Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei halua peppua

Vivi
11.02.2020 |

Ex mieheni aina kinusi saada panna peppuun mutta nykyinen poikaystäväni eikä edes sitä edeltävät yhden illan jutut halunney kokeilla peppuseksiä? Onko minussa siis vika kun olen kuullut että kaikki miehet haluavat kokeilla peppuseksiä

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan homoja, eiku.......

Vierailija
2/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on kokenut jo mutta ei pitänyt. 90% miehistä haluaa kokeilla ja ehkä 40% haluaa sitä säännöllisesti, 20% silloin tällöin esim juhlapäivinä, 20% ei koskaan ikinä enään ja tuo loppu 10% ei uskalla kysyä sitä koska pelkää homoksi leimaantumista.

Vierailija
4/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilo-Hombrethan siitä reiästä on just innoissaan.

Kaikki muijathan sen tietää että aha.

Vierailija
5/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tuikkais mulgguani mihkään ulosteputkeen.

Vierailija
6/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miksi käytät lastenkieltä tässä yhteydessä:"peppu".  Kutsutko miehen sukuelintä siis pippeliksi?

Peppu-sana yrittää peittää epämiellyttävää totuutta...

Vierailija
7/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se p..aviemäri kiinnosta.

Vierailija
8/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia miehiä kiinnosta peräreikä. Olen peppumies siinä mielessä että hyvä peppu on esteettinen ja kaunis katsella, joskus jopa kiihottavakin, mutta se reikä on täysin merkityksetön.

Vierailija
9/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia miehiä kiinnosta peräreikä. Olen peppumies siinä mielessä että hyvä peppu on esteettinen ja kaunis katsella, joskus jopa kiihottavakin, mutta se reikä on täysin merkityksetön.

Olet kuitenkin kokenut sen?

10/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi käytät lastenkieltä tässä yhteydessä:"peppu".  Kutsutko miehen sukuelintä siis pippeliksi?

Kyllä peppu sana kuulosta omaan korvaani pajon paremalta ja fiksumalta valinnalta, eikä se ole mitään lastenkieltä.

Anaaliseksiin sanoisin, että kyllä synnyttäneen naisen vagina on niin sanotusti hiukan "väljä" seksiin.

Vierailija
11/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin.

Vierailija
12/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on exit only.

Vierailija
13/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Oletko kokeillut suolahappoa kasvoille? Jos et niin kuika voit tietää ettet pitäisi siitä?

Vierailija
14/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä peppu sana kuulosta omaan korvaani pajon paremalta ja fiksumalta valinnalta, eikä se ole mitään lastenkieltä.

Anaaliseksiin sanoisin, että kyllä synnyttäneen naisen vagina on niin sanotusti hiukan "väljä" seksiin.

Mulla ei ole kokemusta kuin naisen emättimestä, mutta mulla löytyy fleshlightin lisäksi tekopyllyreikä eli fleshanus joka tuntuu siltä miltä voisin kuvitella naisen pepun tuntuvan ja onhan se ihan älyttömän tiukka. Fleshligtin kanssa voi olla suihkussa 20min kun laittaa showermountilla kiinni mutta tuon tekopyllyreijän kanssa se on muutama minuutti niin tuntuu jo että tulee ja se on sääli kun hokee omassa mielessä itselleen että ei vielä ei vielä. Jatkuvaa taistelemista sen kanssa että laukeaa liian nopeasti. Ei sovellu oikein edes kestävyyden treenaamiseen kun tuntuu liian hyvältä. Tavallisen fleshligtin kanssa olen kellottanut parhaimmillaan 34min ajan.

Vierailija
15/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreikäseksi on miehille, jotka ovat tottuneet masturboidessaan oman  käden tiukkaan puristukseen, joka on tiukempi kuin yksikään vagina. Tai ehkä heillä on vain pienempi penis kuin naisellaan on vagina.

Vierailija
16/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on kokemuksesi niin on pieni mahdollisuus että pelivälineesi on ohuehko. 😅

Naisen paikat palautuvat tosi nopeasti, ja minun tekisi mieli väittää että kahden lapsen jälkeen rouva on vähintään yhtä ”kireä” kuin ennen. Mutta ehkä minun meisselini vain turpoaa vanhemmiten...

Vierailija
17/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Oletko kokeillut suolahappoa kasvoille? Jos et niin kuika voit tietää ettet pitäisi siitä?

Nonni eli olet kokenut sen eli kiinnosti kuitenkin sen verran. Älä pelkää, en tuomitse. Et ole homo. Kai.

Vierailija
18/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni kulli Sten propagandaa!

Vierailija
19/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehiä aina kiinnostaa anaaliseksi niin älyttömästi vaikka se naisesta tuntuu vastenmieliseltä tai jopa kivuliaalta. Itseäni ajatus jo ällöttää ihan hygienian kannalta. 

Vierailija
20/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäisitkö itse ulokkeitasi jonku persreikään? Minun mielestäni tuollainen perseiden ronkkiminen on sairasta.

m35