Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ~ ♥ ~ Juhannuksen viettoon TAMMENTERHOT ~ ♥ ~ ♥

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskainen juhannus takana...

Ekaa kertaa minäkin kirjoittelen kuulumisia tänne.

Torstaina alkoi selkää ja vatsaa jomottamaan oikein kunnolla ja iltaa kohti kipu paheni niin että päivystykseen tuli lähtö. Päivystyksestä ohjasivat suoraan äitiyspolille ambulanssilla...

Äippäpolilla päivysti yksi lääkäri, joka oli sillä hetkellä synnytyssalissa joten hoitaja otti verikokeet ja pissanäytteet ja laittoi makailemaan ja lääkäriä odottamaan. Kipu oli suunnaton, selkä ja vatsapuolella.

Kolme tuntia lääkäriä odoteltiin ja itse olin jo aivan varma että nyt menetin pikkuisen ja tietysti itkua tuhrustin sekä kivusta että pettymyksestä. Mutta, lääkärin tultua äkkiä ultraan ja kyllä, siellä se pikkuinen kelli kaikessa rauhassa ja sydän pumppasi miljoonaa (maailman ihanin tunne, olin aivan varma että se on kuollut enkä edes uskaltanut katsoa monitoria ennen kuin lääkäri kertoi kaiken olevan hyvin)... Vähän näkyi supistuksia kyllä, mutta ei mitään hälyttävää.

Selässä kova noidannuoli joka säteili kivun nivusiin ja alavatsaan.

Jäin kuitenkin osastolle vielä tarkkailuun ja seuraavana päivänä pois...

Että sellainen juhannus.

Ihanaa, ihanaa, kaikki hyvin kuitenkin =)

Terv. maggie rv 10+0

Vierailija
22/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on juhannuksen yli selvitty täälläkin =)

Olimme mieheni isäpuolen luona syömässä ja rantasaunomassa perjantaina. Kerroimme myös vauvauutisen, joka ei ihan yllätyksenä tullut kuitenkaan... Maha on kuulema jo sen näköinen, että on muutakin kuin syöty hyvin ;)

Joillakuilla muillakin oli tämä sama ilmiö? Mä näytän aivan tosissaan kuin rv 25 kuopusta oottaessa. Farkkuja en oo ees halunnu kokeilla viikkoihin, pakkasin ne kyllä nyt kuitenkin mukaan, saa nähä tuleeko käyttöä?

Niin, me lähdetään tänään Suomeen!!!! Ekaa kertaa ajetaan tuolta lapin kautta. Täältä etelä-Ruotsista matkaa tulee noin 1600 km. Ajamme nyt yötä myöten, " yhtä pötköä" . Pojat toivottavasti nukkuvat suurimman osan matkasta. Reilu kk olisi tarkoitus olla " kotona" , sekä lapissa miehen sukulaisissa ja mun vanhempien luona keski-Suomessa. Mua hirvittää vähän, olo ei ole taas ollut kovin kiitettävä viikonlopun aikana, oksettaa ja öklöttää kaikkia. Toivottavasti ei matkapahoinvointi iske ;( Ja tietenkin sitä toivoo, et matka sujuisi turvallisesti muutenkin....

Mulla on myös supistellut?!?! ihan ihme tuntemuksia mahassa. Johtuukohan ne kohdun kasvusta vaiko voiko ne olla jo supistuksia?! Mulla on viikkoja nyt ehkä jotain 13? Mahaan välillä tosissaan koskee. Aiemmissa raskauksissa ei ollut mahassa mitään tuntemuksia ennen rv30-35.

Oikein ihanaa alkuviikkoa kaikille! Tulen kertoilemaan kuulumisia taas, kun koneelle pääsen =)

Terkuin

Ardisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Maggie [color=maroon]ihanaa, että selvisit kaikesta säikähyksellä bdbdbdbd. Varmasti pysäyttää moinen kokemus. Toivottavasti jatkossa menee kaikki hyvin.

[color=blue]Ardisia [color=violet]turvallista matkaa. On varmasti hienot maisemat matkalla :)

[color=darkviolet]Jännittää jo nyt. Huomenna heti kasilta neuvola. Eka kerrallahan vaan näky, että kohtu kasvanu ja siellä joku hahmo. Neuvolatäti kyllä oli kovin positiivisin mielin näkemästään mitä sillä rupu ultralla näki, mutta ite uskon vasta tosissaan ku näen kunnolla!! Ohan oireita ollu, mutta sitä on vaan silti niin epäileväinen. .

Ukolla alko nyt parin viikon loma. Sen verran kiirettä töissä, että ei voi pitää 5 viikkoo putkeen. Käy välillä töissä, että hommat tehty ja pitää sit loput 3 viikkoo. Tasan viikon päästä ollaan jo reissussa. Lähetään rannikon kautta Muumimaailmaan :) Sen tarkemmin ei oo suunniteltu eli ei etes tiietä monta päivää ollaan reissussa.

Masu kurnii, jokohan sapuska ois valmista. .

Zatu ja hahmo 10+6

Vierailija
24/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, nyt on suuri uutinen kerrottu vanhemmille ja mun veikoille. mun äiti oli kuulema jo arvaillut ja vihjaillut isällekkin, kun mulla oli sellasia " outoja vatsavaivoja" (lue:aamupahoinvointia) tuossa viime kuussa. tuntuvat ihan innoissaan olevan. sanoivat vaan etteivät haluis tietää sukupuolta, vaikka me tiedettäis. on kuulema osa jännitystä.

mun veljen tuleva vaimo soitti noin minuutti tekstarin lähetyksestä, oli ihan innoissaan hänkin. sen veljen avovaimolla on laskettuaika lokakuussa, eli voi olla että vauvakuume hälläkin pahenee. niillä tyttö nyt reilun vuoden ikänen. ihmettelivät kun ollaan näin kauan pidetty omana tietona, myös vanhemmilta.

miehen äiti oli ensin ehkä vähän hämmentynyt, mutta kyllä sekin siitä sitten innostui. hämäläistä hitautta... tältä mummulta ei sukupuolta oikein voi varmaan salata, kun jos myöhemminkin ultrassa käydään, niin eiköhän lääkäri-mummu asiat nää. lupas kyllä et jos me ei haluta tietää, niin ei kerro.

eli nyt on yksi jännittävä homma hoidettu.

zatu: sinäkös se olit muumimaailmaan menossa? me lähdetään ensi lauantaina kesäloma-reissulle. vissiin sunnuntaina käydään kans muumimaailmassa. lähinnä siks kun minä sinne haluan, sen verran lapsenmielinen kun oon;)

mutta eipä nyt taas kummempaa...

tikru ja simppis

Vierailija
25/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Me mennään maanantaina ja tiistaina muumimaailmaan :) kahen päivän liput kuuluu pakettiin minkä varasin hotellista. Saa akka ihan rauhassa " tutustua" muumeihin. Toivottavasti ois hyvä ilma.

Nyt takas elokuvan pariin.

Vierailija
26/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on uutiset nyt kerrottu!

Kovasti ovat kaikki iloisia,hyvä niin..

Perjantaikin sujui säiden suhteen ihan ok,päästiin siis sinne Power Parkiin,lapsille oli siellä enemmän kivaa kuin särkänniemessä ja paikka oli todella siisti ,suosittelen!

Hieman vaan harmitti sivusta katsoa muiden " riehuntaa" kun en viitsinyt mennä laitteisiin,olin sitten meidän pikku herran kanssa vaan katsojina ..

Eilinen päivä meni ystävien mökillä,lapset ui ja saatiin aivan ihanaa rosvopaistia,suoraa maamontusta,nam!

huomanna on tarkoitus lähteä äitini ja lasten kanssa seinäjoelle alennus myyntejä katsastamaan het aamusta,tai siis kun saan lössin valmiiksi ja itelle kohtalaisen olon..

Joku kyseli kovasta [b]melusta[/b](kun muistas kuka?)

Muistaakseni sikiö alkaa kuulla vasta tuossa puolen välin mais tai jälkeen,kun muistas kui se menikään..

Joten voit ihan huoletta mennä :D

Nyt katsoon ,onko sauna jo kuuma,moi!

[color=red]Maria ja himpula,tasan 11 ![/color]

Vierailija
27/27 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka kertoo vauvauutiset vapaaehtoisesti. Ihan kummallista tämä raskausaika. Toisaalta koko tämänastisen elämäni olen odottanut sitä, että musta tulee ÄITI ja silti sitä on niin kamalan vaikea uskoa todeksi. Mulla on myös maailman ihanin mies, joka odottaa kovasti vauvaa syntyväksi. Päivittäin tulee juteltua pikkunyytistä. Vielä reilu viikko np-ultraan ja ehkä sitten tämän vauvauutisen voi jo paljastaa...

Juhannusta vietettiin ihan kahdestaan, oli tosi ihanaa. En ole ostanut noita alkoholittomia siidereitä tai oluita. Yhden siiderin sentään kumosin jussin kunniaksi! Olen onneksi ennenkin juonut aika kohtuudella, joten sinänsä alkoholimäärien pienuus ei ole suuri mullistus.

Menee HIEMAN asioiden edelle, myönnän, mutta oletteko jo pohtineet kummiasiaa? Mua harmittaa, kun omat kummini ovat olleet mukana elämänvaiheissani tosi vähän ja he ovat jäänet harmittavan etäisiksi. Eli millä perusteella valitsette kummit lapselle? Kaveripariskunnat on sikäli epävarma ratkaisu, kun niin monet eroaa. Pakosta ainakin toinen kummeista jää sitten etäiseksi.

Terveisin Petra Pan, joka säntää huomenna alennusmyynteihin ostamaan löysiä housuja ;)