Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs: Jussi69 (verratkaa puheääntä esim YouTubesta löytyviin klippeihin ja pilalla-biisiin) Hän on myös radiojuontaja ja asuu landella.
Ampiainen: Erika Wikman (aivan selviö muutenkin mutta varmistui kun näytteli Katri Helenaa Valkeakoskella viime kesänä)
Leijona: Mikko Leppilampi (laulaääni sama kuin musikaalissa Maria Ylipään kanssa. Sai miespääosajussin elokuvasta Helmiä ja Sikoja)
Jännä miten eri tavalla ihmiset hahmottavat äänensävyjä ym. Minä en nimittäin millään saa yhdistettyä Leppilammen ääntä leijonaan. Leijona on selvästi joku koomikko.
Kun Leijona laulaa falsetissa se kuulostaa Leppilammelta. Mielestäni Hedberg on liian pullea ollakseen Leijona. Mutta tiedä sitten :)
Mikko Leppilampi on liian hoikka ollakseen Leijona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs: Jussi69 (verratkaa puheääntä esim YouTubesta löytyviin klippeihin ja pilalla-biisiin) Hän on myös radiojuontaja ja asuu landella.
Ampiainen: Erika Wikman (aivan selviö muutenkin mutta varmistui kun näytteli Katri Helenaa Valkeakoskella viime kesänä)
Leijona: Mikko Leppilampi (laulaääni sama kuin musikaalissa Maria Ylipään kanssa. Sai miespääosajussin elokuvasta Helmiä ja Sikoja)
Jännä miten eri tavalla ihmiset hahmottavat äänensävyjä ym. Minä en nimittäin millään saa yhdistettyä Leppilammen ääntä leijonaan. Leijona on selvästi joku koomikko.
Kun Leijona laulaa falsetissa se kuulostaa Leppilammelta. Mielestäni Hedberg on liian pullea ollakseen Leijona. Mutta tiedä sitten :)
Kävin kuuntelemassa Leppilammen laulamista, kuulostaa aivan erilaiselta kuin leijonan ääni, ei yhtään mitään samaa niissä. Minusta taas leijonalla on Samin vartalo ja lauluääni. No ensi la nähdään, että kuka oli oikeassa.
Missä kohtaa heinäseiväs väitti olevansa radiojuontaja? Eikö hän sanonut, että on tuttu ääni radiosta tai jotain sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin heinäseiväs Jussi69, kaikki vihjeet sopivat kuitenkin paremmin Ilkkaan. Leijona ei voi millään olla Mikko Leppilampi, ääni on täysin erilainen. Minä taas kuulen leijonan äänessä Hedbergin.
Mutta eihän Ilkka Alanko ole radiojuontaja!? Eikä hän käytä joka tilanteessa aurinkolaseja.
Mutta haastattelussa Ilkka on kertonut että hänellä on 87 aurinkolasit (heinäseiväs sanoi saman määrän) ja että hänellä pitää olla lasit aina käden ulottuvilla.
Näitä perusteluja on toitotettu täällä monta kertaa, mutta kun ne eivät näytä kelpaavan jollekulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kuuntelemassa Leppilammen laulamista, kuulostaa aivan erilaiselta kuin leijonan ääni, ei yhtään mitään samaa niissä. Minusta taas leijonalla on Samin vartalo ja lauluääni. No ensi la nähdään, että kuka oli oikeassa.
No eipä se Mikko varmaan ole hotellissakaan työskennellyt saatikka sisustusarkkitehdiksi havitellut. Samin instakin on kauttaaltaan niin mauttoman violetti, että lempiväri ei todellakaan jää epäselväksi. Niin selvät koomikon eleet Leijonalla ja liian helpot vihjeet paljastivat Samiksi jo heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?
Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?
Ei se ollut vinkki vaan fakta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en näe siinä mitään tulkinnanvaraista. Olen Pandoran kannalla.
Ehkä voisit tajuta myös sen ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa, varsinkin kun yrität tuputtaa sitä ihmisille väkisin. Et keskustele vaan koitat huutaa lujempaa kuin muut.
Ehkä menet johonkin korpeen huutamaan koska ketään ei enää kiinnosta.
Vieläkö jaksat jankata tätä asiaa jossa olit täysin väärässä?
Ai siinä että Peacock on Pandora? Joo täysin pieleen meni :D
Vierailija kirjoitti:
Erika ja Sami ovat jo selvillä, mutta oletteko varmoja siitä, että heinäseiväs on Ilkka? Olen heidän musiikkiaan kuunnellut paljon, mutta ääni on jotenkin erilainen.
Minusta Heinäseiväs kuulostaa hetkittäin Ilkalta, mutta muuttaa äänensä hyvin nopeasti erilaiseksi.
Ainakin tämä ohjelma tuntuu saavan ihmiset mukavasti riitelemään. Tässäkin ketjussa puolet viesteistä tyhjänpäiväistä kinastelua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saa. Oon fanittanut kauan Hedbergiä ja joka biisissä kuulostaa s3lväs4i Hedbergiltä. Eiköhän Jussi patsaaseen joju luonnollinen selitys löydy mihin sillä viittaa :)
Joku aikuinen ihminenkö tunnustaa tosissaan fanittavansa Hedbergiä?
Eikö se saanut Jussin Luokkakokous leffasta?
uskokaa jo
heinäseiväs-duudsonien jukka hilden
ampiainen-erika vikman
leijona-sami hedberg
tietäjävelho kirjoitti:
uskokaa jo
heinäseiväs-duudsonien jukka hilden
ampiainen-erika vikman
leijona-sami hedberg
jaa että jukka hilden ollu 30 vuotta suomen kiertueella? tuskin 9-vuotiaana alottanut.
kokander veikkas leijonaksi hjallista ... onko sille käsikirjotettu rooli tyhmien ja naurettavien arvausten heittelijänä kun ihan typeriä jokanen veikkaus mitä se suustaan päästää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saa. Oon fanittanut kauan Hedbergiä ja joka biisissä kuulostaa s3lväs4i Hedbergiltä. Eiköhän Jussi patsaaseen joju luonnollinen selitys löydy mihin sillä viittaa :)
Eikö se Luokkakokous-elokuva saanut jonkun yleisön suosikki-jussin aikoinaan.
Leijona on Mato Valtonen: On ollut mukana Jussi-palkitussa elokuvassa ja harrastaa jääkiekkoa Pietarinkadun Oilersissa. On myös oikean kokoinen Leijonaksi ja hänen tunnistusesineensä, pyjaman housut, viitannee Sleepy Sleepersiin.
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Mato Valtonen: On ollut mukana Jussi-palkitussa elokuvassa ja harrastaa jääkiekkoa Pietarinkadun Oilersissa. On myös oikean kokoinen Leijonaksi ja hänen tunnistusesineensä, pyjaman housut, viitannee Sleepy Sleepersiin.
Kiinnostava veikkaus. Hänellä on myös pitkä työura ja on esiintynyt monissa elokuvissa. Jos pylväät haluaa liittää politiikkaan, niin on myös ollut kunnallispoliitikko ja varasijalla eduskunnassa.
Häneltä tuli myös sopivasti kirja keväällä, joten on ajankohtainen.
Ampiainen on Pippa Laukka. Olen 100% varma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi on liian hoikka ollakseen Leijona.
Puvustuksessa saadaan kyllä lisää massaa, se ei ole mikään ongelma.
Lauluäänestä en osaa sanoa mitään mutta kyllähän moni vihjeistä Leppilampeenkin osuu.
Leffoissa ja sarjoissa on ainakin ollut mukana sen verran, että niistä saa hyvän dvd-rivin. Kotikin vaikuttaa olevan melkoinen lukaali. On myös paahtanut menemään 100 lasissa, etten yhtään ihmettele, jos on mennyt sairaana töihin. Euroviisuareena on ainakin iso estradi. Pelannut nuorena jääkiekkoa, lokkiin ja mereen voisi viitata hänen kilpapurjehdusharrastuksensa.
Mutta kyllähän Hedbergiin viittaa violetti, sisustusarkkitehti, rakkaus viiniin, joukkuelajit (koripallo). Hän on sanonut olevansa romantikko, hedonisti ja kulinaristi. Jäähallit voidaan laskea isoiksi estradeiksi ja onpahan Hedbergistäkin kertynyt DVD-materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jussi69 puheääni on kyllä kieltämättä ihan Heinäseipään laulu- tai räppiäänen kuuloinen: https://youtu.be/PjrRe-7UAoI
Heinäseiväs ääntää S:n ihan eri tavalla kuin Jussi.
Varmaa on, että pukujen alla on taatusti jokaiselle tuttu hahmo ilärajoista huolimatta. Olisi jotenkin yleisön harhauttamista jos olisi vain harvoin esillä oleva.