Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hotellissa koskaan kääntänyt vieraan oven kylttiä "Älä häiritse"-puolelta "Siivous, kiitos"-puolelle...?

Vierailija
09.02.2020 |

Tulee hupaisia tilanteita!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukapa ei joskus olisi!

Vierailija
2/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme koska syyllisen saa katsottua nauhalta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut mieleen mutta tulevaisuudessa todennäköisesti kyllä teen niin. 

Vierailija
4/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana. Nykyään mietin aina että kääntääköhän joku omani ja aina ihmettelen kun ei ole käännetty.

Vierailija
5/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole mitään lapsellista tarvetta kiusata ketään, etenkään ventovieraita.

Vierailija
6/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisia kylttejä ole vuosikausiin enää ollut? Siivouksen saa soittamalla respaan.

Vierailija
7/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tekisin. Keskenkasvuisten hommaa.

Vierailija
8/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta kerran olisin vaihtanut miesten ja naisten saunojen ovikyltit. Olivat vain liian monella ruuvilla kiinni.

Vierailija
9/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut Do not disturb -kyltin toisen oven kahvasta, kun en löytänyt omaani...

Vierailija
10/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hotellisiivoaja ja ei näistä kyllä mitään hupaisia tilanteita aiheudu. Aina koputettiin ja odotettiin vaikka lappu olisikin että saa siivota. Lisäksi ovi avattiin varovaisesti ja huudettiin housekeeping! Useinkin tilanne jossa asukas olikin paikalla ja ainahan he vähän hämmentyneitä olivat mutta häivyin yhtä nopeasti kun tulinkin sorry sorry..

Vierailija
11/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaisia kylttejä ole vuosikausiin enää ollut? Siivouksen saa soittamalla respaan.

Kyllä todellakin on.

Vierailija
12/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, 500 huoneen hotellissa toimitaan juuri noin..

Vierailija
13/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt eikä se ole mitään kiusantekoa tai pilaa. Haluttiin nukkua pitkään (älä häiritse) ja kun lähdettiin liikkeelle jätettiin siivouskyltti oveen.

Vierailija
14/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt eikä se ole mitään kiusantekoa tai pilaa. Haluttiin nukkua pitkään (älä häiritse) ja kun lähdettiin liikkeelle jätettiin siivouskyltti oveen.

Luitkohan kysymystä?

Vierailija
15/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ylittänyt sekä henkisellä että fyysisellä tasolla pikkulapsivaiheen, joten ei tulisi mieleenikään tehdä tuollaista. 

Vierailija
16/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastus: Olen joskus jättänyt Do not disturb -kyltin oveen, vaikken ole ollut huoneessa.

Vierailija
17/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, 500 huoneen hotellissa toimitaan juuri noin..

Olen yöpynyt useammassakin hotellissa. Aina on tullut päivittäissiivous ilman erillistä "Siivous, kiitos" lappua.

Vierailija
18/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin on.

Missä on? En muista vuosiin nähneeni kuin pelkkiä "Do not disturb" malleja ja likemmäs sata hotelliyötä kuitenkin vuoteen tulee.

Vierailija
19/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on varmaan samoja tyyppejä, jotka käyttävät tervetuliaiskarkkeja takapuolessa ja jättävät seuraavien iloksi :p

Vierailija
20/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastus: Olen joskus jättänyt Do not disturb -kyltin oveen, vaikken ole ollut huoneessa.

Minä jätän aina. Alle viikon matkoilla en kaipaa siivousta enkä halua että kukaan patsastelee huoneessani tavaroitteni seassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä