Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi käpertyä viereeni "pahaa maailmaa pakoon" --- mielen täytti suuri pettymys ja suuttumus

Vierailija
10.02.2020 |

Mikä rääpäle! Luulin saaneeni MIEHEN, joka ottaa, mitä haluaa. Mikä pettymysten karuselli tämä suhde on. Soijako miehistä tekee tällaisia nykyään? Sehän sisältää estrogeeniä ja sitä miehet nykyään syövät.

Mietin tosissani bänksejä. Vertaistukea!? APUA!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti provo, mutta jos ei, niin on sinulla kummallinen käsitys miehistä. Ihmisiä mekin ollaan. Puolison kanssa uskaltaa olla myös haavoittuva ja sehän on tervettä.

Vierailija
2/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun typerin provo, onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitäisi olla kaatopaikka sinun tunteille?

Vierailija
4/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti provo, mutta jos ei, niin on sinulla kummallinen käsitys miehistä. Ihmisiä mekin ollaan. Puolison kanssa uskaltaa olla myös haavoittuva ja sehän on tervettä.

🤮

AP

Vierailija
5/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamun typerin provo, onneksi olkoon.

Narsisti ei pidä aloitusta provona.

Vierailija
6/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä feministivyörytystä.

Vierailija
7/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karusellissa voi tulla tuollaisiakin tapauksia vastaan, mutta siirry vaan seuraavaan.

Vierailija
8/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen/pojan kirjoittama

Vierailija
9/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyny vieraissa ja jäämässä kiinni 😅😅😅😅

Vierailija
10/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen.

Vierailija
11/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet on vaadittu miehiltä herkkyyttä. Nyt se ei kelpaa.

Vierailija
12/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tee noin, mutta olen naimisissa oleva mies enkä vapaana. En tiedä löytyykö meitä niin paljoa vapailta markkinoilta. 

En hätäile tai hötkyile turhia, vaimoni kaipaisi tosin enemmän empatiaa ja puolella oloa.

Vierailija
13/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikaudet on vaadittu miehiltä herkkyyttä. Nyt se ei kelpaa.

Ja tämä pääteltiin häiriintyneen trollimiehen kirjoituksesta? Ettet vain olisi itse ap.

Vierailija
14/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Olen nainen ja ajattelen kuten ap.

No tosissaan, kyllähän tuo on miehelle sallittua. Mutta liika on liikaa. Minulla oli miesystävä joka haki turvaa minusta. En koskaan saanut käpertyä hänen kainaloonsa. Hän oli jollain tapaa iso vauva. Häntä piti halia mutta minä en saanut koskaan lohdutusta.

Tämä oli tosin poikkeustapaus. Tuntemani miehet ovat yleensä olleet sellaisia joiden seurassa on turvallista. Pärjään hienosti yksinkin, kyse ei ole siitä. Mutta on mukava tuntea että miehen seurassa ei tarvitse pelätä missään tilanteessa. Ja on mukava käpertyä joskus itsekin kainaloon.

Vierailija
15/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkäisi yhtään jos tuo olisi usein tapahtuva juttu. Jos oma mieheni sanoisi joskus noin, niin varmasti pitäisin häntä kainalossa ja hyvänä koska tietäisin, että sille on oikea syy, mutta jos joku höpöttäisi jatkuvasti jotain vastaavaa, niin en jaksaisi kuunnella. On ok joskus olla haavoittuva ja herkkä, mutta jatkuva vauvailu ja herkistely olisi hyvin ärsyttävää.

Sitä paitsi mielestäni maailma ei ole paha, vaan löydän enemmän hyviä asioita ja osaan iloita pienistäkin kauniista asioista. Olen kuitenkin itse enemmänkin tulta päin! -tyyppi kuin piiloon menevä pupu, joten odotan sitä samaa myös muilta.

Vierailija
16/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huj kauhean kiusallista. 😂 exäni oli myös yksi iso miesvauva että ihan alkoi ällöttämään. Nykyinen taas vähän liiankin kova ja äijä olevinaan, pari kertaa on itkenyt nähteni 8 vuoden suhteemme aikana ja silloin oli todella hyvä syy. Ei haittaisi vaikka tunteilisi enemmänkin. Ei se väärin ole missään nimessä, mutta liika nössöily yyyh

Vierailija
17/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Pahkasian "uutinen" moottorikelkkasafarilla kiinni jäätyneistä pissahousuista.

Vierailija
18/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa välillä olla pieni ja surkea. Jopa miehet. Mutta tosiaan en jaksa sellaista jatkuvaa vätystelyä keneltäkään, en edes naisilta.

Vierailija
19/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena miehen kanssa, joka oli tuollainen. Hän oli seurustelun alussa ihan tavallinen mies, mutta sitten hän alkoi jossakin vaiheessa olemaan kuin iso vauva.

Kun hän tuli luokseni, niin hän takertui minuun kuin hukkuva, roikkui minussa ja alkoi jopa piipittämään omituisella vauva äänellä halutessaan jotain. Se oli kamalaa! Hän saattoi tunkea päänsä paitani sisään ja olla siellä "piilossa pahalta maailmalta" ja hyvä että sain mennä vessaan yksin, ettei hän odotellut oven takana. Alussa se nauratti ja oli hassu vitsi, mutta sitten se alkoi ku ottamaan. Varsinkin se piipittävä ääni ja koiranpennun katse olivat ihan uskomattoman outoja katsoa, että minun oli pakko jättää hänet. Yritin puhua hänelle asiasta, mutta mies alkoi vain piipittämään ja lääppimään paitaani aivan kuin joku imbesilli. Kamalaa.

Vierailija
20/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin nuorena miehen kanssa, joka oli tuollainen. Hän oli seurustelun alussa ihan tavallinen mies, mutta sitten hän alkoi jossakin vaiheessa olemaan kuin iso vauva.

Kun hän tuli luokseni, niin hän takertui minuun kuin hukkuva, roikkui minussa ja alkoi jopa piipittämään omituisella vauva äänellä halutessaan jotain. Se oli kamalaa! Hän saattoi tunkea päänsä paitani sisään ja olla siellä "piilossa pahalta maailmalta" ja hyvä että sain mennä vessaan yksin, ettei hän odotellut oven takana. Alussa se nauratti ja oli hassu vitsi, mutta sitten se alkoi ku ottamaan. Varsinkin se piipittävä ääni ja koiranpennun katse olivat ihan uskomattoman outoja katsoa, että minun oli pakko jättää hänet. Yritin puhua hänelle asiasta, mutta mies alkoi vain piipittämään ja lääppimään paitaani aivan kuin joku imbesilli. Kamalaa.

Auts, olmmekohan seurustelleet saman miehen kanssa? Minun tyyppi maukui kuin kissanpentu. 😲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi