Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet Ihmiset jotka aikanaan ovat olleet hyvännäköisiä

Vierailija
12.02.2020 |

Tuntuu, että se kuvitelma omasta vetävyydestä säilyy, vaikka ikää tai painoa olisi sittemmin tullut huomattavasti lisää. Ainakin puhutaan ja käyttäydytään siihen malliin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, ihmisten on vaikea nähdä itseään realistisesti. Ympäristö yleensä korjaa asian.

Vierailija
2/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä yleistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä omaa muuttumista ei huomaa, koska ihmisen elämän näkökulmasta aika kuluu relatiivisen hitaasti. Perintötekijät ja elintavat vaikuttaa myös. Joku muuttuu kymmenessä vuodessa paljon. Joku voi näyttää kaksikin vuosikymmentä lähes samalta.

Vierailija
4/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä omaa muuttumista ei huomaa, koska ihmisen elämän näkökulmasta aika kuluu relatiivisen hitaasti. Perintötekijät ja elintavat vaikuttaa myös. Joku muuttuu kymmenessä vuodessa paljon. Joku voi näyttää kaksikin vuosikymmentä lähes samalta.

Joo, en puhukaan heistä jotka edelleen ovat "kuosissa", vaan sellaisista joiden luulisi aikoja sitten pudonneen maan pinnalle. Mutta ei.

Vierailija
5/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan ymmärrä. Eli jos on ruma ei saisi olla hyvä itsetunto? Tarkoititko tätä?

Vierailija
6/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin vakuuttaa, että mulla ei ainakaan ole säilynyt. Tiedostan ikäni vaikutukset liiankin hyvin. Olen kyllä hyvä monessa muussakin asiassa eli itsetuntoni ei ole vain ulkonäköni varassa, mutta onhan se ollut merkittävä muutos. Se tosin on erikoista, että ympäristöstä saan edelleen viestejä siitä, että olisin yhä puoleensavetävä. Erona entiseen on se, että enää en usko niihin viesteihin. 

Vierailija
7/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä unelmaa menneestä ulkomuodosta on mukava helliä. Olenpas ollut kaunis nuorena, kun peilistä näkyy ihan toista.

Vierailija
8/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan päinvastoin. Pelkään näyttäväni vanhentuneelta ja piilottelen enemmän.

Vierailija
9/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä omaa oi muuttumista ei huomaa, koska ihmisen elämän näkökulmasta aika kuluu relatiivisen hitaasti. Perintötekijät ja elintavat vaikuttaa myös. Joku muuttuu kymmenessä vuodessa paljon. Joku voi näyttää kaksikin vuosikymmentä lähes samalta.

Semmoista on tullut vastaan, että joku viisikymppinen on juhlapäivänä sanonut, että hän tietää kyllä ettei häntä niin vanhaksi uskoisi, koska hän on aina ollut niin nuoren näköinen. Ja tämä siis aivan tosissaan. Meni melkein kahvi väärään kurkkuun. Kyseessä oli nimittäin aivan mummelimainen täti. Ilmeisesti hän oli joskus kolmekymppisenä sitten näyttänyt ikäistään nuoremmalta ja kuvitteli, että se on jotenkin pysyvä ominaisuus... Mutta ei sitä tosiaan itse huomaa.

Vierailija
10/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos geenit ovat suoneet kauniit kasvot ja kapean mahan niin pysyy kyllä kauniina hautaan asti.

Vierailija
11/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, ihmisten on vaikea nähdä itseään realistisesti. Ympäristö yleensä korjaa asian.

Ja siinä se tekee väärin, koska hyvä itsetunto on iso osa ihmisen karismaa.

Kauneus on siinä sivuseikka.

Vierailija
12/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin vakuuttaa, että mulla ei ainakaan ole säilynyt. Tiedostan ikäni vaikutukset liiankin hyvin. Olen kyllä hyvä monessa muussakin asiassa eli itsetuntoni ei ole vain ulkonäköni varassa, mutta onhan se ollut merkittävä muutos. Se tosin on erikoista, että ympäristöstä saan edelleen viestejä siitä, että olisin yhä puoleensavetävä. Erona entiseen on se, että enää en usko niihin viesteihin. 

Miksi, jos muut näkevät asian niin?

Vierailija
13/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan päinvastoin. Pelkään näyttäväni vanhentuneelta ja piilottelen enemmän.

Vierailija
14/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä sulle jotakin haittaa?

Minusta hyvä itsetuntoiset ihmiset on kautta linjan mukavampia kuin sellaiset, joilla itsetunto on jäänyt kehittymättä. Sellaisia marisijoita ei jaksa kuunnella yhtään. Parempi vaan, että pitää itseään arvossa vaikka vähän kuvitteellisestikin.

Vierailija
15/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan ymmärrä. Eli jos on ruma ei saisi olla hyvä itsetunto? Tarkoititko tätä?

Hyvä itsetunto ei tarkoita että luulee itsestään liikoja vaan omien puutteiden tiedostamista ja hyväksymistä.

Vierailija
16/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kova kriisi kun hyvä ulkonäkö on mennyttä, voisi verrata vaikka isoon taloudelliseen menetykseen, puolet omaisuudesta tuhoutunut..

Vierailija
17/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on ihan sairaalloisen jämähtäneitä kuvitelmaansa omasta vetävyydestään, tyyliin Tuksu. Muut näkee elähtäneen pultsarin, hän kuvittelee olevansa valloittava tanssitähti.

Vierailija
18/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos geenit ovat suoneet kauniit kasvot ja kapean mahan niin pysyy kyllä kauniina hautaan asti.

Kasvojen mittasuhteethan muuttuu iän mukaan, kun luusto ja kudokset muuttaa muotoaan, rasvakerros vähenee ja iho veltostuu.

Vierailija
19/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nämä keski-ikäiset naikkoset, jotka meikkaavat vahvasti ja pukeutuvat tissityrkkytoppeihin ym. rytkyihin poikkeuksetta todellakin kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovatkaan. Runsas meikki ei nuorenna ketään päinvastoin ja ne nuorisovaatteet on ihan hyvä jättää niille rypyttömille nuorille.

Vierailija
20/54 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän tuota ongelmaa. Olen nykyään 45 ja lähellä sairaalloisen lihavuuden rajaa (BMI 38). Olen siis kaikkea muuta kuin viehättävä. Mutta koska olin jonnekin 35-vuotiaaksi asti aika hyvän näköinen ja hoikka ja sain paljon huomiota miehiltä, niin vieläkin välillä unohtuu että esim. töissä flirtti ei enää tehoakaan hurmaamaan mieshenkilöitä olemaan minulle ystävällisiä ja auttamaan. Eikä katse ja hymy jossain tuolla katuvilinässä saakaan vastaukseksi katsetta ja hymyä takaisin vaan lähinnä vihaisen tuijotuksen (mitähän tuokin läski äm mä minua toljottaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän