Mistä isoja ja kauniita rintaliivejä / bralettejä?
Eli kysymys tulikin jo otsikossa. Kaipaisin apua, mistä netistä löytyisi kauniita isoja rintaliivejä.
Ja mielellään halvalla, onko kellään antaa vinkkiä?
Kommentit (9)
Lumingeriesta löytyy puolalaisia merkkejä noin 40€:lla. Ovat hyvälaatuisiakin, itselläni useita. Myös figleaves ulkomaisista nettikaupoista on luotettava.
Mulla on ihan Sokokselta ostetut Triumphit, koko 85G. Ovat hyvät. Super Soft tms. en enää muista,.
Vierailija kirjoitti:
Lumingeriesta löytyy puolalaisia merkkejä noin 40€:lla. Ovat hyvälaatuisiakin, itselläni useita. Myös figleaves ulkomaisista nettikaupoista on luotettava.
Olen joskus katsonut lumingerietä ja todennut että samat liivit saa ulkomailta halvemmalla ja paremmalla valikoimalla.
Itse ostin Wishin verkkokaupasta, valikoima on todella suuri ja liivit erittäin edullisia. Koon kanssa saa olla tarkkana, mutta suurimmassa osassa on koot senttimetreissä eli kunnon mittauksella olen nyt tilannut viidet ja täydet kympit kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut lumingerietä ja todennut että samat liivit saa ulkomailta halvemmalla ja paremmalla valikoimalla.
Joo, englantilaiset merkit on kalliimpia kuin bravissimossa yms. Puolalaiset merkit taas on jo mielestäni sen verran edullisia etten ole edes viitsinyt etsiä ulkomaisista nettikaupoista, ja lisäksi lumingeriella on ilmainen palautus.
Osta Prismasta pari lasten liukuria ja narua.
no kyllä se nyt vähintään H pitää olla.
esim. 80J tai 85H
ja no alle 60 euroa kappale
Bravissimo ja brastop