Saisinko helpommin naisen jos ajaisin pitkän tukkani pois?
Onko tuommoinen nuttura jo liikaa aikuiselle miehelle?
Kommentit (36)
Toisille sopii, toisille huonommin. - Pääasia on, että pidät hiuksesi siisteinä. Likaiset hiukset olivat ne lyhyet tai pidemmät harvoin herättävät suurempaa ihastusta olit sitten mies tai nainen. - Mistä muuten tulee sukupuolten välinen jako, joka perustuu hiusten pituuteen? - Sillä yhtä lailla nainen voi valita lyhyemmät hiukset; tai olla vaikka kalju; vai miksei voisi.
Sinkkumies
Minulla pitkät hiukset miehelle ovat pelkkä plussa ja niitä näkyy aika harvoin. Ihailen aina jos satun näkemään. Itse olen nuori nainen ja todellakin tykkään. Muistan joskus kun todella pitkähiuksinen nuori mies käveli kadulla edelläni ja teki mieli vaan koskea niitä tuulessa heiluvia hiuksia. En kuitenkaan ( onneksi) tehnyt niin, mutta minulla on jonkinlainen mieltymys hiuksiin kyllä ollut jo todella nuoresta lähtien :)
Nautiskeleva täti, 35v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miesten-nutturat-miten-ja-miksi-nii…
Tuommoinen joka oli vuosia sitten trendikäs. Ei taida olla enää. Lyhyt siistty parta löytyy. - AP
Ei ikinä nutturamiestä, joka peittelee olematonta leukaa parralla. Paha itsetunto-ongelma. Tuollaisilta ei saa kunnon munaa.
Anteeksi, mutta kerrotko miten se mun munan kokoon vaikuttaa jos ajan tukan ja parran pois?
Suomessa naisilla on ihanteena ananastukka.
Joku täällä sanoo, että pitkät hiukset miehellä ovat kuvottavia ja itse todellakin pidän niistä. Kaverillani on aika pitkät ja oikeastaan upeimmat hiukset ikinä. Kasvattanut niitä aika pitkään ja kasvata nopeasti ja moni aina ihmettelee kuinka niin äkkiä ovat kasvaneet. Toivon, ettei vaan leikkaisi niitä ja en usko. Käyttää myös sitä jonkun paheksumaa nutturaa välillä, kun ovat niin pitkät, että jäisivät töissä muuten jonnekin kiinni.
Häh, pitkät hiukset miehellä on just cool.
Harvoin näkee, pari kertaa oon nähnyt ja on tehnyt mieli kehua mutten ole uskaltanut. Kerrankin joillain oli sellaiset hiukset että näyttivät kuin olisivat hypänneet 80-luvulta rock-bändistä. Toivon että näkisin heidät taas joskus.
Jos joku ei tykkää niin etsi sellainen joka tykkää. Ole oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
tuskin kenellekään kuitenkaan se hiusten pituus seurusteluun vaikuttaa.
Miten niin? Jotenkin aina ärsyttää nämä jotka ei voi vaan omaa mielipidettään kirjoittaa, kun on ihan pakko laittaa jotain, että muutkin olisi samaa mieltä _tietenkin_. Muuten asiallinen vastaus niin ehkä meni vaan turhaan tunteisiin, mutta itselläni on kyllä miehen pitkät hiukset este seurustelulle. En siinä mielessä edes lähtisi tutustumaan mieheen ja esim. Tinderissä kaikki pitkähiuksiset lähtee vasemmalle, ihan sama kuinka hyviä tekstejä kirjoittavat. Joskus jostain ajattelin, että on komea ja ihan mun tyyppinen muuten, mutta ne hiukset. Ja mietin, että laittaisko kuitenkin kerrankin oikealle, hiukset voi aina ajaa pois, mut samalla just toi, että se on osa persoonallisuutta ja miehen tyyli. Tässäkin näkee, että moni tykkää. Eli, mä en voi sietää, mutta ei mun mielestä kannata itseään muuttaa että kelpaisi jollekin, varsinkin epämääräiselle isommalle joukolle naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskin kenellekään kuitenkaan se hiusten pituus seurusteluun vaikuttaa.
Miten niin? Jotenkin aina ärsyttää nämä jotka ei voi vaan omaa mielipidettään kirjoittaa, kun on ihan pakko laittaa jotain, että muutkin olisi samaa mieltä _tietenkin_. Muuten asiallinen vastaus niin ehkä meni vaan turhaan tunteisiin, mutta itselläni on kyllä miehen pitkät hiukset este seurustelulle. En siinä mielessä edes lähtisi tutustumaan mieheen ja esim. Tinderissä kaikki pitkähiuksiset lähtee vasemmalle, ihan sama kuinka hyviä tekstejä kirjoittavat. Joskus jostain ajattelin, että on komea ja ihan mun tyyppinen muuten, mutta ne hiukset. Ja mietin, että laittaisko kuitenkin kerrankin oikealle, hiukset voi aina ajaa pois, mut samalla just toi, että se on osa persoonallisuutta ja miehen tyyli. Tässäkin näkee, että moni tykkää. Eli, mä en voi sietää, mutta ei mun mielestä kannata itseään muuttaa että kelpaisi jollekin, varsinkin epämääräiselle isommalle joukolle naisia.
Samaa mieltä. Mistään muusta ulkonäkötekijästä en ole niin vahvasti sitä mieltä että täydellinen deal breaker. En vaan voi sietää pitkiä hiuksia miehellä, ne ovat minulle sama kuin jos hän käyttäisi huulipunaa ja meikkaisi smoky eyet. Eli todella epämiehekästä.
Minulle pitkät hiukset ovat aina olleet totaalinen turn off miehellä. Eivät vaan ole minusta miehekkäät. Anteeksi vaan.
Itse toki päätöksesi teet. Mutta mieti. Pitkistä hiuksista pitävät naiset todennäköisesti pitävät myös lyhyistä hiuksista miehellä. Pitkiä hiuksia inhoavat taas kelpuuttavat vain lyhythiuksiset.
Jos hiuksesi on hyvin hoidetut (ei siis katkeileva, kuiva, kaksihaaraisia täynnä oleva hiuspehko), niin älä ihmeessä leikkaa. Jos siis itse oikeasti tykkäät pitkistä hiuksistasi.
Riippuu täysin hiustesi kunnosta ja miten ne sopivat yhteen ulkonäkösi kanssa. Keski-ikäistyvä hevimies voi olla todella seksikäs, kun tukka on puolipitkä, hyvin leikattu ja malli mätsää kasvoihin.
Sama mies voi olla ihan naurettavan näköinen, jos tukka on auki liehuva, ohut liuhuletti huonokuntoisilla latvoilla. Puhumattakaan niskassa roikkuvasta, epäsiististä ponnarista, jolla yritetään viedä huomio kaljuuntuvasta päälaesta. Nutturamuoti oli ja todellakin meni jo.
Ehdottaisin, että varaat ajan hyvämaineiselle kampaaja-parturille ja kysyt hänen näkemystään sinulle sopivasta mallista.
Tuskinpa. Eiköhän sun vikas oo jossain muussa kuin hiuksissa.
Pointti on siinä näyttääkö hiuksesi hyviltä. Jos tukkasi on ohut väritön luiru, lyhyt leikattu malli on parempi. Tuuheat hyvin hoidetut hiukset ovat kunniaksi miehellekin. Ikävä kyllä rasvaiset ohuet hiukset ovat epäsiistit. Noi man bunit ovat yleensä kyllä säälittäviä. Yhdellä pojistani on tuuhea tummanruskea tukka, joka yltää vyötäisille. Herättää kyllä kiinnostusta. Geeneillehän ei mitään voi. Isällään olisi myös samanlainen hiuslaatu, mutta valitettavasti hän pitää sen aivan liian lyhyenä.
Oi ei missään nimessä! Pitkähiuksinen mies on ihana harvinaisuus :)