Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Mulla oli kisusta Maisa Torppa jo ekasta jaksosta mielessä. Sisustaa, sinisilmäinen ja se rantapallo. Oli siinä rantapallochatissa aikanaan..
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen Nelli Matula
miten se ponnahduslauta juttu liittyy Matulaan?
Masked Kisu= Minttu Räikkönen
Harmi, että pupu putosi. Tykkäsin pupun esityksistä.
Monet takertuu leijonan kohdalla liikaa lätkämolari "vihjeeseen", vaikka se on todennäköisesti täysin epäoleellinen asia. Siihen ei olla viitattu puolella sanallakaan esittelyvideoissa. Ile kysyi "oletko ollut tekemisissä jääkiekon kanssa" leijona "itseasiassa maalivahtina vähän". Siitä jotkut vetää yhtäläisyysmerkit maajoukkue maalivahtiin. Sinuhe on pelannut yli kymmenen vuotta maalivahtina monessa eri maassa ja opiskellut 4 eri tutkintoa, eikä niihin ole viitattu muuten kuin Ilen random kysymyksessä. Olen todella yllättynyt, jos olisi SWheimo. Kaiken lisäksi kuulosti niin Sami Hedbergiltä ensimmäisessä esityksessä, ettei pitäisi olla muita vaihtoehtoja
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kisusta Maisa Torppa jo ekasta jaksosta mielessä. Sisustaa, sinisilmäinen ja se rantapallo. Oli siinä rantapallochatissa aikanaan..
millon torppa on politiikassa ollut mukana? Jonkun salarakkaana ehkä?
Peacock on Pandora..
Tää on varma!:)
Janet Sky kirjoitti:
Leijona on Sinuhe Wallinheimo
No ei taatusti ole. Eihän vihjeet edes sovi Sinuheen. Se että joku rakastaa pylväitä, ei kyllä viittaa mihinkään kansanedustajaan vaan kulttuurin harrastajaan. Lätkävinkki taas on pikkuseikka ja todella moni julkkis on kokeillut/pelannut lätkää jossakin muodossa. Niitä vihjeitä oli paljon muitakin ja ne kaikki sopivat Hedbergiin. Epäilijät voivat googlata Samin haastattelut tai lukea aikaisemmat sivut, ei jaksa jatkuvasti vääntää samoista yksinkertaisista asioista.
Onko Hedberg sanonut jossain rakastavansa venetsiaa?
Hevonen - Paleface (100%)
Heinäseiväs - Ilkka Alanko (100%)
Kana - Viivi Pumpanen (100%)
Peacock - Pandora (100%)
Leijona - Sami Hedberg (100%)
Söpö - Sami Uotila (100%)
Ampiainen - Heidi Kyrö (90%)
Kisu - Linda Lampenius (90%)
Ettei pääse vaan unohtuun...
Kolmatta viikkoa jo pitänyt...
Voisiko Ampiainen olla Sanni tai Salattujen elämien Sanni? Todennäköisimmin on kuitenkin Erika Vikman.
Onnenpyörä kirjoitti:
Hevonen - Paleface (100%)
Heinäseiväs - Ilkka Alanko (100%)
Kana - Viivi Pumpanen (100%)
Peacock - Pandora (100%)
Leijona - Sami Hedberg (100%)
Söpö - Sami Uotila (100%)Ampiainen - Heidi Kyrö (90%)
Kisu - Linda Lampenius (90%)Ettei pääse vaan unohtuun...
Kolmatta viikkoa jo pitänyt...
Ampiainen ei ole Kyrö vaan Erika Vikman.
Toistaiseksi kaikki olleet muita kuin ammattilaulaja.
Ovatko loputkin.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko loputkin.
Toivottavasti on. Silloin on täälläkin moni mennyt vipuun.
Ampiainen kuulostaa Krista Kososelta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko loputkin.
Ei ole, kun siellä on se Pandora.
Todella hyvin joku on tässä keskustelussa pudonneet tunnistanut. Itse olen tähän mennessä pudonneista tunnistanut vain Dragonin.
Katson jaksot CMoresta ilman mainoksia. Muutenkin katson todella vähän ohjelmia televisiosta. Ensimmäisen jakson katsoin kuiten televisiosta ja järkytyin mainosten suuresta määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hedberg sanonut jossain rakastavansa venetsiaa?
"On mahtavaa päästä koskettamaan jotakin muinaista kivijalkaa. Aivan erityisesti rakastan Italiaa – historiaa, arkkitehtuuria ja ruokaa." Näin sanonut Sami me naiset -lehden haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen kuulostaa Krista Kososelta.
Ampiainen näyttää aika lyhyeltä. Ei natsaa Kristaan, koska Krista on 178cm. Verratkaa edelleen Ileen noita hahmoja. Ilen pituus on 184cm.
Ratkaisin peacockin karjala -viittauksen. Se tarkoitti karjalaista kirjontaa, jossa yks yleisimpiä kirjonnan aiheita on riikinkukko. Eli Peacock on Pandora.