä Demarit menee gallupeissa ohi 😄
*REPS*
Vihreitten... hei pelastetaan koko maailma, on ihan heidän julkinen utopiansa... joka tulee kalliiksi sekä valtiolle että veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kohdin syrjäytynyt ja miltä osin hyödyllinen idiootti? Sanoinko äänestäväni? Luin mietteesi ja kerroin minkälainen olen. Osin huvikseni ja osin siksi, että tiesin sinun hyökkäävän. Mikäli itse äänestät ihan ketä vain olet itse kuvailemasi hyödyke. Touché.
Kenen kanssa käyt keskustelua? Miksi oletat vastaavasti samalle henkilölle?
Olet muuten ap ihan huomattavan tyhmä ihminen. Ja lisäksi katteettoman omahyväinen.
Pitää olla tosi tyhmä jos luulee että vauva-palstan kirjoittelulla voi muuttaa maailma tai jonkun mielipidettä.
Eihän täällä käy kuin ehkä pari sataa vakihullua jota lähes tuntee toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitten... hei pelastetaan koko maailma, on ihan heidän julkinen utopiansa... joka tulee kalliiksi sekä valtiolle että veronmaksajille.
Utopiaa kyllä, mutta en nyt ehkä olisi ensisijaisest mollaamassa puoluetta siksi, että tähtäimessä on (koko) maailman pelastaminen.
Enemmän ko. puolueessa harmittaa taloudelliset näkemykset ja ydinvoiman vastaisuus.
Hyödylliset idiootit on tarpeellisia kaikille puolueille. Lampaita kun ovat niin ovat aina harhaan johdettavissa. Lisää kieltoja ja rajoituksia niin kuuluu onnellinen bää, bää.
Ja myös vastapuolen. Jankataan omaa mantraa, eikä yhteisymmärrystä synny.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tosi tyhmä jos luulee että vauva-palstan kirjoittelulla voi muuttaa maailma tai jonkun mielipidettä.
Eihän täällä käy kuin ehkä pari sataa vakihullua jota lähes tuntee toisensa.
Minä muutan maailmaa koska naiset ja vihreät haluavat pilata sen!