Huomenta! Tänään on penkkaripäivä t. Ammattivalittaja
Tosi tärkeä päivä mun vitosluokkalaiselle. Tulevat kuorma-autoilla koulun pihaan ja heittelevät karkkeja. On tarkkaa valita pipo oikein, että saa mahdollisimman paljon karkkeja. Ne karkit sitten kyllä jaetaan eli ei itse syö kaikkia.
Kommentit (11)
Eikös ennen ollut niin, että penkkarit oli joka paikassa samaan aikaan? Täällä oli eilen.
Muistan, kun omien penkkareiden jälkeisenä vuonna oli jotenkin kummallisen kateellinen olo, kun oma päivä oli jo takana ja uusia abeja oli ajelulla. Ei mitään järkeä kadehtia.
Ai eikö sitä olekaan vielä kielletty... eikö hallituksen virkamiehet ole kieltäneet vaaralliset ja saastuttavat kuorma-autot? Voihan karkkikin sattua, jos päähän kopsahtaa. Eikö kukaan enää ajattele lapsia?!
Vierailija kirjoitti:
Se meni jo viikko sitten.
Kyllä täällä on tänään lukion nettisivujen mukaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun omien penkkareiden jälkeisenä vuonna oli jotenkin kummallisen kateellinen olo, kun oma päivä oli jo takana ja uusia abeja oli ajelulla. Ei mitään järkeä kadehtia.
Sä pääsit kuitenkin ylioppilaaksi, mä en koskaan päässyt. Ap
Helsingissä näköjään tänään. Turussa ja Tampereella viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ennen ollut niin, että penkkarit oli joka paikassa samaan aikaan? Täällä oli eilen.
Täällä viikko sitten. No onpa viikkoa pitempi lukuloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä pääsit kuitenkin ylioppilaaksi, mä en koskaan päässyt. Ap
Joo niin pääsin, en tosin sen jälkeen mennyt koskaan korkeakouluun, vaikka teininä pidin sitä ihan varmana. En edes hakenut. Olen ollut toisenlaisissa töissä koko ikäni. Koulutukseen pääsemiseen kyllä tarvittiin ylioppilastodistus, mutta korkeakoulutus se ei ole.
Mikset ap suorittaisi vielä? Aikuislukiossa on paljon eläkeikäisiäkin. Kursseja voi suorittaa myös etänä.
Ennen vanhaan mä vihasin penkkaripäiviä, vappua kun ihmisillä oli yo-lakit päässä. Enää en ole katkera vaikka oma lukion käymiseni meni hukkaan. Ap