Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Peruutan spekulointini siitä, että ampiainen olisi Maisa Torppa. Olen tutkinut asiaa nyt syvällisesti ja hän ei suinkaan ole lentopelkoiben. Pahoittelut aiheuttamastani sekaannuksesta ja hämmennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona on tietysti Sinuhe Wallinheimo.
Eikös sanonut ohjelmassa kerran, että on ollut töissä talossa, jossa pylväät (eduskunta) ja joukkueurheilija. Lisäksi netissä juttuja hänen laulamisestaan.Joo, toi oiskin kyllä hyvä :) Wallinheimo tosiaan on laulanut paljonkin ja hänellä on yhtyekin.
Hän on myös tosi pitkä.
Vieläkö joku jäkis-Jonne jaksaa uskoa siihen, että leijona on Sinuhe.🙈
Miksi sua ottaa noin koville se, että 90% palstailijoista tietää leijonan olevan Sinuhe? Mikä ihmeen pyhä lehmä Sami Hedberg on sinulle, kun et suostu käsittämään sitä, että vihjeet sopivat paremmin Sinuheen (leijonan maski ja kilpi, pylväät, maalivahti vihje, violetti väri (seura missä pelasi) sekä Sinuhe on tietysti ammattilaisurheiluja toisin kuin Sami. Sinuhe on myös voittanut Jussin, koska todennäköisesti tässä on kyse jostakin muusta kuin Jussi pystistä. Illalla näet, että Sinuhe se on.
Sinuhe on pelannut niin monessa eri liigassa ja turnaukset päälle että liekö tuolla kaappi täynnä erilaisia palkintoja kun tuo ei ollut mikään huono maalivahti.
Ainoa tosiaan mikä sinuhessa ihmetyttää on se jussi-patsas tai miten se sanamuoto menikään mutta hedbergiltä puuttuu myös sama patsas ja joukkueurheilu ja pylväätkin.
Voi apua. Leijona sanoi harrastaneensa joukkuelajeja. Samista on jopa juttu kun on monenlaista joukkuelajia kokeillut mutta koripallo on se hänen juttj ja sitä pelannut koko elämän. Nyt oikeesti hei ihmiset!
Oikeesti itsellesi. Jos tuolla tasolla mennään niin kaikki vinkit sopii liki kaikkiin. Esim. minä olen ollut talossa jossa oli pylväitä, pidän violetista(kin), olen harrastanut joukkuelajeja kuten jokainen terve koulua käynyt suomalainen, maalissakin olen ollut ainakin kerran, jussipatsaaksi kutsun vaikkapa alakoulun kolmannen luokan hiihtomestaruuspalkintoa, dvd-kokoelmani käsittää omia ohjelmiani koska leffat on blue-raytä ja dvd:nä on vain pari omaa nauhoitusta, jne.
Omg, minä olenkin leijona. Lukitsen vastauksen.
Heinäseiväkseksi on veikattu mm. Pasi Rautiaista. Uskotko sinä että naamion takaa paljastuu Pasi?
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväkseksi on veikattu mm. Pasi Rautiaista. Uskotko sinä että naamion takaa paljastuu Pasi?
En usko, että Pasi paljastuu heinäsepääksi.
Uusintaa katselen ja juuri tuli Pandoran esitys. Tautisen hyvä laulaja. Hupaisaa, että putosi viime lauantaina jatkosta ja joku Hedberg jatkaa örisemässä. En ihmettelisi, jos laulaja itse olisi hieman pettynytkin.
Selvis sekin, että se Hahmo voittaa ketä kukaan tuomareista ei osaa arvata oikein. Noinkohan käy, ettei olisi kirjoitettu yhdelle oikeaa vastausta.
Jos leijona on Sami Hedberg, niin hän on kyllä ihan täysi valehtelija. Ei hän ole toiminut jääkiekko maalivahtina. Ei riitä että hän on jonkun sketsin tehnyt maalivahtina olosta. Sama kun minä väittäisin olleeni huippumalli Voguen kannessa, kun olisikin vaan tehnyt siitä sketsin.
