Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeintä mitä lääkäri on sinulle sanonut?

Vierailija
10.02.2020 |

Minulle sanoi että olen peruslihava :/ jättäisin muuten tuon lääkäri-sian mutta kun emme ole yhdessä ja hän on nainen ja olen hetero. Mutta kun tällä palstalla on aina tapana jättää ne siat :( olen OBEESI. Onko se jokin alkueliö??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo obeesi on sama kuin ameeba.

Vierailija
2/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään ilkeää ollutvaan tosiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitään ilkeää ollutvaan tosiasia.

No höh :( nyt kyllä pahoitin mieleni.

Vierailija
4/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita OBEESEJA paikalla? Shemeikka?Pasanen? Anyone?

Vierailija
5/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kilpirauhaskokeiden jälkeen lääkärin juttusille tuloksista (Hoitajan suositus, varasi minulle ajan) niin tokaisi vaan että mitä sä tänne tulit, nää on ok.

Vierailija
6/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri kirjoittanut kantaan että olen epäsiistin oloinen vaikka en mielestäni ja läheisteni mielestä ole :D kai se on katsojan silmissä.

Vierailija
7/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kilpirauhaskokeiden jälkeen lääkärin juttusille tuloksista (Hoitajan suositus, varasi minulle ajan) niin tokaisi vaan että mitä sä tänne tulit, nää on ok.

Niin no mitäpä sinne tunkemaan kun tiedon saa puhelimitse tai netin kautta selville.

Vierailija
8/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei hän kirjoita minulle Diapameja. Määräsi kuitenkin Venlafaxiineja!

Vierailija
9/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei tartte toista kertaa tulla.

Vierailija
10/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi laihduttaa jos aion tervehtyä

Vierailija
11/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haisen pahalle. Kantaan oli näin kirjoittanut.

Vierailija
12/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että pitäisi laihduttaa jos aion tervehtyä

Tämä oli ilkeää koska?

Vierailija
13/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri sanoi että joko lähden osastolle vapaaehtoisesti tai sitten hän kirjoittaa m1 lähetteen. No lähdin vapaaehtoisesti ja olin kaksi kuukautta suljetulla. 3

Vierailija
14/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Likutko yhtään töiden lisäksi?" Kyllä, olen lihava, mutta liikun melkein kaikki matkat. Minulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
15/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään jaksa muistaa kaikkea, mutta nämä perushutut, etten tule ikinä paranemaan psyykkisestä sairaudesta, josta tilastojen mukaan voi parantua täysin tulee ensimmäisenä mieleen. Harmittaisi varmaan jos kuulisi, että oli väärässä. Epäselvän puheen määrittely ensisijaisesti päihtymystilasta johtuvaksi oli pahantahtoista sitä taustaa vasten, että papereissani on aina ollut merkintä etten käytä päihteitä. En ole ikinä ollut edes humalassa. Totta kai lääkäri pääsee helpolla, kun suoltaa kirjaukseen mitä ensimmäisenä tulee itselle mieleen.

Onhan noita, kun vaan jaksaa muistella.

Vierailija
16/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi "On niitä ihmisillä vakavempiakin sairauksia!". Äänensävy oli vihainen ja kipakka. Hain lääkekuuria virtsatietulehdukseen. Ehdin vain sanoa että epäilen tulehdusta. Olin kyllä jo silloin, nuorena tyttönä, hyvin tietoinen siitä että maailmassa ihmisiä jopa kuolee vakaviin sairauksiin. Mutta kun joku lääkäri oli taas edellisellä kerralla tiuskinut että pitää herkemmästi lähteä lääkäriin eikä jäädä odottamaan että pahenee noin paljon. Tee niin tai näin, teet kuitenkin väärin päin.

Vierailija
17/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tullut aikaisemmin?!

Useamminkin kerran tuon saman kuullut ja joka kerta tuntuu yhtä ilkeältä, koska tuota käyntiä on aina edeltänyt jo useampi terveyskeskuskäynti. Jos eivät terveyskeskuksessa suostu ottamaan verikoetta, josta näkisi, onko syytä huoleen, niin turha on päivystyksessä mäkättää minulle, miten en tule ajoissa hoitoon.

Seuraavalla kerralla pitää varmaan jättää menemättä ollenkaan niin joku saa maksella perikunnalle mukavat korvaukset hoitovirheestä.

Vierailija
18/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Perussuomalaisuus ei ole ratkaisu”

Vierailija
19/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että haisen pahalle. Kantaan oli näin kirjoittanut.

Etkö sitten itse tiennyt haisevasi?

Vierailija
20/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v ja menin tekemään aborttia. Epäsäännölliset kuukautiset, kumi käytössä poikaystävä kanssa eikä alkuun oireita ollut.

Vanha mieslääkäri tokaisi tutkimuksessa, "olisit miettinyt ennen kuin aloit seksin harrastamisen, eikö yhtään hävetä". Hävetti, pelotti ja vanhempani olivat sen verran vanhollisia, etten heille vielä ollut kertonut. Tuntui todella pahalta, aikaa tästä on jo, enkä muista tarkkaan mitä sanoi, mutta se syyllistävä ja halveksuva asenne on jäänyt takaraivoon. Vieläkin kummittelee.