Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
heinäseiväs on sami kuronen tä
mä on 125% veikkaus
Katsokaa heinäseipään ekat vihjeet. Kaikki löytyy netistä. Satavarma Ilkka Alanko...
etsikää Googlesta:
aurinkolasit ovat minulle läheinen asia.
Yli 30 vuotta keikkapaikkoja kiertänyt artisti.
Alanko aloitti nelivuotiaana viulunsoiton, jonka jälkeen hän siirtyi klarinettiin ja käyrätorveen
Lopetin lihansyönnin 1980-luvun alkupuolella
Kaikki noi löytyy netistä ja ne oli ekassa vihjeessä
Satavarma kirjoitti:
Katsokaa heinäseipään ekat vihjeet. Kaikki löytyy netistä. Satavarma Ilkka Alanko...
etsikää Googlesta:
Alanko aloitti nelivuotiaana viulunsoiton, jonka jälkeen hän siirtyi klarinettiin ja käyrätorveen
No miten käärme liittyy Ilkkaan?
Leijona - sinuhe wallinheimo
Ampiainen - sini ariel bonds
Heinäseiväs - duudsoni jukka tai jarppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Sinuhe Wallinheimolla on ollut maha?
Tai mistä lähtien hän on osannut laulaa?
Wikipedia:
Wallinheimo toimii laulajana nimeään kantavassa S.W. Heimon kädet -yhtyeessä. Hän on soittanut viulua ja laulanut kuorossa.[17]
Heinäseiväs on Tuomas Kyrö. Kansan murheita kuunteleva, koripalloa rakastava, viimeisimmässä jaksossa taisi olla joku Wikipediaan liittyvä vihje.
Ihmettelen kovin,kun tuollainen huippumuusikko,kuin Ilkka Alanko lähti tälläiseen naurettavaan ohjelmaan!
Vähän putoo katu-uskottavuus Neljältä Ruusulta! Toki,jos tekee samaa keikkakalenteria,kuin hevisaurus,niin ymmärrän!Ei siinä mitään,Hevisaurus on loistava bändi.Olisiko loppuhuipennus Viimeinen Heinäseiväs kastuu yksin sateeseen ja kaikki hangot ovat pelto-ojaan ruostuneet!
Muihin hahmoihin en ota kantaa mutta AMPIAINEN on LAURA VOUTILAINEN. Se on varma kuin tauti!! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipedia:
Wallinheimo toimii laulajana nimeään kantavassa S.W. Heimon kädet -yhtyeessä. Hän on soittanut viulua ja laulanut kuorossa.[17]
No kyllä mä tuon tiedän. Kysyin vain että mistä lähtien hän on osannut laulaa? Etkö oikeasti ymmärtänyt kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipedia:
Ei hän silti laulaa osaa. Sinuhen ääni on ehkä 6/10.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Leijona olla TV-Kokki Harri Syrjänen?
Haki sisustussuunnittelijaksi ja kokiksi, ajautui jälkimmäiseksi. Lempiväri violetti. Osaa laulaa ja matkia. On ylväs boss hahmo. Voittanut Jussi patsaan Levottomat elokuvasta (vilahti ohikulkijana kahdesti) ja julkaissut paljon dvd materiaalia itsestään?
Minä olen vilahtanut Risto Räppääjässä eli siis mullakin on Jussi palkinto, jee.
Olenko ainoa, kenen mielestä tätä on uskomattoman tuskallista katsoa panelistien takia? Kokander on aika ärsyttävä kiekuja, Veitola yrittää olla "hauska" ja heittää aivan tyhmiä arvauksia ja puvut ovat kuin Disney-prinsessan märästä unesta, Kataja ehkä ainoa edes jollain tasolla siedettävä. Pahinta on, että kaikki rakastavat omaa ääntään.
Jussi patsas? No voihan Hedbergillä olla kotona vaikka Jussi Halla-ahosta tehty alaston patsas.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, kenen mielestä tätä on uskomattoman tuskallista katsoa panelistien takia? Kokander on aika ärsyttävä kiekuja, Veitola yrittää olla "hauska" ja heittää aivan tyhmiä arvauksia ja puvut ovat kuin Disney-prinsessan märästä unesta, Kataja ehkä ainoa edes jollain tasolla siedettävä. Pahinta on, että kaikki rakastavat omaa ääntään.
Lähinnä ärsyttää se, kun he eivät muka arvaa oikein hahmojen henkilöllisyyttä. Osa heitoista on niin tyhmiä että. Jotenkin tuntuu myös oudolta se, miten Jenni kuolaa leijonan perään.
Vierailija kirjoitti:
Satavarma kirjoitti:
etsikää Googlesta:
Kaikki noi löytyy netistä ja ne oli ekassa vihjeessäNo miten käärme liittyy Ilkkaan?
Ehkä hän uskonnollisena ihmisenä pelkää, että hänet karkoitetaan paratiisista.
Tietenkin Sinuhe on Leijona
Englanti lähti laulussa niin helposti, on saanut Tuntemattomasta sen pystin ja luonnollisesti Leijona.
Leijona on nähty Hämeen linnassa, Vanajanlinnassa kuvattuna -niin Luokkakokousta kuvattu siellä, toisaalta Tuomas Kyrö asuu Hämeessä, Leppilampi meni naimisiin Vanajanlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Leijona on nähty Hämeen linnassa, Vanajanlinnassa kuvattuna -niin Luokkakokousta kuvattu siellä, toisaalta Tuomas Kyrö asuu Hämeessä, Leppilampi meni naimisiin Vanajanlinnassa.
Juu, miksei Leppilampi muistelisi vuosikausien takaisia häitään ja eroon päättynyttä liittoaan noissa merkeissä :D Aika hemmetin kaukaa näitä vihjeitä haetaan, toisaalta ilmeisesti ihmiset eivät vaan jaksa noita todennäköisimpiä vaihtoehtoja. Ja onhan tuo toki tylsää, että Hedberg, Vikman ja Alanko ovat olleet melkein alusta saakka tiedossa. Mikäli sarjasta meinataan uutta kautta, niin aika paljon muutoksia tarvitaan, jotta mielenkiinto pysyisi yllä.
Satavarma kirjoitti:
etsikää Googlesta:
Ja on radiotoimittajana? Millä asemalla?
sami kuronen on heinäseiväs