Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet Ihmiset jotka aikanaan ovat olleet hyvännäköisiä

Vierailija
12.02.2020 |

Tuntuu, että se kuvitelma omasta vetävyydestä säilyy, vaikka ikää tai painoa olisi sittemmin tullut huomattavasti lisää. Ainakin puhutaan ja käyttäydytään siihen malliin.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miksi ap haluaa keskustella tästä? Harmittaako häntä näiden ihmisten itsetunto vai mikä on? Kyllä minä luulen, että jokainen kyllä tajuaa oman näivettymisensä ( hyvän näköiset muita enemmänkin kenties), mutta eivät anna sen vaikuttaa elämäniloonsa. Ehkä heillä ei hyvännäköisinä se itsetunto sittenkään ollut vain ulkonäön varassa?

Vierailija
22/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nämä keski-ikäiset naikkoset, jotka meikkaavat vahvasti ja pukeutuvat tissityrkkytoppeihin ym. rytkyihin poikkeuksetta todellakin kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovatkaan. Runsas meikki ei nuorenna ketään päinvastoin ja ne nuorisovaatteet on ihan hyvä jättää niille rypyttömille nuorille.

Kaupoissa ei muuten nykyään juuri ole enää mitään tanttavaatteita. Kaikki liikkeet myy nuorisovaatteita.

Esim. zara, mango, gina tricot, cubus, vero moda jne.

Viimeinen tätivaatteiden myyjä eli Aleksi 13 kuulemma lopettaa, ainakin stadissa.

Eli, ei ole paljon vaihtoehtoja. Pakko ostaa sitä mitä mitä on tarjolla ja sulloa ne tissit pieneen gina tricot toppiin kun ei muuta voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelta ei voi näyttää, mutta nuorekkaalta, arvokkaasti ikääntyneeltä, kauniilta ja vetävältä kyllä, vaikka ikää jo olisikin.

Oma lukunsa on tietysti sitten ne naiset jotka ovat lihoneet ja hankkineet itselleen tyypillisen tätilookin.

Vierailija
24/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, ihmisten on vaikea nähdä itseään realistisesti. Ympäristö yleensä korjaa asian.

Hahahaa itsekeskeskeiset ihmiset ajattelee heillä olevan oikeus palauttaa muut maan pinnalle, juuri HEIDÄN mielipiteidensä mukaisesti. Keitä te oikein kuvittelette olevanne.

Muilla kuin sinulla ei saa olla hyvä itsetunto? Tosin omasihan ei todennäköisesti ole hyvä, hyvä itsetunto EI nimenomaan ole riippuvainen muiden mielipiteistä.

Eli mollaatte niitä jotka eivät matele vaikka teidän silmissä heidän "markkina-arvo" on mennyttä. Hyvin häiriintynyttä ja kuvottavaa ajattelua. Jokainen on samanarvoinen, ihan jokainen. Ei vanhemman ihmisen kuulu millään tavalla huomioida omaa muuttunutta ulkonäköään.

Omg kun te olette tyhjiä ja pinnallisia.

Vierailija
25/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin vakuuttaa, että mulla ei ainakaan ole säilynyt. Tiedostan ikäni vaikutukset liiankin hyvin. Olen kyllä hyvä monessa muussakin asiassa eli itsetuntoni ei ole vain ulkonäköni varassa, mutta onhan se ollut merkittävä muutos. Se tosin on erikoista, että ympäristöstä saan edelleen viestejä siitä, että olisin yhä puoleensavetävä. Erona entiseen on se, että enää en usko niihin viesteihin. 

Ympäristösi viestit saattavat hyvinkin pitää paikkansa, ei ajan kanssa luonnollisesti ikääntyminen kovin huonoa tulosta tuota.  Mutta sitä kyllä monesti tulee ihmetelleeksi kun alun perin kauniin näköiset ihmiset leikkauksilla yms. "kaunistuttavat" itseään. Minkä järkeilyn tuloksena syntyy se ajatus että ihmisestä tulee kaunis kun tehdään huulista kahden päällekäin olevan nakkimakkaran näköiset?

Vierailija
26/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tapasin miehen, ei mikään romanttinen tapaaminen, vaan ihan satunnainen keskustelu. Kertoi täyttäneensä äskettäin 50 vuotta ja kertoi, miten kaverit ovat sanoneet, ettei häntä uskoisi sen ikäiseksi. En kommentoinut asiaan mitään, koska osaan käyttäytyä (olen häntä pari vuotta nuorempi nainen, en yleensä tykkää ilkeillä). Ajatukseni kyllä oli "kyllä näytät jopa 55-vuotiaalta". Lihava hän ei ollut, mutta syvät uurteet naamassa, kaljuuntuva päälaki ja reippaasti alkoholia käyttäneen näköinen. Onkohan miehillä joku joukkoharha, että he pitävät selkeästi ikääntynyttä miestä nuorekkaan näköisenä? Tai sitten ovat sanoneet lohdutuksen sanan em. miehelle.

Vierailija
27/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää päästä pilkkaamaan. Jos ei muuta niin kauniiden ihmisten vanhenemista. Vahingonilonsa kullakin.

Vierailija
28/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki ikäännymme, mutta on se karseaa katsottavaa, kun oikein ruma (ja jos vielä tähän päälle tyhmä ja lihava) ihminen kuvittelee liikoja itsestään ja esiintyy huomiotaherättävän itsevarmasti. Hävettää hänen puolestaan...

Vierailija
29/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan järkevä ihminen haluaa näiden ihmisten käytöksen muuttuvan nöyristeleväksi. Lähinnähän siitä on haittaa henkilölle itselleen jos ei tajua, että asiat ovat muuttuneet. Eli sinkkuna jos haluaa suhteen, niin ne sopivat tyypit voivat tulla ihan eri kategoriasta kuin silloin kymmenen vuotta sitten. Ja sitä ei moni tunnu tajuavan.

Vierailija
30/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, minkä ikäiseltä näyttää? En tiedä, minkä ikäiseltä näytän, en ole kysellyt. Olen tähän ikään ehdittyäni alkanut keskittyä ihan muihin asioihin ihmisissä. Vaikka olisi kuinka ruttuinen naama, iloisia, ystävällisiä silmiä ja positiivista asennetta ei voita mikään.

N56

Vierailija
31/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki ikäännymme, mutta on se karseaa katsottavaa, kun oikein ruma (ja jos vielä tähän päälle tyhmä ja lihava) ihminen kuvittelee liikoja itsestään ja esiintyy huomiotaherättävän itsevarmasti. Hävettää hänen puolestaan...

Muista hävetä myös itseäsi ettei toisten tarvitse hävetä puolestasi.

Vierailija
32/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri, joka on nykyään aika reippaasti ylipainoinen. Olen nähnyt hänestä kuvia nuorempana, ja hän oli kyllä ennen tosi kaunis ja aika hoikka.

Kuitenkin tämä työkaveri on lihomisesta ja ikääntymisestä huolimatta edelleen jotenkin tosi puoleensavetävä. Vaatteet ovat kauniita, tukka aina hyvin leikattu ja ennen kaikkea hänellä on sellainen vapautunut, iloinen ja luonteva käytös. Hän myös liikkuu viehättävästi niin painavaksi ihmiseksi.

Itse ajattelen, että siinä on mainio esimerkki ihmisestä, jonka viehättävyys syntyy karismasta, hyvästä itsetunnosta ja tietynlaisesta varmuudesta - ei kiloista tai rypyttömyydestä. Ehkä hänen on helpompaa olla niin luonteva, koska hänellä on sellainen viehättävän ihmisen identiteetti? Ehkä hän on (aiemman) kauneutensa takia saanut muilta niin hyvää kohtelua, että hänellä on varaa olla kaikille mukava ja herttainen - ei tarvitse ikinä kyräillä piikit pystyssä.

Vierailija
33/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole luullut, hyvännäköisyys ja puoleensavetävyys kulkisivat käsi kädessä.

En aio valehdella kun täytän 75  olevani 55.

Vierailija
34/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia jotka ovat edelleen viehättäviä tai kauniita. Toiset ovat koko ikänsä kauniita ja karismaattisia. Otan esimerkin kaikkien tietämästä henkilöstä Paul Newman. Miehenä hän oli kaikkea edellä mainitsemaani koko ikänsä. Esimerkki 2, nainen. Grace Kelly. Vaikka hän vähän pyöristyi iän myötä, hän oli aina kaunis. Meissä ihmisissä on monia koko ikänsä viehättävänä pysyviä ihmisiä, varmasti joka maailman kolkassa.

Vierailija
35/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä palstaäämyillä. 

Täälläkin on moni nainen sanonut olen kaunis yli nelikymppinen nainen.

Heeehooo..

No ethän ole.

Zinc

Kumma ettei missikisoissa ole neljäkymppisiä ryppynaamoja. Sitäpaitti monet miehet saattavat säilyä rypyttöminä 6kymppiin saakka ja jopa senkin jälkeen osasta tulee vielä hopeakettuja.

Naisilla näin ei käy .. 6kymppinen eukko näyttää aina jo mummolta.

Vierailija
36/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työkaveri, joka on nykyään aika reippaasti ylipainoinen. Olen nähnyt hänestä kuvia nuorempana, ja hän oli kyllä ennen tosi kaunis ja aika hoikka.

Kuitenkin tämä työkaveri on lihomisesta ja ikääntymisestä huolimatta edelleen jotenkin tosi puoleensavetävä. Vaatteet ovat kauniita, tukka aina hyvin leikattu ja ennen kaikkea hänellä on sellainen vapautunut, iloinen ja luonteva käytös. Hän myös liikkuu viehättävästi niin painavaksi ihmiseksi.

Itse ajattelen, että siinä on mainio esimerkki ihmisestä, jonka viehättävyys syntyy karismasta, hyvästä itsetunnosta ja tietynlaisesta varmuudesta - ei kiloista tai rypyttömyydestä. Ehkä hänen on helpompaa olla niin luonteva, koska hänellä on sellainen viehättävän ihmisen identiteetti? Ehkä hän on (aiemman) kauneutensa takia saanut muilta niin hyvää kohtelua, että hänellä on varaa olla kaikille mukava ja herttainen - ei tarvitse ikinä kyräillä piikit pystyssä.

Siis sä olet lesbo vai ?

Zinc

Vierailija
37/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, ihmisten on vaikea nähdä itseään realistisesti. Ympäristö yleensä korjaa asian.

Hahahaa itsekeskeskeiset ihmiset ajattelee heillä olevan oikeus palauttaa muut maan pinnalle, juuri HEIDÄN mielipiteidensä mukaisesti. Keitä te oikein kuvittelette olevanne.

Muilla kuin sinulla ei saa olla hyvä itsetunto? Tosin omasihan ei todennäköisesti ole hyvä, hyvä itsetunto EI nimenomaan ole riippuvainen muiden mielipiteistä.

Eli mollaatte niitä jotka eivät matele vaikka teidän silmissä heidän "markkina-arvo" on mennyttä. Hyvin häiriintynyttä ja kuvottavaa ajattelua. Jokainen on samanarvoinen, ihan jokainen. Ei vanhemman ihmisen kuulu millään tavalla huomioida omaa muuttunutta ulkonäköään.

Omg kun te olette tyhjiä ja pinnallisia.

Tämä! Tuollaiset itsetunnon latistajat ja muiden ihmisten lyttääjät on huonoitsetuntoisia rassukoita, joita ketuttaa se että jotkut näyttävät hyvältä ja heillä on hyvä sekä luja itsetunto.

Tuollainen huonon itseluottamuksen omaava kateellinen pyrkyri näkee tällaiset ihmiset uhkana itselleen ja omalle olemassa ololleen. Tällaiset uhat on eliminoitava ympäristöstä keinolla millä tahansa, ja tämä keino on kohteen haukkuminen ja itsetunnon alentaminen. Säälittäviä, omaan elämäänsä ja itseensä kyllästyneitä katkeria ressukoita.

Kyllä ikääntyneenä voi olla myös viehättävä ja saa olla naisellinen sekä laittautua. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että tukka pätkäistään lyhyeksi, lopetetaan meikkaaminen ja pukeudutaan muumuu tunikaan. Sitten kadehditaan heitä, joilla kroppa kunnossa, kauniit kasvot ja naisellinen tyyli.

Vierailija
38/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä olet lesbo vai ?

Zinc

Kirjoituksesi ovat yleensä ala-aste tasoa. Kyllä nainen voi nähdä toisen saman sukupuolen edustajan viehättävänä tuntematta tähän seksuaalista tai romanttista vetoa. Kaikki ihmiset tunnistavat kauniit piirteet, jopa sylivauvat. Tästä on ihan tutkimuksia. Kuuluu ihmisluontoon.

Vierailija
39/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan ymmärrä. Eli jos on ruma ei saisi olla hyvä itsetunto? Tarkoititko tätä?

Hyvä itsetunto ei tarkoita että luulee itsestään liikoja vaan omien puutteiden tiedostamista ja hyväksymistä.

Ilman että antaa sen vaikuttaa, ilo pintaan vaikka sydän märkänis.

Vierailija
40/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yleistä palstaäämyillä. 

Täälläkin on moni nainen sanonut olen kaunis yli nelikymppinen nainen.

Heeehooo..

No ethän ole.

Zinc

Kumma ettei missikisoissa ole neljäkymppisiä ryppynaamoja. Sitäpaitti monet miehet saattavat säilyä rypyttöminä 6kymppiin saakka ja jopa senkin jälkeen osasta tulee vielä hopeakettuja.

Naisilla näin ei käy .. 6kymppinen eukko näyttää aina jo mummolta.

Kas kun mummoille on omat missikisat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi