Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastus mennyt kihloihin.

Vierailija
12.02.2020 |

Yritän kertoa lyhyesti.

Törmäsin yhteen mieheen jonka kanssa tuli heti sellainen "wow"-hetki ja jotenkin tuntui, että tässä on jotain. Molemmat mentiin ihan hämilleen ja törmättiin aina silloin tällöin ja aina jäätiin kiinni toisen katseeseen.

Jossain vaiheesaa hänen kaverit teki selväksi että tämä mies on tosi kiinnostunut minusta ja olin itsekkin hänestä. No sit ei törmätty n.
2kk aikana ja seuraavan kerran kun näin hänet niin hän oli mennyt kihloihin. Käyttäytyi kuin ennenkin eikä maininnut mitään kuvauksesta vaan huomasin sormuksen.

Sen jälkeen olen vältettyt häntä ja jatkanut elämää, mutta edelleen hän tulee mieleen ja ihmetyttää koko tilanne. En tiedä onko tässä joku kulttuuriero vai miten mutta tuntuu tosi oudolta että hän noin nopeasti kihlautui.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormus ei ole mikään este. Vaikka joku toinen on sen jo rengastanut, niin voi sitä vielä muut kiinnostaa. Ehkä vaan vaatii vähän rohkaisua, ennenkuin alkaa lämpenee, mutta ei sitä tiedä ennenkuin kokeilet. Turha jäädä vain odottelemaan vaan aloita suorempi toiminta, niin ei jää arvailujen varaan.

En halua enkä aio rikkoa kenenkään suhdetta. Ap

Siis oletko oikeasti noin luupää, vai onko tämä joku provo?!

Et tiedä tasan mitään siitä, onko tämä mies suhteessa tai mennyt kihloihin tms., vaan olet itse vetänyt tämän johtopäätöksen ja pidät siitä kynsin hampain kiinni.

No okei, unohda sitten koko tyyppi. Eipä se ollut kummoinen ihastus, jos et sen vertaa voi tehdä että avaisit suusi ja kysyisit.

Over & out

Siis mikä ihme tässä nyt on ongelma?! Tottakai se mies on mennyt kihloihin tai naimisiin jos hänen nimettömäänsä on yhtäkkiä ilmestynyt sormus. Sinä varmaan lähtisit sormustetun miehen matkaan ja ihmettelisit että ethän sinä voinut sormuksesta päätellä että mies on varattu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla