Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Tänään on penkkaripäivä t. Ammattivalittaja

Vierailija
13.02.2020 |

Tosi tärkeä päivä mun vitosluokkalaiselle. Tulevat kuorma-autoilla koulun pihaan ja heittelevät karkkeja. On tarkkaa valita pipo oikein, että saa mahdollisimman paljon karkkeja. Ne karkit sitten kyllä jaetaan eli ei itse syö kaikkia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan mä vihasin penkkaripäiviä, vappua kun ihmisillä oli yo-lakit päässä. Enää en ole katkera vaikka oma lukion käymiseni meni hukkaan. Ap

Vierailija
2/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni jo viikko sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ennen ollut niin, että penkkarit oli joka paikassa samaan aikaan? Täällä oli eilen.

Vierailija
4/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun omien penkkareiden jälkeisenä vuonna oli jotenkin kummallisen kateellinen olo, kun oma päivä oli jo takana ja uusia abeja oli ajelulla. Ei mitään järkeä kadehtia. 

Vierailija
5/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö sitä olekaan vielä kielletty... eikö hallituksen virkamiehet ole kieltäneet vaaralliset ja saastuttavat kuorma-autot? Voihan karkkikin sattua, jos päähän kopsahtaa. Eikö kukaan enää ajattele lapsia?!

Vierailija
6/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se meni jo viikko sitten.

Kyllä täällä on tänään lukion nettisivujen mukaan. Ap

Vierailija
7/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun omien penkkareiden jälkeisenä vuonna oli jotenkin kummallisen kateellinen olo, kun oma päivä oli jo takana ja uusia abeja oli ajelulla. Ei mitään järkeä kadehtia. 

Sä pääsit kuitenkin ylioppilaaksi, mä en koskaan päässyt. Ap

Vierailija
8/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä näköjään tänään. Turussa ja Tampereella viikko sitten.

Vierailija
9/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ennen ollut niin, että penkkarit oli joka paikassa samaan aikaan? Täällä oli eilen.

Täällä viikko sitten. No onpa viikkoa pitempi lukuloma.

Vierailija
10/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä pääsit kuitenkin ylioppilaaksi, mä en koskaan päässyt. Ap

Joo niin pääsin, en tosin sen jälkeen mennyt koskaan korkeakouluun, vaikka teininä pidin sitä ihan varmana. En edes hakenut. Olen ollut toisenlaisissa töissä koko ikäni. Koulutukseen pääsemiseen kyllä tarvittiin ylioppilastodistus, mutta korkeakoulutus se ei ole. 

Vierailija
11/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap suorittaisi vielä? Aikuislukiossa on paljon eläkeikäisiäkin. Kursseja voi suorittaa myös etänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi