Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän käsidesillä voi puhdistaa puhelimen?

Vierailija
12.02.2020 |

Pyyhkii vaan kuivaksi, eikö vain? Ei pitäisi olla haittaa puhelimelle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Käsidesiä ei pitäisi käyttää pintoihin, koska se jättää kalvon, jota voi olla hankala poistaa.

Vierailija
2/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa. Se sulattaa muovin. Sen sijaan pese se hanan alla puhtaalla vedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä paskaa puhelimen pinnalla on. Jos on vain rasvaa tms. niin voi pyyhkiä kosteuspyyhkeellä tai sitten normaalilla talous/vessapaperilla, joka on lievästi kostutettu. 

Vierailija
4/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kertakäyttöisiä silmälasipyyhkeitä (Lidl).

Vierailija
5/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään tapauksessa. Se sulattaa muovin. Sen sijaan pese se hanan alla puhtaalla vedellä.

Sulattaa muovin? Kännykkäni näyttö on ihan kyllä lasia. En kyllä veden alla pese puhelinta. :D

Vierailija
6/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä paskaa puhelimen pinnalla on. Jos on vain rasvaa tms. niin voi pyyhkiä kosteuspyyhkeellä tai sitten normaalilla talous/vessapaperilla, joka on lievästi kostutettu. 

Puhelin aina tosi siisti, pesen kädet ennen kuin kosken. Olen vain desinfioinut käsidesillä (vasta pari kertaa) nyt tuon koronaviruksen takia julkisilla paikoilla käytyäni.

Vierailija
7/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään kalvoa ole jäänyt, olen pyyhkinyt talouspaperilla kuivaksi.

Vierailija
8/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulattaa muovin? Kännykkäni näyttö on ihan kyllä lasia. En kyllä veden alla pese puhelinta. :D

Missä kohtaa puhuttiin näytöstä, dorka?

Vierailija
9/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää näytönpuhdistusalkoholia mielummin. Siinä käsidesissä voi olla myös rasvaa mukana.

Vierailija
10/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesissä on glyserolia, joka jättää kalvon. Käsiä se suojelee kuivumiselta.

Vierailija
11/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin aina tosi siisti, pesen kädet ennen kuin kosken. Olen vain desinfioinut käsidesillä (vasta pari kertaa) nyt tuon koronaviruksen takia julkisilla paikoilla käytyäni.

Desinfiointiaine ja puhelimen pinta eivät pidä toisistaan. Jos nyt vain koettaisit malttaa odottaa, että käsidesi kuivuu ennenkuin alat räpläämään puhelintasi.

Vierailija
12/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm ostanpas tuota näytönpuhdistusalkoholia.

Vierailija
13/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
14/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Desinfiointiaine ja puhelimen pinta eivät pidä toisistaan. Jos nyt vain koettaisit malttaa odottaa, että käsidesi kuivuu ennenkuin alat räpläämään puhelintasi.

Käyn kaupassa -> kosken tuotteisiin siellä -> joku laittaa viestin, katson viestin desinfioimatta käsiäni. Olen töissä -> asia pitää hoitaa nopeasti ja tarvitsen puhelintani -> täytyy koskea kännykkää desinfioimatta käsiäni. Pakostakin tulee käytettyä kännykkää ilman että ehtii desinfioimaan kädet ensin.

Vierailija
15/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuoin S-seiskani astianpesuaineella ja huuhtelen vesihanan alla. Suuntaan vesisuihkun keskelle näyttöä ja takakantta ja pidän puhelinta hieman pystyssä, jottei latausliitäntään menisi kauheasti vettä. Sitten pyyhin puhtaalla pyyhkeellä kuivaksi ja ravistan aukot tyhjiksi. Lataus ei onnistu heti, ilmoittaa kosteudesta liittimessä. Varmaan sata kertaa olen pessyt noin ilman vahinkoa.

Vierailija
16/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuoin S-seiskani astianpesuaineella ja huuhtelen vesihanan alla. Suuntaan vesisuihkun keskelle näyttöä ja takakantta ja pidän puhelinta hieman pystyssä, jottei latausliitäntään menisi kauheasti vettä. Sitten pyyhin puhtaalla pyyhkeellä kuivaksi ja ravistan aukot tyhjiksi. Lataus ei onnistu heti, ilmoittaa kosteudesta liittimessä. Varmaan sata kertaa olen pessyt noin ilman vahinkoa.

Et kuulosta kovin fiksulta.

Vierailija
17/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista desinfioivaa liuosta, esimerkiksi NeoAmisept. Sitä loraus talouspaperin kulmaan tai vanulappuun ja pyyhkäiset puhelimen ja annat liuoksen haihtua.

Vierailija
18/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen desinfioinut monesti käsidesillä/huuhteella, vähän saattaa jäädä kalvoa, mutta ei se mitään haittaa ja sen voi pyyhkiä pois. Puhelimelle ei ole käynyt mitään, näytön päällä on suojakalvo.

Vierailija
19/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin niillä desinfioimispyyhkeillä.

Olen pyyhkinyt jo vuosien ajan ja kaikki kännykät on sen kestäneet.

Toisinaan pyyhin pelkällä nihkeällä rätillä.

Vierailija
20/31 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kertakäyttöisiä silmälasipyyhkeitä (Lidl).

Kiitos muistutuksesta, mullahan on noita vaikka kuinka monta pienessä korissa keittiön hyllyllä. Putsasin tabletin ja kännykän, tuli tosi hyvät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan