Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
2821/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette kuka paljastetaan tällä kertaa? Onkohan vieläkin erilliset jaksot molemmille ryhmille? Jos on erilliset ryhmät, niin itse veikkaan kanaa, mut jos kaikki esiintyy kerralla, niin sitten söpöä.

Kyllä tämän päivän jaksossa ja seuraavassakin on vielä erilliset ryhmät. Sen jälkeen voi olla, että yhdistyy.

Vierailija
2822/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne katajasta en tiedä mutta juontaja ja muut raatilaiset kaikki suvakkeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen - Paleface - selvä alusta asti

Heinäseiväs - Ilkka Alanko - nyt oma ääni tulee jo esiin, vohjeet sopii

Kana - Viivi Pumpanen,Viivin äänen tunnistaa jo

Peacock - Pandor, äänen tunnistaa

Leijona - tästä en ole varma, Wallinheimo koska vihjeet sopii

Söpö - Sami Uotila, en tunne Uotilan ääntä mutta vihjeet sopii

Ampiainen -Erika Vikman, ääni on nyt tunnistettavissa

Kisu - tästä ei niin hajua mutta voisi olla Linda

Vähän harmittaa että niin monet ovat aika helposti tunnistettavissa.

Vierailija
2824/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette kuka paljastetaan tällä kertaa? Onkohan vieläkin erilliset jaksot molemmille ryhmille? Jos on erilliset ryhmät, niin itse veikkaan kanaa, mut jos kaikki esiintyy kerralla, niin sitten söpöä.

Söpö ja Sami Uotila tänään. Olen ollut mukana kuvauksissa. Toki en periaattees ois saanut kertoo.

Vierailija
2825/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväs = Ilkka Alanko

Hevonen = Paleface

Kana = Viivi Pumpanen

Ampiainen = Erika Vikman

Peacock = Pandora

Söpö = Sami Uotila

Kisu = Linda Lampenius

Leijona = Sami Hedberg

Sanokaa mun sanoneen.

Näillä mennään edelleen, aika lailla satavarma oon koko porukasta.

Vierailija
2826/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten se mielenkiintoisempi ryhmä. Toisessa ei oikeastaan kiinnostavaa katsottavaa / kuunneltavaa kuin Peacock, joka esiintyjänä on koko porukassa ylivoimainen. Asia jonka raatikin huomasi ensimmäisen lauletun lauseen jälkeen...

Tässä olen alkanut kallistua siihen , että kana tosiaan on Viivi Pumpanen, kuten valtaosa porukkaa on jo julistanut. Ampiaista on väitetty Erika Vikmanniksi. Vähän liian ilmeinen oli se markkinavihje ja  mielestäni ääni ei ple Vikmannin. On myös hivenen pieni Vikmanniksi.

Nelli Mantula ja Anna Abreu ovat olleet muut veikatut.  Mantula on ehkä tukevampi varsinkin lantioistaan ja takamuksestaan. Lihaksikkaat jalat sopivat Abreulle. Äänen jotekin pystyisi kuvittelemaan jommasi kummaksi. 

Vierailija
2827/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnenpyörä kirjoitti:

Hevonen - Paleface (100%)

Heinäseiväs - Ilkka Alanko (100%)

Kana - Viivi Pumpanen (100%)

Peacock - Pandora (100%)

Leijona - Sami Hedberg (100%)

Söpö - Sami Uotila (100%)

Ampiainen - Heidi Kyrö (90%)

Kisu - Linda Lampenius (90%)

Sori, mutta noi prosentit ei todista mitään ja kertovat vain lukijalle että kirjoittaja koittaa harhauttaa. 

Harhauttaa?! Nehän on vain jonkun kommentoijan omia veikkauksia ja päätelmiä. Itse olen sitä mieltä, että aika lähelle hän osuu ja olen samaa mieltä viidestä hahmoista.

Tarkoittaa sitä että esim. tilastotuloksia sopivasti esittämällä voit väittää niiden kertovan ihan jotain muuta kuin mitä ne varsinaiset tilastot sellaisenaan kertoisivat. Tässähän nuo luvut on kirjoittaman omassa päässään mutuilemat mutta ne esitetään kuin kyseessä olisi varmakin mittaustulos. Sitä se harhauttaminen tarkoittaa. 

Kannattaa katsoa lehdistä ja netistä miten lukuja esitetään ja miettiä tuleeko siinä ihan rehellisesti kerrottua se mitä ne luvut kertovat vai onko siinä visualisoinnin tekijä pistänyt mukaan omiaan. Joskus virheitä tulee kun ei vaan osata, joskus graafikko innostuu niin että sanoma katoaa kikkailun lomaan, välillä valehdellaan ihan tarkoituksella. Ei kannata olla hölmö noiden kanssa.

Oikeastaan tuota(kin) pitäisi opettaa koulussa, kuten muutakin nettilukutaitoa. 

Vierailija
2828/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas mitä soopaa toi edell512inen jauhaa.

Vierailija
2829/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnenpyörä kirjoitti:

Peacock - Pandora (100%)

Sori, mutta noi prosentit ei todista mitään ja kertovat vain lukijalle että kirjoittaja koittaa harhauttaa. 

Harhauttaa?! Nehän on vain jonkun kommentoijan omia veikkauksia ja päätelmiä. Itse olen sitä mieltä, että aika lähelle hän osuu ja olen samaa mieltä viidestä hahmoista.

Tarkoittaa sitä että esim. tilastotuloksia sopivasti esittämällä voit väittää niiden kertovan ihan jotain muuta kuin mitä ne varsinaiset tilastot sellaisenaan kertoisivat. Tässähän nuo luvut on kirjoittaman omassa päässään mutuilemat mutta ne esitetään kuin kyseessä olisi varmakin mittaustulos. Sitä se harhauttaminen tarkoittaa. 

Kannattaa katsoa lehdistä ja netistä miten lukuja esitetään ja miettiä tuleeko siinä ihan rehellisesti kerrottua se mitä ne luvut kertovat vai onko siinä visualisoinnin tekijä pistänyt mukaan omiaan. Joskus virheitä tulee kun ei vaan osata, joskus graafikko innostuu niin että sanoma katoaa kikkailun lomaan, välillä valehdellaan ihan tarkoituksella. Ei kannata olla hölmö noiden kanssa.

Haloo. Näitä kateellisia kyllä riittää. Hyvä rivi on.

Vierailija
2830/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ampiakseksi Martin Aitolehteä vain bodyn perusteella ja äänen. Ääni peruste hieman takaalalla. Korkokengillä noin Ilen mittainen 184cm , levikset repeessä huomattavasti lyhyempi. Mikä Martinan pituus?

Vierailija
2831/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaaja kirjoitti:

Itse ajattelin ampiakseksi Martin Aitolehteä vain bodyn perusteella ja äänen. Ääni peruste hieman takaalalla. Korkokengillä noin Ilen mittainen 184cm , levikset repeessä huomattavasti lyhyempi. Mikä Martinan pituus?

Martina ei laula noin edes autotunetettuna.

Vierailija
2832/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se sinun bodyperusteinen veikkaus olisi? Dianra on hyvä laulaja mutta ei tiukkassa nahkapuvussa ei näytä ampiaselta. Heidi Kyrö ehkä Anne Mattila ehkä kuka muu ehkä. Sano sinä autotune.

Vierailija
2833/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnenpyörä kirjoitti:

Peacock - Pandora (100%)

Tämä on hupi ohjelma, ei sitä tarvitse ihan noin tosissaan ottaa. Koita vähän relata ja anna muiden veikata hahmoja rauhassa.

Vierailija
2834/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevonen - Paleface - selvä alusta asti

Heinäseiväs - Ilkka Alanko - nyt oma ääni tulee jo esiin, vohjeet sopii

Kana - Viivi Pumpanen,Viivin äänen tunnistaa jo

Peacock - Pandor, äänen tunnistaa

Leijona - tästä en ole varma, Wallinheimo koska vihjeet sopii

Söpö - Sami Uotila, en tunne Uotilan ääntä mutta vihjeet sopii

Ampiainen -Erika Vikman, ääni on nyt tunnistettavissa

Kisu - tästä ei niin hajua mutta voisi olla Linda

Vähän harmittaa että niin monet ovat aika helposti tunnistettavissa.

Millä tavalla leijonan vihjeet sopivat Sinuheen? Minä en löydä muuta sopivaa kuin lätkäjutun, mutta muut kymmenet vihjeet eivät sovi yhtään. Sen lisäksi Leijonan läpät, vartalon muoto ja lauluääni eivät ole Sinuhen.

Vierailija
2835/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnenpyörä kirjoitti:

Peacock - Pandora (100%)

😂

Vierailija
2836/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs on duudsonien HP, vihjasi lasten kasvatuksesta ja on opettaja ammatiltaan

Vierailija
2837/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväs on duudsonien HP, vihjasi lasten kasvatuksesta ja on opettaja ammatiltaan

Ja maikkari käyttää hahmoissaan väkeä jotka muutenkin kanavallaan alituiseen, HP pyörii possessa nytkin

Vierailija
2838/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni että heinäseiväs joku seuraavista vihjeiden perusteella:

Petri Nygårt

Tumppi Varonen

HP

Vierailija
2839/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maikkari käyttää hahmoissaan väkeä jotka muutenkin kanavallaan alituiseen, HP pyörii possessa nytkin

Sanoi vihjeessä toimivan porukassa muutenkin, viittaa dyudsoneihin tai posseen eli HP hyvinkin

Vierailija
2840/6324 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi vihjeessä toimivan porukassa muutenkin, viittaa dyudsoneihin tai posseen eli HP hyvinkin

Duudsoneihin*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi