Ilkeintä mitä lääkäri on sinulle sanonut?
Minulle sanoi että olen peruslihava :/ jättäisin muuten tuon lääkäri-sian mutta kun emme ole yhdessä ja hän on nainen ja olen hetero. Mutta kun tällä palstalla on aina tapana jättää ne siat :( olen OBEESI. Onko se jokin alkueliö??
Kommentit (22)
Eihän tuo mitään ilkeää ollutvaan tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mitään ilkeää ollutvaan tosiasia.
No höh :( nyt kyllä pahoitin mieleni.
Onko muita OBEESEJA paikalla? Shemeikka?Pasanen? Anyone?
Menin kilpirauhaskokeiden jälkeen lääkärin juttusille tuloksista (Hoitajan suositus, varasi minulle ajan) niin tokaisi vaan että mitä sä tänne tulit, nää on ok.
Psykiatri kirjoittanut kantaan että olen epäsiistin oloinen vaikka en mielestäni ja läheisteni mielestä ole :D kai se on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Menin kilpirauhaskokeiden jälkeen lääkärin juttusille tuloksista (Hoitajan suositus, varasi minulle ajan) niin tokaisi vaan että mitä sä tänne tulit, nää on ok.
Niin no mitäpä sinne tunkemaan kun tiedon saa puhelimitse tai netin kautta selville.
Ettei hän kirjoita minulle Diapameja. Määräsi kuitenkin Venlafaxiineja!
Tänne ei tartte toista kertaa tulla.
että pitäisi laihduttaa jos aion tervehtyä
Että haisen pahalle. Kantaan oli näin kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
että pitäisi laihduttaa jos aion tervehtyä
Tämä oli ilkeää koska?
Psykiatri sanoi että joko lähden osastolle vapaaehtoisesti tai sitten hän kirjoittaa m1 lähetteen. No lähdin vapaaehtoisesti ja olin kaksi kuukautta suljetulla. 3
"Likutko yhtään töiden lisäksi?" Kyllä, olen lihava, mutta liikun melkein kaikki matkat. Minulla ei ole ajokorttia.
Ei millään jaksa muistaa kaikkea, mutta nämä perushutut, etten tule ikinä paranemaan psyykkisestä sairaudesta, josta tilastojen mukaan voi parantua täysin tulee ensimmäisenä mieleen. Harmittaisi varmaan jos kuulisi, että oli väärässä. Epäselvän puheen määrittely ensisijaisesti päihtymystilasta johtuvaksi oli pahantahtoista sitä taustaa vasten, että papereissani on aina ollut merkintä etten käytä päihteitä. En ole ikinä ollut edes humalassa. Totta kai lääkäri pääsee helpolla, kun suoltaa kirjaukseen mitä ensimmäisenä tulee itselle mieleen.
Onhan noita, kun vaan jaksaa muistella.
Minulle lääkäri sanoi "On niitä ihmisillä vakavempiakin sairauksia!". Äänensävy oli vihainen ja kipakka. Hain lääkekuuria virtsatietulehdukseen. Ehdin vain sanoa että epäilen tulehdusta. Olin kyllä jo silloin, nuorena tyttönä, hyvin tietoinen siitä että maailmassa ihmisiä jopa kuolee vakaviin sairauksiin. Mutta kun joku lääkäri oli taas edellisellä kerralla tiuskinut että pitää herkemmästi lähteä lääkäriin eikä jäädä odottamaan että pahenee noin paljon. Tee niin tai näin, teet kuitenkin väärin päin.
Miksi et tullut aikaisemmin?!
Useamminkin kerran tuon saman kuullut ja joka kerta tuntuu yhtä ilkeältä, koska tuota käyntiä on aina edeltänyt jo useampi terveyskeskuskäynti. Jos eivät terveyskeskuksessa suostu ottamaan verikoetta, josta näkisi, onko syytä huoleen, niin turha on päivystyksessä mäkättää minulle, miten en tule ajoissa hoitoon.
Seuraavalla kerralla pitää varmaan jättää menemättä ollenkaan niin joku saa maksella perikunnalle mukavat korvaukset hoitovirheestä.
”Perussuomalaisuus ei ole ratkaisu”
Vierailija kirjoitti:
Että haisen pahalle. Kantaan oli näin kirjoittanut.
Etkö sitten itse tiennyt haisevasi?
Olin 16v ja menin tekemään aborttia. Epäsäännölliset kuukautiset, kumi käytössä poikaystävä kanssa eikä alkuun oireita ollut.
Vanha mieslääkäri tokaisi tutkimuksessa, "olisit miettinyt ennen kuin aloit seksin harrastamisen, eikö yhtään hävetä". Hävetti, pelotti ja vanhempani olivat sen verran vanhollisia, etten heille vielä ollut kertonut. Tuntui todella pahalta, aikaa tästä on jo, enkä muista tarkkaan mitä sanoi, mutta se syyllistävä ja halveksuva asenne on jäänyt takaraivoon. Vieläkin kummittelee.
Joo obeesi on sama kuin ameeba.