Onko Erika Vikman oikeasti tuhma vai kiltti?
Ehkä hän vain esittää. Väittää kuitenkin olevansa ehdottoman uskollinen ukollensa.
Kommentit (14)
Samaa mieltä ekan kanssa, tyhmä. Normi aikuinen on tuolla ikää jo jollaintavalla fiksu, mutta tuo on jäänyt teiniasteelle.
Leikkii tuhmaa. Ihan ok mun mielestä. Ja kylläpä tuo ystävyys Dannyn kanssa jaksaa kummastuttaa vielä 2020...kasvaisitte itse aikuisiksi.
Kuulemma koulukiusaaja. Av:lta luettua.
Luulen että hän on pohjimmiltaan kiltti, mutta Danny sai aikaan nuo typerät tempaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma koulukiusaaja. Av:lta luettua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta halpa hän on.
Ei minulla hänenlaiseensa varaa olisi.
Minua itseäni kyseisessä ihmisessä ihmetyttää, että miten se pystyy olemaan Dannyn kanssa. Ihan oikeasti, kostuuko se siitä ryppyisestä papparaisesta niin paljon. Mutta ei siinä, jokainen tyylillään. Mutta kaikista eniten minua ihmetyttää se, että kuka haluaa olla jonkun kanssa vain muutaman vuoden ja elää vain päivä kerrallaan. Erika muistaakseni maininnut erinäisissä lehdissä haluavansa lapsia, mutta ei Dannyn kanssa.
hipheij kirjoitti:
Minua itseäni kyseisessä ihmisessä ihmetyttää, että miten se pystyy olemaan Dannyn kanssa. Ihan oikeasti, kostuuko se siitä ryppyisestä papparaisesta niin paljon. Mutta ei siinä, jokainen tyylillään. Mutta kaikista eniten minua ihmetyttää se, että kuka haluaa olla jonkun kanssa vain muutaman vuoden ja elää vain päivä kerrallaan. Erika muistaakseni maininnut erinäisissä lehdissä haluavansa lapsia, mutta ei Dannyn kanssa.
Jos se on aitoa rakkautta.
Tyhmä