Tasan 2 kk sitten tilattu Aliexpress paketti tuli. Olen saanut jo rahat pois reklamaation kautta:(
Mitään ei ole tehtävissä. En voi enää maksaa pakettia. Hintaa oli hiukan yli 3 e ettei sen suurempaa. Ettei vaan meidän posti olisi töpännyt?
Jää kyllä paskan maku suuhun, ei voi mitään.
Kommentit (25)
Tollasta sattuu. Mitä sitä märehtimään alkaa, ihan turhaa.
Katsoin reklamaation tuloksen: Lopullinen tuomio.Täysi palautus:(
Ei mitään mahdollisuutta maksaa:(
Nyt saan huonon maineen postin takia! Nyt olen sitten ahkerien kiinalaisten silmissä nillittäjä! Haen korvauksia postilta!
ap
Posti laittaa nuo lähetykset ö-luokkaan.
Kai siihen yritykseen voi olla yhteydessä ja kertoa saaneensa paketin ja haluavansa sen maksaa. Mutta toisaalta, jos ei 60 vrk toimitustakuu toimi, niin silloin olet toki oikeutettu korvaukseen, vaikka se paketti sitten loppupeleissä tulikin.
Voit tilata samalta myyjältä jotain saman arvoista ja liittää tilaukseen viestin, ettei tuotetta tarvitse lähettää syystä, että sait edellisen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Voit tilata samalta myyjältä jotain saman arvoista ja liittää tilaukseen viestin, ettei tuotetta tarvitse lähettää syystä, että sait edellisen ilmaiseksi.
Kuka jaksaa alkaa säätämään jotain 3 euron takia!
Postin pitäisi laittaa toimintonsa kuntoon, että paketit tulisi ajoissa eikä vaan levitellä käsiään.
Hyvä kysymys että missä paketti on viettänyt 2 kuukautta aikaa. Joku yksinäinen postisäkki postin tiloissa, jossain nurkassa?
ap
Lähetä viestiä myyjälle. Kyllä ne jonkun paypal tilin tai jonkun tavan rahat lähettää sulle keksivät. Mulla kävi aliexpress paketin kanssa, niin että en ollut saanut postilta ilmoitusta paketin saapumisesta ja lähettivät postista paketin takaisin kiinaan. Myyjä ei nyt tietenkään mistään löytänyt tietoa palautetusta paketista... Rahat sain kuitenkin takaisin reklamaatiosta. Myyjä pyysi lähettämään viestiä, jos se paketti kuitenkin jostain löytyis myöhemmin.
Kaiken lisäksi tuohon tulee varmaan vielä tieto, että "Paketti toimitettu perille".
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tilata samalta myyjältä jotain saman arvoista ja liittää tilaukseen viestin, ettei tuotetta tarvitse lähettää syystä, että sait edellisen ilmaiseksi.
Kuka jaksaa alkaa säätämään jotain 3 euron takia!
Postin pitäisi laittaa toimintonsa kuntoon, että paketit tulisi ajoissa eikä vaan levitellä käsiään.
Hyvä kysymys että missä paketti on viettänyt 2 kuukautta aikaa. Joku yksinäinen postisäkki postin tiloissa, jossain nurkassa?
ap
Koronaviruksen syytä.
https://yle.fi/uutiset/3-11204562
– Kuukaudessa tulee reilu miljoona lähetystä. Niistä arviolta ainakin noin puolet on viivästyneenä, kertoo Postin kansainvälisen verkkokaupan palveluista vastaava johtaja Sami Finne.
Syynä ongelmiin on se, että tietyillä alueilla Kiinassa ihmisiä ei ole viruksen takia töissä tekemässä tuotteita, pakkaamassa niitä ja kuljettamassa eteenpäin. Esimerkiksi Wuhanin alueella postia ei täysin normaalisti jaeta.
Et jaksa alkaa "säätämään" muutaman euron takia, mutta koet siitä silti huonoa omatuntoa? Anna olla. Ei siitä toimittamisesta mitään tietoa myyjälle mene. Ja vaikka menisikin, niin sulla on oikeus pitää tuote, jos se ei tullut luvatussa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi tuohon tulee varmaan vielä tieto, että "Paketti toimitettu perille".
ap
Sinnehän tulee "order completed" jopa silloin, kun luvattu toimitusaika on kulunut vaikket ole pakettia saanutkaan. Luultavasti, kun dispute on mennyt läpi ja rahat palautettu, myyjälle ei mene mitään tietoa jos paketti myöhemmin toimitetaan.
Olen tilannut aliexpressistä vuosikaudet eikä yksikään paketti ole ikinä jäänyt matkalle. Joakus on mennyt pari kuukautta, mutta aina on tulleet perille.
Melkoinen ääliö tai kokematon saa olla jos menee rääkymään jostain muutaman euron paketista joka tulee viiveellä. Kaikissa niissä yleensä kestää enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin reklamaation tuloksen: Lopullinen tuomio.Täysi palautus:(
Ei mitään mahdollisuutta maksaa:(
Nyt saan huonon maineen postin takia! Nyt olen sitten ahkerien kiinalaisten silmissä nillittäjä! Haen korvauksia postilta!
ap
Eiköhän kiinalaisilla ole nyt suurempikin katastrofi, kun yksi 3e ja suomalainen nillittäjä. Voithan sä saada siitä paketista kiinalaisenkoston, eli pirtsakan viruksen. Sitten olette tasoissa.
Mä odottelen vieläkin muutamaa marraskuussa tilattua pakettia... Missä lienevät...
Mullakin on muutama marras-joulukuussa tilattu nyssykkä tulematta ja avasin kyllä disputen. Niin suuri todennäköisyys etteivät tule enää ollenkaan, kun ovat kenties Postin lakon aikana palautuneet Kiinaan ja hyvässä lykyssä hukkuneet siinä eessun taassun rahdissa. Joo, lakko tai Corona ei ole myyjän syy, mutta en mäkään tyhjästä maksa. Edes muutamia euroja.
Tässä oli jo reippaammin yritystä, 1,5/5.
Päästään haukkumaan Postia, kauhistelemaan pandemiaa, ja haukkumaan jokaista itioottia joka tilaa kiinalaista saastuttavaa ja silkkaa roskaa sekä krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tilata samalta myyjältä jotain saman arvoista ja liittää tilaukseen viestin, ettei tuotetta tarvitse lähettää syystä, että sait edellisen ilmaiseksi.
Kuka jaksaa alkaa säätämään jotain 3 euron takia!
Postin pitäisi laittaa toimintonsa kuntoon, että paketit tulisi ajoissa eikä vaan levitellä käsiään.
Hyvä kysymys että missä paketti on viettänyt 2 kuukautta aikaa. Joku yksinäinen postisäkki postin tiloissa, jossain nurkassa?
ap
Koronaviruksen syytä.
https://yle.fi/uutiset/3-11204562
– Kuukaudessa tulee reilu miljoona lähetystä. Niistä arviolta ainakin noin puolet on viivästyneenä, kertoo Postin kansainvälisen verkkokaupan palveluista vastaava johtaja Sami Finne.
Syynä ongelmiin on se, että tietyillä alueilla Kiinassa ihmisiä ei ole viruksen takia töissä tekemässä tuotteita, pakkaamassa niitä ja kuljettamassa eteenpäin. Esimerkiksi Wuhanin alueella postia ei täysin normaalisti jaeta.
Olen tilannut tämän vuoden puolella 3 pakettia ja kaikki tulleet perille. Jos postin väite pitäisi paikkansa niin etenkin näiden pakettien olisi pitänyt jäädä tulematta.
Tulematta ja hukkaan on joutuneet postin lakon aikaiset paketit.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tilata samalta myyjältä jotain saman arvoista ja liittää tilaukseen viestin, ettei tuotetta tarvitse lähettää syystä, että sait edellisen ilmaiseksi.
Kuka jaksaa alkaa säätämään jotain 3 euron takia!
Postin pitäisi laittaa toimintonsa kuntoon, että paketit tulisi ajoissa eikä vaan levitellä käsiään.
Hyvä kysymys että missä paketti on viettänyt 2 kuukautta aikaa. Joku yksinäinen postisäkki postin tiloissa, jossain nurkassa?
ap
Koronaviruksen syytä.
https://yle.fi/uutiset/3-11204562
– Kuukaudessa tulee reilu miljoona lähetystä. Niistä arviolta ainakin noin puolet on viivästyneenä, kertoo Postin kansainvälisen verkkokaupan palveluista vastaava johtaja Sami Finne.
Syynä ongelmiin on se, että tietyillä alueilla Kiinassa ihmisiä ei ole viruksen takia töissä tekemässä tuotteita, pakkaamassa niitä ja kuljettamassa eteenpäin. Esimerkiksi Wuhanin alueella postia ei täysin normaalisti jaeta.
Olen tilannut tämän vuoden puolella 3 pakettia ja kaikki tulleet perille. Jos postin väite pitäisi paikkansa niin etenkin näiden pakettien olisi pitänyt jäädä tulematta.
Tulematta ja hukkaan on joutuneet postin lakon aikaiset paketit.
ap
No niin ovat, monella muullakin. Niitä on kuulemma palautunut Kiinaan mistä niiden pitäisi saapua taas Suomeen. Meillä on oikeus pyytää rahat takaisin, mutta ei mitään velvollisuutta ottaa myyjään yhteyttä jos paketit myöhemmin tulevat. Saattavat tullakin, who knows. Ja itse en rupea niistä ainakaan makselemaan siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä odottelen vieläkin muutamaa marraskuussa tilattua pakettia... Missä lienevät...
Tänään sain yhden.
Saa nähdä tulevatko vielä muut 5kpl jotka posti hukannut.
ap
No eihän se sun syy ole, mitäs tuosta.