Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hotellissa koskaan kääntänyt vieraan oven kylttiä "Älä häiritse"-puolelta "Siivous, kiitos"-puolelle...?

Vierailija
09.02.2020 |

Tulee hupaisia tilanteita!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä käyttänyt kylttejä useissa pääkaupunkiseudun Scandiceissa ja Sokoksissa. Teen yleensä parin kolmen päivän reissun ja osan ajasta työskentelen hotellissa etänä enkä kaipaa ketään kun työpaperit on leviteltu ympäri huonetta. Parilla viime kerralla kyltit löytyivät kaapeista.

Vierailija
42/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurahuone Helsinki ja Sokos Hotel Flamingo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä käyttänyt kylttejä useissa pääkaupunkiseudun Scandiceissa ja Sokoksissa. Teen yleensä parin kolmen päivän reissun ja osan ajasta työskentelen hotellissa etänä enkä kaipaa ketään kun työpaperit on leviteltu ympäri huonetta. Parilla viime kerralla kyltit löytyivät kaapeista.

Niin. Älä häiritse -kyltit. Sellainen roikkuu tälläkin hetkellä ovessani. "Siivous, kiitos" kylttiä ei ole, eikä kerrossiivoojakaan muistanut koska sellaisen olisi viimeksi nähnyt. En väitä etteikö niitä jossain voisi vielä olla, mutta itse en tosiaan ole vuosikausiin sellaiseen törmännyt.

Vierailija
44/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Do not masturb!"

Vierailija
45/46 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Älä häiritse -kyltit. Sellainen roikkuu tälläkin hetkellä ovessani. "Siivous, kiitos" kylttiä ei ole, eikä kerrossiivoojakaan muistanut koska sellaisen olisi viimeksi nähnyt. En väitä etteikö niitä jossain voisi vielä olla, mutta itse en tosiaan ole vuosikausiin sellaiseen törmännyt.

Tää on kyllä jännä juttu. Mulla ei nyt noita yöpymisiä niin hurjan paljoa ole, ehkä 20-30 vuodessa. Yövyn yleensä Scandicissa tai Sokos-hotellissa. Joka kerta olen nähnyt kaksi erillistä lappusta, toinen on tuo älä häiritse ja toisessa sitten on joku siivoamiseen viittaava, ei nyt kyllä tarkalleen Siivous, kiitos, mutta sama idea kuitenkin. Pitääkin ensi kerralla ottaa kuva...

Nykyään tosiaan noi on useimmiten eri kylttejä.

Vierailija
46/46 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustan kalsarit ovenkahvaan merkiksi siivoojille. Jos ne ovat likaiset, se tarkoittaa että pitäisi siivota. Jos taas puhtaat, tarvitsen omaa rauhaa. Ei ole koskaan pilailija käynyt paskomassa kalsareihini. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi