Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla käy kuten Rakel Lingnellle t. Ammattivalittaja

Vierailija
11.02.2020 |

Pikkasen aikaa olen normaalipainoinen ja sitten lihon takaisin tähän kokoon 52. En vaan jaksa syödä niin vähää että pysyisin normaalipainoisena.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun, tai kenenkään muunkaan tarvitse olla nälässä, jos laihdutat.

Kyse on siitä, miten ja millä ruoka-aineilla sen lautasesi täytät.

Puolet lautasesta kasviksia, tuoreita,höyrytettyjä, paistettuja tai keitettyjä. Toinen puoli tavallista kotiruokaa. Äläkä ota mitään normaalia isompaa lautasta, vaan ihan tavallinen ruokalautanen.

Keitot on yleensä vähäkalorisia, lukuunottamatta jotain kermaan keitettyä lohikeittoa, tai koskenlaskijalla ryyditettyä soppaa

Sokeri minimiin, tai kokonaan pois, eli tee ja kahvi ilman makeutusaineita, ei mehuja, tai limuja. Alkoholissa on myös paljon kaloreita.

Herkutella voi pullien, kakkujen, karkkien, sipsien ja jätskin sijaan hyvin esim. hedelmäsalaatilla, jossa on rahkaa seassa. On hyvää ja täyttävää, lisättyä sokeria ei tarvita, koska makeus tulee hedelmistä.

Aamiaisella puuro on täyttävää ja vähäkalorista, samoin voit syödä huoletta vaikka ruis-tai kauraleipääkin, kunhan muistat, että ei se leipä yleensä itsessään lihota, vaan ne leivän päälliset. Yhdelle leivänviipaleelle levitetään keskimäärin 10 g. rasvaa ja esim. margariinina se on jo pelkästään 55 kcal. Yksi Reissumiesviipale sisältää 67 kcal, eli liki saman, kuin se  pieni kerros rasvaa siinä päällä. Eli vain kevyt sipaisu rasvaa ja joko juustoa, tai kinkkua leivälle, ei molempia ja useita siivuja. Kurkkua, tomaattia, paprikaa myös aamiaiselle. Kuitua tarvitaan ruuansulatukseen ja kasvikset on myös terveellisiä. Jogurtti ja viili on myös hyviä vaihtoehtoja laihduttajalle, kunhan muistat katsoa ne tuotteen kalorit. 

Pääsääntöisesti kaikki, missä on alle 100 kcal/100 g, on turvallisia syötäviä ja niitä saat syödä vatsasi täyteen.

Vierailija
22/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet lautasesta kasviksia, tuoreita,höyrytettyjä, paistettuja tai keitettyjä. Toinen puoli tavallista kotiruokaa. Äläkä ota mitään normaalia isompaa lautasta, vaan ihan tavallinen ruokalautanen.

Keitot on yleensä vähäkalorisia, lukuunottamatta jotain kermaan keitettyä lohikeittoa, tai koskenlaskijalla ryyditettyä soppaa

Sokeri minimiin, tai kokonaan pois, eli tee ja kahvi ilman makeutusaineita, ei mehuja, tai limuja. Alkoholissa on myös paljon kaloreita.

Herkutella voi pullien, kakkujen, karkkien, sipsien ja jätskin sijaan hyvin esim. hedelmäsalaatilla, jossa on rahkaa seassa. On hyvää ja täyttävää, lisättyä sokeria ei tarvita, koska makeus tulee hedelmistä.

Aamiaisella puuro on täyttävää ja vähäkalorista, samoin voit syödä huoletta vaikka ruis-tai kauraleipääkin, kunhan muistat, että ei se leipä yleensä itsessään lihota, vaan ne leivän päälliset. Yhdelle leivänviipaleelle levitetään keskimäärin 10 g. rasvaa ja esim. margariinina se on jo pelkästään 55 kcal. Yksi Reissumiesviipale sisältää 67 kcal, eli liki saman, kuin se  pieni kerros rasvaa siinä päällä. Eli vain kevyt sipaisu rasvaa ja joko juustoa, tai kinkkua leivälle, ei molempia ja useita siivuja. Kurkkua, tomaattia, paprikaa myös aamiaiselle. Kuitua tarvitaan ruuansulatukseen ja kasvikset on myös terveellisiä. Jogurtti ja viili on myös hyviä vaihtoehtoja laihduttajalle, kunhan muistat katsoa ne tuotteen kalorit. 

Pääsääntöisesti kaikki, missä on alle 100 kcal/100 g, on turvallisia syötäviä ja niitä saat syödä vatsasi täyteen.

Mä en pahemmin leipiä syö kun olen keliaakikko enkä niistä leivistä pidä. Muuten syön kyllä liikaa gluteenitonta ruokaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanneksia ja hedelmiä en huonojen hampaideni takia pysty syömään. Joudun juomaan smoothieita ja syömään vitamiinit pillereinä. Ap

Vierailija
24/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Mulla ei ole edes sairauksia ja työttömyyttä tekosyynä. Mutta painan taas 104 kg ja pituutta on 160 cm.

Vierailija
25/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ottaisit itseäsi niskasta kiinni. Kukaan muukaan ei voi sitä tehdä kuin sinä itse.

Huomasin itsessäni sen että jos en tee itselleni jotain ja paranna elintapojani niin ei sitä kukaan muukaan tee.

Olen nyt kaksi viikkoa käynyt lenkillä ja jumpannut kotona ja syönyt pienempiä annoksia. Jos tässä nyt hyvään suuntaan olisi menossa. Ei se ainakaan valittamalla parane.

En mä valittanut. Totesin vaan, etten jaksa olla nälässä niinkuin pitäisi, että paino pysyisi poissa. Ap

Kyllä sinä valitit. Niin kuin aina. Otapa päämääräksesi tehdä ainoastaan positiivisia aloituksia. Ai ei onnistu? No en uskonutkaan.

Kirjoitin pojastani ihanan positiivisen aloituksen ja joku poistatti sen heti. Ap

Siinä samalla morkkasit itseäsi. 

En morkannut. Kerroin kuinka positiivinen, sosiaalinen ja ihana hän on. Se ketju katosi heti. Ap

Kyllä morkkasit, kun sanoit, ettei kukaan voisi uskoa, että niin ihana lapsi voisi olla sinun. 

Vierailija
26/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pahemmin leipiä syö kun olen keliaakikko enkä niistä leivistä pidä. Muuten syön kyllä liikaa gluteenitonta ruokaa. Ap

Kokeile ketogeenista ruokavaliota, toimii!

Vierailija
27/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihanneksia ja hedelmiä en huonojen hampaideni takia pysty syömään. Joudun juomaan smoothieita ja syömään vitamiinit pillereinä. Ap

Ööö, no sitten en varmaan pysty pureskelmaan muutakaan ruokaa, lihaa, kanaa? Syötkö pelkästään jotain mössöjä?

Vierailija
28/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Mulla ei ole edes sairauksia ja työttömyyttä tekosyynä. Mutta painan taas 104 kg ja pituutta on 160 cm.

Voi ei, kuinka jalat kestää? Olin 10 kg ylipainoinen ja polvet ei kestänyt. Sain onneksi laihdutettua kilot pois.

Ja ruokatottumukset muuttuivat pysyvästi. En edes tajua, miten lihapiirakka on voinut olla herkkua. Tästä on aikaa yhdeksän vuotta.

Vierailija
29/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoaan asiaan löytyy joku tekosyy, en jaksa tätä, tulee niin 5aatanan kiukkuiseksi, heippa.

Vierailija
30/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kuinka jalat kestää? Olin 10 kg ylipainoinen ja polvet ei kestänyt. Sain onneksi laihdutettua kilot pois.

Ja ruokatottumukset muuttuivat pysyvästi. En edes tajua, miten lihapiirakka on voinut olla herkkua. Tästä on aikaa yhdeksän vuotta.

Ei ole onneksi ollut mitään ongelmia, en tosin paljon jalkojen päällä ole, istumatyö jonne kuljen autolla enkä harrasta liikuntaa. Välillä olen saanut laihdutettua 30-40 kiloakin mutta aina seuraa ahmintakausi ja lihon kaiken takaisin.

Vierailija
31/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy kaikille, siitä ei vain puhuta. Omaa kokoaan on mahdoton muuttaa pitkällä aikavälillä, mutta terveytensä jatkuvalla laihduttamisella onnistuu kyllä pilaamaan.

Vierailija
32/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onneksi ollut mitään ongelmia, en tosin paljon jalkojen päällä ole, istumatyö jonne kuljen autolla enkä harrasta liikuntaa. Välillä olen saanut laihdutettua 30-40 kiloakin mutta aina seuraa ahmintakausi ja lihon kaiken takaisin.

No hyvä ettei ole ongelmia. Minä en päässyt enää kulkemaan portaita.

Vierailija
33/33 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se käy kaikille, siitä ei vain puhuta. Omaa kokoaan on mahdoton muuttaa pitkällä aikavälillä, mutta terveytensä jatkuvalla laihduttamisella onnistuu kyllä pilaamaan.

No älä viitsi, ihan on mahdollista. Vaatii vaan yritystä ja luonnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi