Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
^ Saara Aallolla on paksummat reidet kuin Ampiaisella tai riikinkukolla.
Maria Ylipää olisi hieno saada mukaan - ääni siinä rajoilla, että onko liian helposti tunnistettava, ehkä kaikkein paras ääni suomalaisista naislaulajista (klassisen ulkopuolella) tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Maria Ylipää olisi hieno saada mukaan - ääni siinä rajoilla, että onko liian helposti tunnistettava, ehkä kaikkein paras ääni suomalaisista naislaulajista (klassisen ulkopuolella) tällä hetkellä.
Minä haluaisin VilleGallen mukaan.
Ainoastaan ne teistä, joilla ei ole yhtään nuottikorvaa arvaavat täysin väärin.
Ymmärrän hyvin, että vierailevat panelistit ovat pihalla, hehän näkevät kilpailijat kukin vain kerran. Mutta että Kataja ja Kokander? Heillä luulisi olevan vähän enemmän hoksottimia kisan edetessä. Tuskin heidät idiooteiksi on kirjoitettu. Veitola ainut, joka heistä osaa käyttää älykapasiteettiaan.
Peacock = Tarja Turunen (on Kiteellä, Karjalasta, aloittanut bändissä, Nightwishissä, suosio romahtanut huippuvuosista)
Kisu = Vuokko Hovatta (ollut politiikassa, punaliput, saanut p**kaa naamalleen)
Ampiainen = Erika Vikman (lateksi/liukuvoide viittauksia Cicciolina-esitykseen, käynyt Las Vegasissa Dannyn kanssa, herättänyt kohua)
Heinäseiväs = Pete Parkkonen (ääni, heiluva liikehdintä)
Leijona = Tommi Korpela (saanut Jussin, äänestetty Suomen seksikkäimmäksi, viittasi omaan seksikkyyteensä)
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin väitän että PEACOCK on NICOLE WILLIS, ettei tarvitse miettiä asiaa enempää. Loistava laulaja, mutta Suomessa vähemmän menestynyt, koska laulaa jazz/soul/funkya.
Tummaihoinen perusnewyorkilainen, asunut täällä pitkään, ollut naimisissa Jimi Tenorin kanssa.
Ja se vois ihan hyvin voittaa, koska on todella hyvä 👍🏿
Se on Pandora. Kuulee heti lauluäänestä.
Mä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Juu, fylleillä saa ihmisestä lihavamman mutta lihavasta ei saa laihaa vaikka päällään seisoisi.
Joten voitte unohtaa Sami Hedberginne ja Hanna Pakarisenne. Sami on liian lihava leijonaksi, samoin Hanna ampiaiseksi.
Samoiten jonkun veikkaikema Martina Aitolehti on poissuljettu ampiaisena. Ampiainen on suht Laura. Ei Martinan silikoneja saa millään teipillä noin lattanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Juu, fylleillä saa ihmisestä lihavamman mutta lihavasta ei saa laihaa vaikka päällään seisoisi.
Joten voitte unohtaa Sami Hedberginne ja Hanna Pakarisenne. Sami on liian lihava leijonaksi, samoin Hanna ampiaiseksi.
Samoiten jonkun veikkaikema Martina Aitolehti on poissuljettu ampiaisena. Ampiainen on suht Laura. Ei Martinan silikoneja saa millään teipillä noin lattanaksi.
LAUTA siis.
Tänään paljastuu Heinäseiväs, ainakin mitä olen ymmärtänyt lukemastani tiedosta, sillä on ihan Stigin lauluääni ja Stigillä on varmaan monet aurinkolasit.
Uskon että ennalta käsikirjoitettu kuka paljastetaan, ei ne yleisöäänet oo kun huijausta.
Käytännössä jo 100% varmuudella Peacock = Pandora.
Vierailija kirjoitti:
Tänään paljastuu Heinäseiväs, ainakin mitä olen ymmärtänyt lukemastani tiedosta, sillä on ihan Stigin lauluääni ja Stigillä on varmaan monet aurinkolasit.
Uskon että ennalta käsikirjoitettu kuka paljastetaan, ei ne yleisöäänet oo kun huijausta.
Ei ole Stigin ääni.
Yllätysveto Leijona on yhtä tukeva kuin Lasse Kukkonen. Kisuhan oli Irina.
Vierailija kirjoitti:
^ Saara Aallolla on paksummat reidet kuin Ampiaisella tai riikinkukolla.
Paksu kaikkiin ohjelmiin.
lukitsen vastauksen peacock=Kaija Koo
Vierailija kirjoitti:
lukitsen vastauksen peacock=Kaija Koo
Hah, minä lukitsen Jarkko Tammisen.
Elinaaaaaaaa kirjoitti:
Leijona - Sinuhe Wallinheimo, mm jääkiekkomaalivahti, pylväät eduskunta, Jussi patsas poika ja ilves elokuvasta (oli Konsta Hietasen maskeeraaja), halusi sisustussuunnittelijaksi
Pandora - Hanna Pakarinen, hämäysvihje ettei puhu suomea. Paperimiehen tytär nousi julkaisun jälkeen viraalihitiksi ja soitettiin ja myytiin ympäri maailmaa kultaa ja platinaa ym. Tuottajat muutti elämän idolin jälkeen. Tykkää mölkystä ja puutarhasta ä. Ääni täsmää.
Ampiainen - Erika Vikman, tykkää vanhoista jutuista, lempikukka kukkahattutädin hattujen kukat, samalla viikolla oli kukkahattu päässä tuomaroimassa talent suomea. Ääni täsmää. Markkinat tietysti tangomarkkinat ym.
Syön kyllä piponi jos ampiainen on Erika Vikman. Lauluääni ihan samanlainen kuin Laura Voutilaisella, kroppakin sopii Lauralle.
Mitenkähän heinäseipään maski poistuu?
Peacock on suomeksi riikinkukko tai neitoperhonen.