Nuoret eivät tiedä, että...
Kerrotaan yllättäviä asioita lasten ja nuorten tietämättömyydestä tai osaamattomuudesta. Tarkoitus ei ole siis mollata teinejä vaan ennemmin herätellä aikuisia siihen, miten ei pidä olettaa asioita ja miten on itse jo vanha heihin verrattuna.
Itse opettajana työskennellessäni olen tänä lukuvuonna yllättynyt siitä, että seitsemäsluokkalaiset eivät tienneet, kuka oli prinsessa Diana. Lisäksi he eivät musiikintunnilla osanneet laulaa "Vanhojapoikia viiksekkäitä", koska väittivät etteivät olleet kappaletta kuullutkaan.
Kommentit (65)
Veljeni oli kertausharjoituksissa ja seurasi, kuinka 3 varusmiestä yritti timpurisahalla katkaista lautaa.
Pojat eivät onnistuneet yrityksessään.
1 seisoi laudan päällä, toinen nosti laudan päätä ja kolmas yritti nyrhiä lautaa poikki betonilattiaa vasten.
Saha takerteli, koska yksi nosti laudan päätä...
twerkkaamisella ei oo ihan helppoo saada fyrkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni viisivuotias vastasi "Äiti!", kun häneltä kysyttiin että kuka on Kulmuni. Tyhmiä on nuoret juu...!
Kuka se sitten on?
Eivät tiedä, että Internet-osoitteeseen kuuluu www eivätkä varsinkaan sitä, että se on lyhenne sanoisat world wide web
Telkkarissa n. 25- vuotias kaveri totesi, että eihän sosialistimaissa enää Stalinin jälkeen mitään julmaa diktatuuria ollut....