Usain bolt menetti kaiken
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/8555fb41-cae9-4de8-bcf1-a35ed1c…
Tyhmästä päästä kärsii lompakko. Sijoitukset ei kannata eikä kannata luottaa tuntemattomiin ihmisiin jotka puhuu että sijoittamisella tienaa rahaa. Suomessakin on huijauksia ollut. Nordeakin on yrittänyt tyrkyttää minulle sijoutuksia kun sain paljon rahaa perintönä. En ole sijoittanut mihinkään vaikka kuinka ja monta kertaa minulle tyrkytettiin.
Kommentit (11)
Toisiin ihmisiin luottaminen raha asioissa on todella huono idea. En minäkään anna vaimolleni tilitietoja ja lupaa käyttää tiliäni. Enkä minä halua tietää vaimon rahoista mitään.
Olen työskennellyt rahoitusalalla yli 30v ja tavannut kaikenlaisia asiakkaita.
Sen olen oppinut että harva opiskelunsa väliin jättänyt huippu-urheilija ja muut vastaavat yhteen asiaan syventyneet henkilöt eivät ymmärrä taloudesta, raha-asioista ja sijoittamisesta mitään.
Sijoittaminen (harkiten hajautetusti) kannattaa aina ja varsinkin pitkällä aikavälillä. Ahneelle käy toki yleensä huonosti. Varsinkin nyt inflaation vallitessa on tyhmää pitää kaikki varat tileillä.
Miksi ei juossut varkaita kiinni, mualiman noppein ukko kuitenki.
Heh heh joo...Boltilla on kyllä fyrkendaalia jemmassa.
Ei se köyhä poika ole😂
On menettänyt sijoittamansa omaisuuden. Me emme tiedä, oliko siinä kaikki vai ei. Summista päätellen, ei ollut.
En minäkään pankin sijoitusneuvoihin luottaisi.
Menetti siis 11 miljoonan sijoituksestaan kaiken. Se on kuitenkin vain pieni osa hänen omaisuudestaan, jos ei ole yhtä huonosti sijoittanut kaikkia tulojaan. Miehen tuloiksi koko uraltaan arvioitiin hänen lopettaessaan vuonna 2017 noin 150 miljoonaa dollaria. Samaisena vuonna hänen nettovarallisuudeksi arvioitiin 90 miljoonaa dollaria. Sen jälkeenkin hän on tienannut miljoonien sponsoritulot.
eihän se kaikkea menettänyt, vain tuon sijoituksen.
Minua harmittaa jo kympin menetys pitkävetoon jos ei voita mitään.
Bolt hankkinut satoja miljoonia. Ei menettänyt kuin murto-osan.