Hedberg ei ole mitään Jussi patsasta saanut vaan on saanut kunniakirjan Jussi gaalassa. Jos leijona on puhunut Jussi patsaasta ja leijona olisi Hedberg, niin hän olisi kyllä ihan täysi valepukki ja harhaanjohtaja.
Tänään sitten nähdään onko Hedberg valehtelija.
Uskokaa pois, leijona on Eero Ettala.
Kukahan ekana julkisti oikean listan, tais olla yli 200 sivua taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona on tietysti Sinuhe Wallinheimo.
Eikös sanonut ohjelmassa kerran, että on ollut töissä talossa, jossa pylväät (eduskunta) ja joukkueurheilija. Lisäksi netissä juttuja hänen laulamisestaan.Joo, toi oiskin kyllä hyvä :) Wallinheimo tosiaan on laulanut paljonkin ja hänellä on yhtyekin.
Hän on myös tosi pitkä.
Vieläkö joku jäkis-Jonne jaksaa uskoa siihen, että leijona on Sinuhe.🙈
Miksi sua ottaa noin koville se, että 90% palstailijoista tietää leijonan olevan Sinuhe? Mikä ihmeen pyhä lehmä Sami Hedberg on sinulle, kun et suostu käsittämään sitä, että vihjeet sopivat paremmin Sinuheen (leijonan maski ja kilpi, pylväät, maalivahti vihje, violetti väri (seura missä pelasi) sekä Sinuhe on tietysti ammattilaisurheiluja toisin kuin Sami. Sinuhe on myös voittanut Jussin, koska todennäköisesti tässä on kyse jostakin muusta kuin Jussi pystistä. Illalla näet, että Sinuhe se on.
Sinuhe on pelannut niin monessa eri liigassa ja turnaukset päälle että liekö tuolla kaappi täynnä erilaisia palkintoja kun tuo ei ollut mikään huono maalivahti.
Ainoa tosiaan mikä sinuhessa ihmetyttää on se jussi-patsas tai miten se sanamuoto menikään mutta hedbergiltä puuttuu myös sama patsas ja joukkueurheilu ja pylväätkin.
Sinuhe on humaani ja fiksu mies, joten Jussi patsas voi tarkoittaa esim. sitä, että hän on päihittänyt äänissä joskus Jussi Halla-ahon. Jussi patsas voi myös symboloida jotakin jääkiekkopystiä. Leijona on Sinuhe, 100% varma siitä.
No me kaikki käsitetään vihjeet eri tavoin ja yhdistetään ne tiettyyn henkilöön, vaikka oikeasti esim. leijonan vihjeet sopii todella moneen ihmiseen. Minä liputan Wallinheimon puolesta.
Leijonan eli Hedbergin karisma tulee maskin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa pois, leijona on Eero Ettala.
Leijona on Melrosen Tokela!Mika Tuokkola!
Oon ollut 100% varma, että ampiainen = vikman. Heidi kyrö vois sittenkin olla myös mahdollinen.
"Ikä on vain numeroita". Kyrö yli nelikymppinen.
"Vanhat autot" Ilmeisesti jossai levyn kannessa oleva auto jopa näkynyt vinkkivideoissa.
"Las vegas" Kyrö on esittäny tähdet tähdet ohjelmassa jonku Las Vegas tyylisen shown.
Ruumiin rakennekin passaa ja moni poseerauskin. On myös tangokuninkaallinen. Mielenkiintoista nähdä, illalla se kai selviää.
Tämä tuntuu olevan ainoa hahmo jossa vihjeitä oikeasti mietitty.
Paljastuuko tänään kaikki loput? Jännää!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heinäseiväs on Ressu Redford. Kaikki vihjeet täsmää häneen.
Moneen kertaan moni todennut, mutta sanonpa vielä.
Heinäseiväs on Ilkka Alanko
Ampiainen on Erika Vikman
Leijona on Sami Hedberg
Tämä ei muuksi muutu, vaikka mitä perustelette. Näette sitten te kaikki muut, jotka muuta olette väittäneet. 🙈🙉🙊
Ihmiset ovat vähän yksinkertaisia. Onneksi jankutus Sinuhesta loppuu tänään.