Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee heräsin taas naapurin takan polttoon :)

Vierailija
13.02.2020 |

Ihanaa kun ei voi hengittää. Miten muilla aamu lähtenyt käyntiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kun kissa halusi ulos ja suljin illalla poltetun takan pellit. Ihanaa, puun lämpö ❤️

Vierailija
2/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis itse ainakin pystyn hengittämään hyvin, kun takoissa on tulet. Pihalla haisee silloin kyllä savu. Mutta ei se sisälle tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymystä. Aamu on alkanut ihanasti. Sytytin tulen takkaan ja nautiskelen aamukahvia takkatulen toimussa.

Vierailija
4/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän mun vaikeaa astmaa potenut isotätini eli yli 90 vuotiaaksi talossa, jossa ei ollut muita lämmön lähdettä kuin puu-uunit? 60- luvun lopussa sen aiempaan kotiin tehtiin remontti, keskuslämmitys ja paljon lastulevyä. Meni niin huonoon kuntoon, että oli usein sairaalassa. Muuttivat sit lähellä olevaan puiseen pikkutaloon, jossa siis oli uunit, ja vointi parani.

Vierailija
5/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kämppääsikö ne savut tulevatkin suoraan? Suoraan takasta? Meillä menevät piipusta ulos, taivaan tuuliin. Sillä sun naapurillasi on selvä rakennusvirhe, aijai. Just laitoin täälläkin puut takkaan, ja tulitikun perään. Ah, kuinka ihana lämpö kohta säteilee takan kyljestä..

Vierailija
6/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymystä. Aamu on alkanut ihanasti. Sytytin tulen takkaan ja nautiskelen aamukahvia takkatulen toimussa.

Mee töihin, senkin laiskiainen. Ai niin, mut sähän oot av mamma, joten oot miljoonaperijätär ja kansainvälisen suuryrityksen johtaja ja kaiken lisäksi ansaitulla lomalla, kuten kaikki täällä  :DD

Vierailija
7/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöt säästää talvisin salaa laittamalla ilmastoinnin kiinni. Se lisää myös homeongelmia.

Haluavat säästää ihmisten terveyden kustannuksella. Tämän muuten huomaa jos rappukäytävässä haisee ruoka ja on uusi talo, niin kyllä ilmastoinnin pitäisi vetää sen verran.

Kyseessä on kusetus ja säästö, joka pilaa ihmisten elämää loppupelissä. Kaikki säästön vuoksi.

Vierailija
8/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin, senkin laiskiainen. Ai niin, mut sähän oot av mamma, joten oot miljoonaperijätär ja kansainvälisen suuryrityksen johtaja ja kaiken lisäksi ansaitulla lomalla, kuten kaikki täällä  :DD

Juu, olen kyllä työtön joten on aikaa istua takkatulen ääressä. Ja perijätär olen myös, en tosin rikas sellainen. Molemmat vanhempani ovat kuolleet ja perin arvottoman mökin syrjäseudulla ja vanhoja käyttötavaroita.

Vierailija
9/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mistä savu tulee sisälle? Kun naapurit polttavat takkaa, ulkona on välillä sietämätöntä, mutta ei onneksi tule sisälle.

Vierailija
10/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurisi polttaa puhdasta puuta eikä mitään auton renkaita, niin missä ongelma? Puun savu tuoksuu hyvältä, mutta nähtävästi kaupunkilaiset on vieraantuneet siitäkin, että pitävät saasteena.

Vierailija
11/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapurisi polttaa takkaa? Minä poltan takassa puita.

Vierailija
12/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulisijojen käyttö tulevaisuudessa kielletään, sitten keksitään jokin muu asia erinäisten oireiden aiheuttajaksi. Vaikkapa pyykin kuivaus ulkona.

Vierailija
13/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savun tuoksu on ihana kun illalla on kävelylenkillä. Takka ja puusauna tulee mieleen. Astmaatikko olen.

Vierailija
14/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin kun kissa halusi ulos ja suljin illalla poltetun takan pellit. Ihanaa, puun lämpö ❤️

Miksi te poltatte takkoja?

Kalliita jos jatkuvasti pitää olla uutta muuraamassa, meillä poltetaan vain puita :)

Vierailija
15/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan takan palamaan ettei tule vilu. Naapurin astmaviherpiiperö kärsiköön.

Huomenna rakennan uuden takan palaneen tilalle, koska voin.

Vierailija
16/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.sillä päiväkodin vieressä on talo jossa poltetaan roskia takassa. Haju ja savu on sen mukainen.

Vierailija
17/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.sillä päiväkodin vieressä on talo jossa poltetaan roskia takassa. Haju ja savu on sen mukainen.

Lapsikortti käytetty.

Vierailija
18/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekukin voi tykönään päättää mistä häiriintyy. Puuta poltettaessa ei tule niin paljoa savua että se häiritsisi minua.

Itseasiassa, varsinkin kylmällä ilmalla, se savu tuoksuu jopa hyvälle.

Vierailija
19/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap (naapurimme)! Kyllä, taas poltimme takassa tulta, koska säästämme lämmityskustannuksissa. Puu on omasta metsästä, kuivatettu toista talvea. Oletko jo varannut ajan psykiatrille?

Vierailija
20/23 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä savun hajua ja siten jotain hengitysteille tarpeettomia hiukkasia kulkeutuu ilmanvaihdon mukana sisälle, ei se kaikki aina taivaan tuuliin ajaudu. Vanha ketju, mutta oli niin uskomattoman typerää naljailua aloittajalle, taas sarjassamme kun minua ei koske, niin ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän