Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut varma että Heinäseiväs on Ilkka Alanko, mutta nyt kun kuuntelin tämän kertaista laulua, niin mielestäni ääni ei jotenkaan yhtään sovi..
Ääni tässä biisissä oli ihan Pete Parkkosen. Hän on pikkupaikkakunnalta, Pihtiputaalta. Ja sateessa seisominen viittaisi biisiin Kohta sataa. En tosin tiedä, miten luku +400 000, soitin tai aurinkolasien määrä voisi viitata häneen.
Ampiainen on satavarmasti Maisa Torppa. Kertoi ettei hänen elämänsä ole niin helppoa miltä näyttää ja lentopelkoinen, mutta nousi siivilleen. Eikös hän ole lentoemo?
Heinäseiväs on artisti Ellinoora?
Ampiainen on Jenni Alexandrova. Tieto.
Hevonen - Paleface (100%)
Heinäseiväs - Ilkka Alanko (100%)
Pupu - Henri Alen (100%)
Peacock - Pandora (100%)
Leijona - Sami Hedberg (100%)
Söpö - Sami Uotila (100%)
Kisu - Linda Lampenius (90%)
Kana - Viivi Pumpanen (100%)
Ampiainen - Heidi Kyrö (90%)
Edelleen mennään näillä... Tähänkin asti pitänyt listani!
Heinäseiväs- Michael Monroe
Leijona- Sinuhe Wallinheimo
Olen nähnyt Vikmanin Keskisillä. Itse olen 160cm, Erikalla oli korkkarit jalassa ja oliko siltikään minun pituinen, ehkä justiin ja justiin. Oli myös erittäin siro ja pieni! Puolet minun koostani leveydestä, vaikka en iso olekaan. Ei paina ku max. 50kg ehkä?
Yllätyin kun niin pieni.
Heinäseiväs ei kuulostanut ainakaan eilisen vedon perusteella yhtään Ilkka Alangolta, ei siis yhtään.
En usko että tässä on oikeasti yhtään laulajaa tai siis ammatikseen sitä tekeviä.
Esiintyykö tyyliin puolen noista hahmoista Maikkarin musiikkivideossa, missä laulavat ”ihan oikea perhe”?
Duudson, Alm-Siira, Pekka Pouta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u7h
Vierailija kirjoitti:
Sara oli lopussa nolona kun miespuolisilta juontajalta ja panelistilta vittuilua hehkuttaen muka armeijan käymistä vaikka kaikilla tiedossa armeijan keskeyttäminen ensiviikkoina 😁
Sara ei kehdannut korjata totuutta
Oli voinut korjatakin, mutta leikattu pois.
Niin mehukasta totuudenkorjausta ei suorasta lähetyksestä leikattaisi pois. Saran kulttuuritaustassa valkeat valheet ja puheiden korjaamatta jättäminen tavallista kun kuvitellaan suvun kunniaan vaikuttavan
Tämä formaatti/ohjema on malliesimerkki ns hyvänmielen ohjelmasta.
Kieroutuneimmat katsojat näkevät silti v*ttulua jne.
Yksinkertaisesti, tämä on formaatti, mihin ei kuulu minkäänlainen ilkeily.
Jos näin olisi niin veitola olisi tiputettu pois tuomaristosta. Pelkkä tuon naaman näkeminen aiheuttaa ärtymystä katsojissa. Toisaalta jännä nähdä että janne kataja on kolmesta vakiotuomarista/kommentoijasta se vähiten ärsyttävä kun tää näyttelijätäti ei malta olla hölisemättä koko aikaa laulunkaan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs ei kuulostanut ainakaan eilisen vedon perusteella yhtään Ilkka Alangolta, ei siis yhtään.
Oli varmaan tarkoituskin ettei nuo esitä normaaleja kappaleitaan ja normaalilla lauluäänellään. En kyllä tiennyt että ilkka saa tuollaisen falsetin aikaan mutta ehkei siinä ole mitään ihmeellistä.
Jeep kirjoitti:
Ampiainen on Jenni Alexandrova. Tieto.
Hän on vaan ihan väärältä kanavalla tähän ohejlmaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin käsikirjoitettua että. Dragon: Sara
Justiinsa noin. Kässärin mukaan yksi tuomareista tietää oikean vastauksen, mutta onko yleisökin valjastettu jotenkin, koska sattumoisin just Dragon sai vähiten ääniä?
Vierailija kirjoitti:
Leijona on edelleen Paavo Lipponen, uskokaa jo !
Varmasti joku politikko on ujutettu jonkin maskin alle, mutta tuskin Lipponen. Osaako lainkaan laulaa?
Naisista veikkaan Satu Taiveahoa ja Jaana Pelkosta jompi kumpi löytyy jonkin maskin alta.
Ampiainen on Erika Vikmam. Sanoi esittelyssä jotain, ollut missäkin markkinoihin. Tangomarkkinat. + kakki se omantien kulkeminem ja ole oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Esiintyykö tyyliin puolen noista hahmoista Maikkarin musiikkivideossa, missä laulavat ”ihan oikea perhe”?
Duudson, Alm-Siira, Pekka Pouta...
Kyllä! Mukana on Viivi Pumpanen, Sami Uotila ja Pekka Pouta, jopa mahdollisesti Mikko Leppilampikin. Voi olla vielä joku muukin.
Laitan omani alle, vähän olen eri mieltä, mutta samoilla linjoilla. Paleface ja pupu vahvimmat veikkaukset.
Onnenpyörä kirjoitti:
Hevonen - Paleface (100%)
Samaa mieltä
Heinäseiväs - Ilkka Alanko (100%)
Yksi duudsoneista
Pupu - Henri Alen (100%)
Toinen duudsoneista
Peacock - Pandora (100%)
Anette Olssen
Leijona - Sami Hedberg (100%)
Mikko Töyssy
Söpö - Sami Uotila (100%)
Kisu - Linda Lampenius (90%)
Kana - Viivi Pumpanen (100%)
Ampiainen - Heidi Kyrö (90%)Edelleen mennään näillä... Tähänkin asti pitänyt listani!
Hevonen on Tuukka Temonen.
- kasvissyöjä
- äkkipikainen luonne
- toteuttaa itseään kuvin ja tekstein
- monessa mukana
- yms
Ei epäselvyyttä tässä asiassa.
Leijona Sinuhe Wallinheimo.
- rakastaa pylväitä (eduskunta, maalivahti)
- maalivahti