Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini vähättelee

Vierailija
11.02.2020 |

Eli teini-ikäinen, 16v lapseni vähättelee työtä jota teen, ei usein, mutta useampaan kertaan eri yhteyksissä todennut miten minä vain sitä ja tätä yms. Tämä on alkanut nyt hieman kaivelemaan minua🤔 😟
Miten sinä reagoisit vastaavaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kans asuttiin teinin mielestä slummissa ja mutsin vaatteet oli ihan hirveitä rääsyjä ja palkka surkea. Ja vanhemmilla on " velvollisuus ostaa lapsilleen uusi kännykkä joka vuosi"

Nyt opiskelijatyttö asuu solussa ja elää opintotuella jne. Ja on ääni muuttunut kellossa.

Täällä nauretaan kovasti. Ja mikä ihmeellistä, niistä lopulta puhkeaa ihan kiva ja kelvollinen kansalainen, niin kuin nyt 19v tyttärestäni. Niin ihana ja ystävällinen.

Vierailija
22/23 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuittaisi siihen varmaan isänsä palkasta joka parempi kuin omani. Olenkin ollut kuin "ei mitään", todennut välillä raakaa faktaa miten työni on kaikkea muuta kuin "kahvilla istumista", mutta ei vaikutusta. Sellaista vähättelyä ja rumasti puhumista nimenomaan minua kohtaan on muutenkin hällä ilmassa ja varsin "epäkunnioittavia" ja töykeitä lausahduksia. Kuuluu ikäänkin, mutta nyt alkanut ns tökkimään.

Ap

Jos teinin jutut on alkanut tökkimään, niin kannattaa palata muistelemaan sitä omaa nuoruutta tuossa iässä.

Ja sanon tämän hyvällä. Se jotenkin helpottaa.

t. kolmen teinin äiti

En koskaan laukonut vastaavia omalle äidilleni, mikä ei kyllä sinänsä ihme ollutkaan hänet huomioiden. Sinusta siis moinen on ihan fine ja normisettiä, teilläkin tapahtuvaa? Jotenkin itsestäni tuntuu ettei (enää)'ole ja tämä on nuorempi teinini.

Ap

Mutta eikö se ole parempi, että teini purkaa paineita rakkaaseen ja luotettavaan äitiinsä, kun potkisi kaupungilla mummoja ja olut pullo kädessä ja poliisien puhuteltavana.

Aina hyvä, kun kotona on turvallinen aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuittaisi siihen varmaan isänsä palkasta joka parempi kuin omani. Olenkin ollut kuin "ei mitään", todennut välillä raakaa faktaa miten työni on kaikkea muuta kuin "kahvilla istumista", mutta ei vaikutusta. Sellaista vähättelyä ja rumasti puhumista nimenomaan minua kohtaan on muutenkin hällä ilmassa ja varsin "epäkunnioittavia" ja töykeitä lausahduksia. Kuuluu ikäänkin, mutta nyt alkanut ns tökkimään.

Ap

Hän katkoo napanuoraansa sinuun. Häpeää puheitaan viiden vuoden päästä.