Tasan 2 kk sitten tilattu Aliexpress paketti tuli. Olen saanut jo rahat pois reklamaation kautta:(
Mitään ei ole tehtävissä. En voi enää maksaa pakettia. Hintaa oli hiukan yli 3 e ettei sen suurempaa. Ettei vaan meidän posti olisi töpännyt?
Jää kyllä paskan maku suuhun, ei voi mitään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin reklamaation tuloksen: Lopullinen tuomio.Täysi palautus:(
Ei mitään mahdollisuutta maksaa:(
Nyt saan huonon maineen postin takia! Nyt olen sitten ahkerien kiinalaisten silmissä nillittäjä! Haen korvauksia postilta!
ap
Periaatteessa Suomen Posti on minulle velkaa henkisistä kärsimyksistä muodollisen 100 euroa. Taidan kuitenkin jättää summan perimättä.
Tämän kerran.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut aliexpressistä vuosikaudet eikä yksikään paketti ole ikinä jäänyt matkalle. Joakus on mennyt pari kuukautta, mutta aina on tulleet perille.
Melkoinen ääliö tai kokematon saa olla jos menee rääkymään jostain muutaman euron paketista joka tulee viiveellä. Kaikissa niissä yleensä kestää enemmän tai vähemmän.
Olen minäkin tilannut paljon vuosien mittaan, mutta vuoden 2019 loppupuolelta alkaen posti Suomessa on sössinyt kovasti. Ennen ei ikinä mennyt kahta kuukautta, nyt menee ylikin ja nimenomaan niiden ei-kirjaamattomien pikkulähetysten kanssa, joita posti vihaa. Todellisuudessa postinkantajille ne taitavat olla sitä kannettavaa, jota ylipäätään vielä lähetetään, kun kirjeitä ja kortteja ei enää niin lähetellä.
On kyllä tahditonta vihjailla, että joku on ääliö tms., jos miettii ap:n tavoin asioita. Joillakin sentään omatunto vielä toimii. Ja pienistä puroista ne miljoonaomaisuudetkin usein kertyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut aliexpressistä vuosikaudet eikä yksikään paketti ole ikinä jäänyt matkalle. Joakus on mennyt pari kuukautta, mutta aina on tulleet perille.
Melkoinen ääliö tai kokematon saa olla jos menee rääkymään jostain muutaman euron paketista joka tulee viiveellä. Kaikissa niissä yleensä kestää enemmän tai vähemmän.
Olen minäkin tilannut paljon vuosien mittaan, mutta vuoden 2019 loppupuolelta alkaen posti Suomessa on sössinyt kovasti. Ennen ei ikinä mennyt kahta kuukautta, nyt menee ylikin ja nimenomaan niiden ei-kirjaamattomien pikkulähetysten kanssa, joita posti vihaa. Todellisuudessa postinkantajille ne taitavat olla sitä kannettavaa, jota ylipäätään vielä lähetetään, kun kirjeitä ja kortteja ei enää niin lähetellä.
On kyllä tahditonta vihjailla, että joku on ääliö tms., jos miettii ap:n tavoin asioita. Joillakin sentään omatunto vielä toimii. Ja pienistä puroista ne miljoonaomaisuudetkin usein kertyvät.
Jos luvataan toimitus tietyssä ajassa, niin myyjä ottaa silloin vastuun ja korvaa asiakkaalle, vaikkei viivästys hänestä johtuisikaan. Ei ole mitään syytä potea huonoa omatuntoa, jos käyttää oikeuttaan asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luvataan toimitus tietyssä ajassa, niin myyjä ottaa silloin vastuun ja korvaa asiakkaalle, vaikkei viivästys hänestä johtuisikaan. Ei ole mitään syytä potea huonoa omatuntoa, jos käyttää oikeuttaan asiakkaana.
No ehkä ei, mutta jos tuntee, niin ei siinä ole mitään väärää. Onhan se vähän kurja tilanne. Eivät kaikki ole riemuissaan saadessaan jonkin muutaman euron hintaisen tavaran ilmaiseksi. Noissa myyjissä on ihan pienyrittäjiäkin. Itsekin valitsen aina mieluiten sellaisen myyjän, joka ei ole vielä tehnyt kauppaa tuhansittain. Tietysti myös reklamoin, jos tavara ei saavu tai on viallinen tms.
Asian laajempi puoli on tietysti se, että postimaksut nousevat, jos myyjät katsovat, että eivät uskalla tarjota edullisimpia postitusvaihtoehtoja, koska Suomen posti suhtautuu hommaansa niin leväperäisesti.
Ei niin.
Suomen Posti osoittautui heikoimmaksi lenkiksi.
ap