Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen ruokaongelma, onko ideoita?

Vierailija
12.02.2020 |

Mies ja teinit ei suostu syömään samaa ruokaa kahta saati useampaa päivää peräkkäin.
Minä taas olen ainoa, joka tässä taloudessa laittaa ruokaa, enkä jaksa/ehdi/suostu tekemään sitä joka päivä.
Jos uutta ruokaa ei ole, vetävät leipää kaksin käsin, jugurtteja jne tai tilaavat Woltista. Arggh. Ruokaa menee haaskuun tai itse syön samaa 4 päivää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun olisi pakko. Anna vetää leipää ja jogurttia.

Its olen yh ja laitan yksin ruokaa. Epäsäännöllinen 3-vuorotyö ja noin kerran viikossa en laita mitään ja noin kerran viikossa on ranskanperuna, purkkihernari, pizza - päivä. Ei tykätä edellispäivän ruoasta.

Vierailija
2/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sille sitten mitään voi, jos he kerran ei suostu ruokaa tekemään ja sinä et jaksa myös tehdä. Se on ihan ok elää ravintola- ja einesruoalla ja leivällä ja jogurtilla, ei ole vaarallista kun lapsetkin jo teinejä.

Itse olen sinkku enkä viitsi oikein koskaan tehdä ruokaa. Syön sitten just noita leipiä, jogurtteja, banaaneja, herkkuja, energiajuomia. Voi mennä viikkoja etten ole syönyt mitään varsinaista ruokaa. Olen 45 v ja voin hyvin tällä ruokavaliolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö lopettaa ruuanlaittaminen kokonaan? Itselle riittäis ihan joku salaatti.

Ap.

Vierailija
4/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka leipää syöt, sen lauluja laulat. 

Eli, jos kukaan muu ei halua osallistua ruoanlaittoon, niin sittenhän sinä päätät, että mitä milloinkin syödään. Jos se ei kelpaa, niin tehkööt makkaran mieleisekseen. 

Vaihtoehtoisesti teet maanantaina ison satsin ruokaa A. Teet tiistaina ison satsin ruokaa B. Keskiviikkona syödään ruokaa A. Torstaina teet ison satsin ruokaa C. Perjantaina syödään ruokaa B ja lauantaina lounaaksi C. Lauantai-iltana jotain erityisempää ruokaa ja sunnuntaina noutoruokaa/pizzaa. Pakasta ylijäämät, ja tarjoa pakkasesta, kun joku alkaa naputtaa. 

Vierailija
5/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On idea joo. Sen nimi on anna olla. En edes ymmärrä miksi sun pitää tehdä niin isoja annoksia? Etkö voi tehdä vain yhden päivän ruoan? Tai sitten et tee mitään, kyllä ne pärjää. Noin kiittämättömille mä en tekisi mitään.

Vierailija
6/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei suostu"? Siis mitä vittua? Sitä syödään mitä on tarjolla. Jos ei kelpaa, niin laittakoon itse, eikä mitään leipää ja jugurttia vaan oikeeta ruokaa. Ja muutenkin, jos äijäsi on niin avuton ja/tai laiska ettei kykene ruoanlaittoon, niin älä nyt helvetissä opeta niitä kakaroita samanlaisiksi!

t. mies

Vierailija
7/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö lopettaa ruuanlaittaminen kokonaan? Itselle riittäis ihan joku salaatti.

Ap.

Lopeta vaan, en mä tekisi mitään ruokaa noin nirsolle porukalle enkä myöskään maksaisi heidän noutoruokiaan. Varaa kaappiin leipää ja sitä jukurttia, se riittää. Ja tee itsellesi mieluisia salaatteja.

Vierailija
8/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, tee itsellesi sitä mitä haluat ja anna muiden hoitaa omat sapuskansa. Ja hoitaa siis ihan kaupassa käymisestä lähtien, et sinä mikään kotiorja ole.

Vierailija
9/9 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittajan mies syökään jopa lastenkin ruokia?

Jotain vikaahan aloittajan ruoissa on, jos ei kuuluisa sikamies yksin syö kaikkea, saatika loputtomasti syövät teinit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan