Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
5661/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt luonnossa sekä Ile Uusivuoren ja Sami Hedbergin. Ainakin viimeksi helmikuussa Clas Ohlsonilla Saija Tuupasensa kanssa pyöriessään Samilla oli melko paljon massua. Ile taas on hyvin hyvin hoikka mies. Leijona ja Ile eivät ole merkittävästi eri kokoisia, sillä leijonalla on suuri panssari, joka suurentaa. Siksi koon perusteella olen kallistunut Leppilampeen. Toki Samilla on saattanut olla kuvausten aikaan kuntokuuri päällä. Mutta tästä olen kyllä epävarmempi, kuin heinäseipäästä. Sisustusarkkitehdin ammatti ei sovi Leppilampeen muuten kuin siten, että hän on kyllä sisustanut oman lukaalinsa.

Jussi69 on useassa haastattelussa tuonut esiin sen, että ei pelkää mitään paitsi käärmeitä. Ilkka Alangolle taas käärmeet ei tuota googlessa yhtään hakutulosta.

Vierailija
5662/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt luonnossa sekä Ile Uusivuoren ja Sami Hedbergin. Ainakin viimeksi helmikuussa Clas Ohlsonilla Saija Tuupasensa kanssa pyöriessään Samilla oli melko paljon massua. Ile taas on hyvin hyvin hoikka mies. Leijona ja Ile eivät ole merkittävästi eri kokoisia, sillä leijonalla on suuri panssari, joka suurentaa. Siksi koon perusteella olen kallistunut Leppilampeen. Toki Samilla on saattanut olla kuvausten aikaan kuntokuuri päällä. Mutta tästä olen kyllä epävarmempi, kuin heinäseipäästä. Sisustusarkkitehdin ammatti ei sovi Leppilampeen muuten kuin siten, että hän on kyllä sisustanut oman lukaalinsa.

Jussi69 on useassa haastattelussa tuonut esiin sen, että ei pelkää mitään paitsi käärmeitä. Ilkka Alangolle taas käärmeet ei tuota googlessa yhtään hakutulosta.

Onhan leijonalla todella iso maha. Yrittävät piilottaa sitä panssarilla ja muulla puvustuksella, mutta tietyistä kuvakulmista mahan suuruuden näkee hyvin. Ääni on myös selvästi Hedbergin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5663/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan leijonalla todella iso maha. Yrittävät piilottaa sitä panssarilla ja muulla puvustuksella, mutta tietyistä kuvakulmista mahan suuruuden näkee hyvin. Ääni on myös selvästi Hedbergin.

Plus Hedberg on ollut ennen stand up-uraansa hotellissa kokousisäntä, ja Luokkakokous on vissiin tainnut voittaa Jussin?

Vierailija
5664/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäseipään ääntämys on selkeämpää kuin Jussi69:n. Olen tuon toisen kommentoijan kanssa samaa mieltä siitä, että Jussin S kirjain on sellainen suhahtava.

Minusta taas Leijonalla on todella iso maha suhteutettuna muuhun kroppaan, mutta mielipideasia sekin. Liikkeet, vihjeet ja koomisuus viittaavat myös Hedbergiin.

No ampiaisesta ei kai enää voi oikein kiistellä, viimeisin vihje oli niin paljastava.

Vierailija
5665/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona on Mato Valtonen: On ollut mukana Jussi-palkitussa elokuvassa ja harrastaa jääkiekkoa Pietarinkadun Oilersissa. On myös oikean kokoinen Leijonaksi ja hänen tunnistusesineensä, pyjaman housut, viitannee Sleepy Sleepersiin.

Mato Valtonen ei vaan osaa laulaa, vaikka uraa on laulajana tehnytkin.

Vierailija
5666/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käänsin kanavalle kymmentä vajaa yhdeksän, kun Riikinkukko paljastettiin. Niinpä niin, Pandorahan se.

Aivan typerää antaa niin iisejä vihjeitä, että jo alusta saakkaa arvaa... juurikin vihjeistä. En mä tätä aio enempää katella.

Vierailija
5667/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että millä perusteella heinäseiväs valitsi viimekertainen kappaleen. Kuulostaako Ilkan valinnalta? Mun mielestä enemmän Petri Nygårdilta.

Vierailija
5668/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käänsin kanavalle kymmentä vajaa yhdeksän, kun Riikinkukko paljastettiin. Niinpä niin, Pandorahan se.

Aivan typerää antaa niin iisejä vihjeitä, että jo alusta saakkaa arvaa... juurikin vihjeistä. En mä tätä aio enempää katella.

No kyllä Pandoran tunnisti äänestä heti. Ei tarvittu mitään vihjeitä.

Vierailija
5669/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä palstalla ollaan edelleen sitä mieltä että leijona on Sinuhe. Tuotannon täytyy saada ensi kerralla joku jääkiekon pelaaja mukaan, jotta jäkis-Jonnet tulevat onnelliseksi.

Vierailija
5670/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväs: Jussi69 (verratkaa puheääntä esim YouTubesta löytyviin klippeihin ja pilalla-biisiin) Hän on myös radiojuontaja ja asuu landella.

Ampiainen: Erika Wikman (aivan selviö muutenkin mutta varmistui kun näytteli Katri Helenaa Valkeakoskella viime kesänä)

Leijona: Mikko Leppilampi (laulaääni sama kuin musikaalissa Maria Ylipään kanssa. Sai miespääosajussin elokuvasta Helmiä ja Sikoja)

Jännä miten eri tavalla ihmiset hahmottavat äänensävyjä ym. Minä en nimittäin millään saa yhdistettyä Leppilammen ääntä leijonaan. Leijona on selvästi joku koomikko.

Kun Leijona laulaa falsetissa se kuulostaa Leppilammelta. Mielestäni Hedberg on liian pullea ollakseen Leijona. Mutta tiedä sitten :) 

Mikko Leppilampi on liian hoikka ollakseen Leijona. 

Puvustuksessa saadaan kyllä lisää massaa, se ei ole mikään ongelma.

Lauluäänestä en osaa sanoa mitään mutta kyllähän moni vihjeistä Leppilampeenkin osuu.

Leffoissa ja sarjoissa on ainakin ollut mukana sen verran, että niistä saa hyvän dvd-rivin. Kotikin vaikuttaa olevan melkoinen lukaali. On myös paahtanut menemään 100 lasissa, etten yhtään ihmettele, jos on mennyt sairaana töihin. Euroviisuareena on ainakin iso estradi. Pelannut nuorena jääkiekkoa, lokkiin ja mereen voisi viitata hänen kilpapurjehdusharrastuksensa.

Mutta kyllähän Hedbergiin viittaa violetti, sisustusarkkitehti, rakkaus viiniin, joukkuelajit (koripallo). Hän on sanonut olevansa romantikko, hedonisti ja kulinaristi. Jäähallit voidaan laskea isoiksi estradeiksi ja onpahan Hedbergistäkin kertynyt DVD-materiaalia.

Näissä ei kyllä vaikuta olevan mitään samaa.

https://www.nauris.fi/l/5c754c8709b99-189.jpg

https://pbs.twimg.com/media/EXBgXwXXYAEI44Q.jpg

Vierailija
5671/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona - Olli "Kola-Olli" Hokkanen

Ampiainen - Katri Haapanen ent Sorsa

Heinäseiväs - Vesa-Matti Loiri

Vierailija
5672/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona - Olli "Kola-Olli" Hokkanen

Ampiainen - Katri Haapanen ent Sorsa

Heinäseiväs - Vesa-Matti Loiri

Öhöm, Vesa-Matti ei pyörisi niin kepeästi lattialla tai hyppelisi. Näistä kahdesta muusta en ole koskaan kuullutkaan. Tai oikeastaan, taidan hämärästi muistaa Kola-Ollin ja ”onpa hapokasta”.

Vierailija
5673/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä palstalla ollaan edelleen sitä mieltä että leijona on Sinuhe. Tuotannon täytyy saada ensi kerralla joku jääkiekon pelaaja mukaan, jotta jäkis-Jonnet tulevat onnelliseksi.

Leijona on Sinuhe. Toivottavasti myönnätte, että olitte väärässä, kun leijona lauantaina riisuu maskin.

Vierailija
5674/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona on Sinuhe. Toivottavasti myönnätte, että olitte väärässä, kun leijona lauantaina riisuu maskin.

Leijona on oikea leijona joka ei riisu maskia. Sen sijaan se syö janne katajan. Jos olette huomannut niin jannea ei ole näkynyt vähään aikaan.

Vierailija
5675/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on varmasti Hannu-Pekka Björkman

Vierailija
5676/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Sinuhe Wallinheimolla on ollut maha?

Vierailija
5677/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole ennen kuullut ihmisestä, jolla ei olisi mahaa. Onko Sinuhe siis humanoidi vai?

Vierailija
5678/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mistä lähtien hän on osannut laulaa?

Vierailija
5679/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa nyt ihan oikeasti, heinäseiväs on ilkka alanko... ja tämä on 110% varma tieto...

Vierailija
5680/6324 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Leijona olla TV-Kokki Harri Syrjänen?

Haki sisustussuunnittelijaksi ja kokiksi, ajautui jälkimmäiseksi. Lempiväri violetti. Osaa laulaa ja matkia. On ylväs boss hahmo. Voittanut Jussi patsaan Levottomat elokuvasta (vilahti ohikulkijana kahdesti) ja julkaissut paljon dvd materiaalia itsestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi