Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
5741/6324 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinäpähän teillä leuat loksahtaa kun ampiainen nostaa maskin pois. Voutilainen se on.

Vierailija
5742/6324 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, siinäpähän teillä leuat loksahtaa kun ampiainen nostaa maskin pois. Voutilainen se on.

No,eipä ole! Kyllä täällä palstalla on tiedetty,kuka on maskien takana!

Onko Tuppurainen Rölli Peikko?

Ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/6324 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä laulut ei ole suoria, ne on nauhoitettu jo etukäteen, lukekaa lehtiä.

Vierailija
5744/6324 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen oli tänään Yle-Olohuoneessa! Vain asu puuttu päältä.

Vierailija
5745/6324 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko heinäkasa olla Juhani Palmu?

5746/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja Europa kirjoitti:

Ampiainen on Laura Voutilainen ja minä olen nyt eri henkilö kuin tuo aiemmin kirjoittanut. Olen ollut Voutilaisen livekeikalla ja jumatsuikka mikä nainen ja ääni! Aivan aliarvostettu artisti. Upea nainen!

N39

Voutilaisella on upeampi ja monipuolisempi ääni kuin ampiaisella. Toki ampiaisen esittäjällä on myös hyvä ääni, mutta ei niin hyvä kuin Lauralla. Laura on myös selvästi ampiaisen esittäjää pidempi ja hänellä on leveämmät hartiat.

Itse olen n.165 cm pitkä ja Laura on minua lyhyempi. Seisoin sen verran lähellä, joten pituusero oli helppo huomata.

Vierailija
5747/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna selviää! 

Vierailija
5748/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuloVilen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silja Europa kirjoitti:

Ampiainen on Laura Voutilainen ja minä olen nyt eri henkilö kuin tuo aiemmin kirjoittanut. Olen ollut Voutilaisen livekeikalla ja jumatsuikka mikä nainen ja ääni! Aivan aliarvostettu artisti. Upea nainen!

N39

Voutilaisella on upeampi ja monipuolisempi ääni kuin ampiaisella. Toki ampiaisen esittäjällä on myös hyvä ääni, mutta ei niin hyvä kuin Lauralla. Laura on myös selvästi ampiaisen esittäjää pidempi ja hänellä on leveämmät hartiat.

Itse olen n.165 cm pitkä ja Laura on minua lyhyempi. Seisoin sen verran lähellä, joten pituusero oli helppo huomata.

Laura on lyhyt, mutta ei noin lyhyt ja siro kuin ampiainen. Hänen vartalo on eri mallinen. Tiedän tämän, koska olen nähnyt hänet myös läheltä, samoin olen nähnyt myös Erikan, joka taitaa ampiaisen asussa piileskellä.

Vierailija
5749/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuloVilen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silja Europa kirjoitti:

N39

Laura on varmaan jotain 160 cm eli suht lyhyt hän on. Hänellä ei kuitenkaan ole noin kapeat hartiat kuin ampparilla. Ääni ei myöskään täsmää. Laura laulaa paremmin.

Vierailija
5750/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on Markus Selin

Ampiainen on Krista Kosonen

Heinäseiväs on Darude

Vierailija
5751/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on tietysti Sinuhe Wallinheimo.

Eikös sanonut ohjelmassa kerran, että on ollut töissä talossa, jossa pylväät (eduskunta) ja joukkueurheilija. Lisäksi netissä juttuja hänen laulamisestaan.

Vierailija
5752/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sanonut ohjelmassa kerran, että on ollut töissä talossa, jossa pylväät (eduskunta) ja joukkueurheilija. Lisäksi netissä juttuja hänen laulamisestaan.

Joo, toi oiskin kyllä hyvä :) Wallinheimo tosiaan on laulanut paljonkin ja hänellä on yhtyekin.

Hän on myös tosi pitkä.

Vierailija
5753/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi oiskin kyllä hyvä :) Wallinheimo tosiaan on laulanut paljonkin ja hänellä on yhtyekin.

Hän on myös tosi pitkä.

Mutta ei Wallinheimolla kyllä taida jussia olla?

Vierailija
5754/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös tosi pitkä.

kyllä on. Elokuvassa yksi lensi yli käenpesän esitti taustalla olevaa henkilöä tärkeissä kohtauksissa.

Vierailija
5755/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampiainen on Martina. Miss Helsinki kisa - kruunu

Mä viestittelin tänään siskolle samaa :D

Vierailija
5756/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ruutu.fi/video/828792

kohdassa 2.40 ( tai suunnilleen se) sinkku laulaa

Vierailija
5757/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös tosi pitkä.

kyllä on. Elokuvassa yksi lensi yli käenpesän esitti taustalla olevaa henkilöä tärkeissä kohtauksissa.

Okei, minkä jussin siitä sai?

Vierailija
5758/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut noin missään vaiheessa. Mites Sinuheen istuu lokit, arkkitehtuuri, violetti, oma tuotanto, Jussi-palkinto, hotellissa työskenteleminen jne.?

Vierailija
5759/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen on Saara Aalto. 100% varma tieto

Vierailija
5760/6324 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös tosi pitkä.

Eikä ole Hedbergilläkään. Siis oikeaa Jussia. Sillä on yleisö-Jussi Luokkakokous-leffasta. Siis sellainen palkinto, jonka mammat täällä äänesti. Sami.

Nyt tunnistaa muutenkin, Larun Lokit ja hotellityö. Ne on selviä vihjeitä kaikille, jotka on tunteneet Hedbergin alkuvuosiltaan.

Sami putoaa huomenna, koska Laura Voutilainen/Erika Vikman ja se helvetin heinäseiväs jätetään finaaliin (veikkaan Ilkka Alankoa, Mato Valtosta tai Darudea).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi