Mitkä ammatit hävettää kertoa muille?
Jos olisin siivooja, en kehtaisi kertoa kenellekään siitä. Olisi pakko valehdella ammatti kaikille. Onko muita tällaisia ammatteja?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Vartija, ja sanon mielummin että olen varastomies.
Mutta kun kaikki näkee sinun norkoilevan siellä kauppakeskuksessa.
Siivoja ja vartija ovat molemmat kunnioitettavia ammatteja muutamista mätämunista huolimatta.
Itse en kehtaisi kertoa kenellekään olevani pappi.
Kerrotkos totuuden nykyisestä ammatistasi? Löhööjä, lusmu...
Varastotyöntekijä. Tosin sanon aina että oon töissä verkkokaupassa (koska se mun työkuva täällä on). Ei hävettäis jos saisi edes kunnollista palkkaa.
Kerrotko kaikille olevasi fiksu 🤣?
Työtön, kerron hoitavani taloushallintoa etänä, se on vain valkoinen valhe.
Ainoa ammatti mitä halveksun on puhelinmyyjä, sekin vain sen takia että olen nähnyt tämän ammattiryhmän huijaavan lähipiirin vanhuksia vähän liian monta kertaa. Siksi sitä en itse kehtaisi julkisesti myöntää tekeväni.
Vierailija kirjoitti:
Varastotyöntekijä. Tosin sanon aina että oon töissä verkkokaupassa (koska se mun työkuva täällä on). Ei hävettäis jos saisi edes kunnollista palkkaa.
Mä ainakin ihailen kaikkia jotka osaa ajaa trukkia, itse en siihen pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu ainkin 30 vuotta jo logistiikkatyöntekijöitä, eikä varastomiehiä, eli et taida oikeasti olla.
Mutta tuotakaan ei enää kehtaa sanoa, on siitäkin tullut jo sellainen kirosana, joka tarkoittaa toisen luokan kansalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ihailen kaikkia jotka osaa ajaa trukkia, itse en siihen pystyisi.
valtaosa ajaa jotain keräyskonetta tai vastaavaa, eikä mitään oikeaa trukkia, eikä siinäkään mitään hienoa ole, vaativuus on verrattavissa päältä ajettavaan ruohonleikkuriin
Vartija, ja sanon mielummin että olen varastomies.