Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää koko ajan omaksua omien velvollisuuksien lisäksi miesten velvollisuuksia, mutta miehille ei ole samaa?

Vierailija
11.02.2020 |

Naisia painostetaan koko ajan kaiken maailman ase- ja lottapalveluksiin. Miksi ihmeessä? Naiset tekee yhteiskunnalle ko täysin ilmaista, vähintään 18 vuotta kestävää työtä per lapsi. Nainen luopuu nimestään, työstään ja elämästään lasten ja perheen takia. Miksi miehille ei ole tätä? Miksi tasa-arvo on muka aina sitä, että naisen tulee omaksua miehen rooli?

Miksi miehille ei ole velvollisuutta vaihtaa sukunimeä? Se on pakollinen naisille edelleen monissa valtioissa. Miksi miehiä ei painosteta jäämään kotiin tai hoitamaan perheen asioita? Miksi miehet ei tee yhtään mitään naisten tai tasa-arvon eteen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tasa-arvoa sellainen on, että pidetään hyväksyttävänä ja normaalina sellaista, että toinen sukupuoli joutuu uhraamaan 6-12 kk parhaista nuoruusvuosistaan valtiolle samalla kun toinen sukupuoli ei joudu? Ja nyt ei sitten kiitos vastaukseksi mitään lapsien tekemiseen, hoitamiseen tai kasvattamiseen liittyviä asioita, sillä lapsen tekeminen on yhtälailla vapaaehtoista niin naisille kuin miehillekin.

Palataan asiaan kun on saavutettu palkkatasa-arvo.

Ja vakavastiotettavuus-tasa-arvo.

Aina joutuu todistelemaan kelpoisuuttaan sen perusteella mitä haaroista löytyy.

Surkeaa.

Vierailija
22/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euro ja miehen euro ovat yhtä suuret tehtyä työtuntimäärää kohti. Samasta työstä sama palkka mutta suuremmasta määrästä työtunteja suurempi palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tasa-arvoa sellainen on, että pidetään hyväksyttävänä ja normaalina sellaista, että toinen sukupuoli joutuu uhraamaan 6-12 kk parhaista nuoruusvuosistaan valtiolle samalla kun toinen sukupuoli ei joudu? Ja nyt ei sitten kiitos vastaukseksi mitään lapsien tekemiseen, hoitamiseen tai kasvattamiseen liittyviä asioita, sillä lapsen tekeminen on yhtälailla vapaaehtoista niin naisille kuin miehillekin.

Siihen nähden, että naiskunnalla on ylipäätään ollut melko vähän vaikutusmahdollisuuksia elämänkaaressaan viime päiviin saakka (meillä täällä "sivistysvaltioissa", muualla et vieläkään saa ajaa fillaria ellet ole mies...), en näkisi tuota seikkaa pahiten kehitystä jarruttavana tekijänä.

Asenteet muuttuvat hitaasti. Eihän lyödä kapuloita rattaisiin, eihän?

Vierailija
24/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Etsin naista jolle voin olla kotimies ja sitten koti-isä lapsillemme, mutta naiset nauravat minulle. Toki vaihdan sukunimenikin

Mulle passaisi! Pidäthän huushollin siistinä ja lämpimän ruuan valmiina kun tulen töistä?

N30

...Mutta riittääks sun saldo...?

Vierailija
25/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset unohtavat, että vastuun ja vapauden mukana tulee myös velvollisuuksia. Tähän asti feminismi on onnistunut poimimaan rusinat pullasta, mutta nyt vaaka on kääntynyt. *kjeh, kjeh*

Vierailija
26/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi naisten pitää? Koska naiset itse haluavat, olla "tasa-arvoisia". Miehet eivät hingu samanlaista tasa-arvoa sukupuoleten välille. Vai kuinka moni mies on etunenässä esim. haluamassa olla kotona 10 vuotta hoitamassa lapsia? 5 vuotta? Tai edes vuoden?

Tässäpä koko pointti. "Miehet hinkuvat" kyllä naisia mm. armeijaan, tasaveroisiksi ansaitsijoiksi perhetalouksissa (naisen euro hmmmmm?) jne yms.

Kuitenkaan ei jousteta toiseen suuntaan rahtuakaan.

Kannatan koti-isyyttä! Mahdollistetaan kaikille kotivanhemmuus!

Naiset kyllä ihan itse hinkuvat näille miesten alueille. Koska haluavat olla "itsenäisiä". Kuvittelevat että nämä miesten asiat olisivat itsenäisyyttä. Miehen biologiaan ei kuulu hoivaaminen, joten miksi miehet sankoin joukoin haluaisivat alkaa hoivata??

Vierailija
27/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi naisten pitää? Koska naiset itse haluavat, olla "tasa-arvoisia". Miehet eivät hingu samanlaista tasa-arvoa sukupuoleten välille. Vai kuinka moni mies on etunenässä esim. haluamassa olla kotona 10 vuotta hoitamassa lapsia? 5 vuotta? Tai edes vuoden?

Tässäpä koko pointti. "Miehet hinkuvat" kyllä naisia mm. armeijaan, tasaveroisiksi ansaitsijoiksi perhetalouksissa (naisen euro hmmmmm?) jne yms.

Naiset kyllä ihan itse hinkuvat näille miesten alueille. Koska haluavat olla "itsenäisiä". Kuvittelevat että nämä miesten asiat olisivat itsenäisyyttä. Miehen biologiaan ei kuulu hoivaaminen, joten miksi miehet sankoin joukoin haluaisivat alkaa hoivata??

Miksei miehet halua rehellisesti hakea niitä miehelleen, kodille ja lapsille omistautunutta vaimoa? Piheys on suorastaan kansan sairaus. Halutaan saada kaikki ilmaiseksi kunhan miehinen ego ei vaan koe kolausta.

Vierailija
28/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Etsin naista jolle voin olla kotimies ja sitten koti-isä lapsillemme, mutta naiset nauravat minulle. Toki vaihdan sukunimenikin

Löysin jo toisesta maasta kotimiehen. Täällä MIEHET nauroivat sille ehdotukselle että he jäisivät naisen elämättämänä huolehtimaan kodista sekä lapsesta. No parempi onni ensikerralla!

Useimmissa (eurooppalaisissa) sivistysmaissa on todellakin eri meininki. Suomessa on järkyttävän vanhanaikaiset käsitykset ja ahtaat rajat eri sukupuolille. 

Vierailija
29/30 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Melko kivikautisia juttuja palstalla joissa ei ole totuuden häivääkään tänä päivänä.

-Laitan perheen kaikki ruoat hoidan lapset pesen pyykit, eli noin 80% ns. naisten töistä. Vanhassa omakotitalossa teen misten työt 100%:sti. Vaimo ei ole nyt 16vuoden asumisen aikana leikannut kertaakaan nurmikkoia eikä akertaakaan ole tehnyt lumitöitä, ei ainuttakaan istutusta laittanut eikä hoitanut pihalle eikä haravoinut kertaakaan.

Normaalistihan se menee niin että tasa-arvon vuoksi miehen on tehtä puolet naistentöistä, ja miesten työt 100%:sti.

Kaiken lisäksi laitan perheen menoihin 140% tuloistani, ja vaimo laittaa vain osan palkastaan, syön siis säästöjäni perheen elatukseen, ja vaimo shoppailee pääosan tuloistaan itselleen. Kosmetiikkaa ja käyttämättömiä kenkiä kaapit täynnä.

Semmoista on tasa-arvo oikeassa reaalimaailmassa.

Siksi miehet kuolee 7v naisia aikaisemmin, naiset otta lunkisti ja miehet tekee työt ja polttaa sillä itsensä loppuun.

Vierailija
30/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene helkutin kuuseen 'biologioinesi' ja tule tälle vuosisadalle, jos yletät.

Tuntemani isät kyllä hoivaavat. Ikävää jos itse jäit paitsi sellaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi