Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6323)
Olin mukana yleisössä en viittinyt spoilata mutta hyviä arvauksia täällä
Vierailija kirjoitti:
Mikä jääkiekkomaalivahti Hedberg on muka ollut?
Tämähän liittyi, kun joku panelisteista arveli maskin takana olevan joku jääkiekkoilija.
"Leijona, oletko koskaan pelannut jääkiekkoa?"
"No, olen mä joskus vähän maalivahtina."
Tästäkö se Sinuhe Wallinheimo -juttu lähti? Haha. Sami ottanut kiekkoa kiinni jossain kaveriporukan lepakko-vuorolla ja joillakin lähti lapasesta. Kuten sanottu, ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alanko radiotoimittajana ollut joskus? En ymmärrä.
Ei ole radiotoimittaja, mutta ollut kutsuttuna soittamassa valitsemiaan kappaleita yhdessä ohjelmassa.. Eikö se vihje niin mennytkin? Ei väittänyt olleensa varsinainen radiotoimittaja.
No kyllä nimenomaan väitti :D Kannattaa kuunnella tuo vihje uudelleen jotka löydät helposti Masked singerin sivuilta niin ei tarvi sinun väittää vihjeitä mitkä ei pidä paikkaansa. Ilmeisesti oli hämäysvihje kuten Veitola sanoi. Katsoitko edes jaksoa?
Sanoi olleensa toivelevyjä soittava radiotoimittaja. Eli vihje oli ihan oikea ja realistinen.
Onhan hyvin voinut olla vaikka paikallisradiossa? Riittää hyvin todenperäisyyteen, vaikka siitä ei voikaan tunnistaa.
Aika puitu aihe, mutta vihje kuului että sen minkä parhaiten osaan, kuunnella kansanmurheita ja soittaa toivelevyjä radiotoimittajana. Jos tämän osaa paremmin kun laulaa ja keikkailla niin olis varmasti tunnetumpi paikallisradiostakin sitten.
Omasta mielestäni suomenminiä Pandora on hot ja hänellä on ihana lauluääni, tsekatkaa vaikka Youtubesta biisi Don't Worry, etenkin Olympiastadionin veto on jotenkin ihana <3 Tykkään suomalaisista biiseistä mutta toisinaan iskee kyllä myös kunnon jytke :) Pandoran biiseissä sitä löytyy. Pandora olisi saanut sijoittua Hedbergin jälkeen toiseksi mutta äänestäjäkunta oli hyvin rajallinen. Luulen että lopputulos olisi ollut toinen jos katsojat olisivat saaneet äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän liittyi, kun joku panelisteista arveli maskin takana olevan joku jääkiekkoilija.
"Leijona, oletko koskaan pelannut jääkiekkoa?"
"No, olen mä joskus vähän maalivahtina."Tästäkö se Sinuhe Wallinheimo -juttu lähti? Haha. Sami ottanut kiekkoa kiinni jossain kaveriporukan lepakko-vuorolla ja joillakin lähti lapasesta. Kuten sanottu, ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti.
Suomalaiset on kuulemma jäkiskansaa ja tässähän se nähtiin, jotkut toivoivat niin paljon leijonan olevan Sinuhe, että he alkoivat nähdä vihjeissäkin kaikkea jääkiekkoon viittaavaa.:D Tuotannon täytyy ottaa ensi kerralla mukaan oikeasti joku jääkiekonpelaaja, jotta osa kansasta saa tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
No hänhän on yksi vuoden 1995 kultaleijonista. 2006 hän oli tuomassa Suomeen euroviisuvoittoa. Katso vaikka Wikipediasta, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ohjelma oli viihdyttävämpi kuin etukäteen uskoin ja esitykset mukavaa kuunneltavaa. Suurinta osaa en olisi todellakaan arvannut, vihjeiden perusteella varsinkaan, koska en seuraa sillä tapaa julkkisten elämää. Esimerkiksi Pekka Pouta oli todellinen yllätys!
Ainoa, jonka tunnistin äänestä jo aika alkuun, oli Ilkka Alanko, koska hänen musiikkiaan olen kuunnellut paljon. Myös se "ruusuja satelee" -vihje oli sellainen, mikä tätä tuki. Mutta välillä kieltämättä ääni kuulosti erilaiselta niin, että uskoin erehtyneeni. En olisi arvannut ennen kuin päätösjaksossa, jolloin ääni oli taas ilmeisen tutun kuuloinen.
Ihmettelin kovasti, että Hedberg lauloi niin hyvin. En olisi uskonut. Ohjelmaidea oli juuri tästä syystä kiva; on varmasti vapauttavaa laulaa niin, ettei kukaan arvostele naaman perusteella. Suomessa ehkä yhä on valloilla ajatus, että jos tekee jo yhtä asiaa, ei voi tehdä toistakin.
Alangon oma lauluääni on kyllä huomattavasti rosoisempi ja karheampi kuin mitä heinäseipään esityksissä nähtiin ilmeisesti autotunea käytetty aika reilusti jotain henkilö pysyisi salassa.
Seuraavalle kaudelle panelisteiksi Jorma Uotinen, Pirkko Saisio ja Jani Toivola. Juontajaksi Marco Bjurstrom.
Seuraavalle kaudelle panelisteiksi Paula Vesala, Anna Abreu ja Anna Puu. Juontajaksi Roope Salminen tai Vappu Pimiä.
Ennen ensimmäistäkään vetoa tuomareille oli varmaan kerrottu esiintyjät jotta he voisivat välttää "arvaamasta" oikeaa nimeä ja katsojille tulisi yllätyksenä ettei maskin takana ei ollutkaan äkkijyrkkä, alatalo tai niinimaa.
Juontajaa ei pidä vaihtaa, Uusivuori on hyvä. Panelisteiksi henkilöitä, jotka eivät ole niin paljon musiikin ja Suomen pienten julkkispiirien kanssa tekemisissä. Pekka Pouta voisi olla hauska panelisti.
Kysymys! Lauloivatko nämä henkilöt oikeasti kappaleet? Ainakin leijona eli SAmi Hedberg kuulosti ihan samalta kuin Elton John. Epäilen vahvasti siis ettei kukaan heistä laulanut itse.
Näin on kirjoitti:
Kysymys! Lauloivatko nämä henkilöt oikeasti kappaleet? Ainakin leijona eli SAmi Hedberg kuulosti ihan samalta kuin Elton John. Epäilen vahvasti siis ettei kukaan heistä laulanut itse.
Hän on taitava matkimaan ääniä, joten osaa laulaakin eri tavoilla. Taitava mies. Kertakaikkiaan.
Näin on kirjoitti:
Minusta tuo "Elton John" kuulosti kovasti Sinuhe Wallinheimolta? Olisiko Sinuhelle iskenyt ramppikuume eikä hän lopulta halunnutkaan paljastaa identiteettiään ja Hedberg kutsuttiin lopulta stuntiksi?
Ile Uusivuori voisi hyvinkin jatkaa, naama ei kuitenkaan ole silleen kulunut on myös riittävän neutraali, eikä vie tilaa esiintyjiltä.
Mutta panelistit vaihtoon asap! Jos jatkuu kolmella vakkarilla, niin oma ehdotukseni: Jarkko Valtee, Susanna Laine, Benjamin Peltonen
Toivottavasti seuraavallekin kaudelle tuotanto saisi yhtä hyvän ja erillaisen julkkis.-/ artisti- kaartin kuin mitä on totuttu näkemään ja kuulemaan. Pahasti vaan pelkään, kun ohjelmasta tuli näinkin suosittu, että tunkua hahmokisaan on ja tuotanto menee taas varman päälle ja näemme näitä suomalaisia ykkös- kaartin julkkiksia, jotka muutenkin pyörii eri viihdeohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin on kirjoitti:
Minusta tuo "Elton John" kuulosti kovasti Sinuhe Wallinheimolta? Olisiko Sinuhelle iskenyt ramppikuume eikä hän lopulta halunnutkaan paljastaa identiteettiään ja Hedberg kutsuttiin lopulta stuntiksi?
No nyt pukkaa kunnon salaliittoteoriaa.
Näin on kirjoitti:
Juu, Elton John kävi laulamassa Samin puolesta.
SuloVilen kirjoitti:
Edelleen nauran sille että Erika ois Ampiainen😂😅🤣
Onko kukaan kuunnellut kun Erika laulaa englantia?
🤩😅😆
Mihin Sulo hävisi?
Ensi kerralla mukaan pitää saada Kimi Räikkönen ja mielellään muitakin urheilijoita. Ei ne varmaan huonommin laula kuin Pekka Pouta?!