Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nämä isoikäero-suhteet sitten ovat alkaneet?

Vierailija
09.02.2020 |

Näitä N25 ja M45 suhteita kumminkin on muillakin kuin julkkiksilla jne. Eli on naisia jotka pitävät näistä setämiehistä kumminkin ja ovat ihan normaaleja työssäkäyviä fiksuja pareja. Onko kellään tositarinaa miten nämä sitten ovat toisensa löytäneet, kun palstaa lukiessa saa käsityksen että on mahdotonta setä miesten kuvittelua vaan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se alkaa niin että nuori tyttö iskee kiimaisena kiinni vanhempaan herramieheen.

Vierailija
22/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy näihin on se, että joissakin piireissä nämä ovat normi. Esimerkiksi hevosurheilun parissa, ja kun piirit ovat hyvin tiiviit ja sisäänpäinlämpiävät, niin tytöt oppivat jo todella nuorena pitämään sitä itsestäänselvyytenä, että pariskunnilla on vuosikymmenien ikäeroja niin, että mies on se vanhempi. Se kun on se malli joka ympäristöstä saadaan ja johon suorastaan kannustetaan. Valitettavasti nämä suhteet ovat kaiken lisäksi usein alkaneet niin, että toinen on ollut reilusti alaikäinen, eli ilmiselvästä hyväksikäytöstä. Sitäkin aikuiset katsovat läpi sormien, jopa omat vanhemmat voivat näin tehdä.

Toki tällaisia pariskuntia on muuallakin, mutta joissakin piireissä se tosiaan on enemmän sääntö kuin poikkeus. Surullistahan se tyttöjen kannalta on.

On totta, että hevosurheilun parissa ikäeroa helposti tulee, nuoria tyttöjä tulee koko ajan lisää kun taas toista sukupuolta edustavat ne samat vanhat pierut, kyse ei kuitenkaan ole mallista vaan yksinkertaisesti siitä että hevoset vievät kaiken ajan joten muitakaan potentiaalisia kumppaneita ei pääse tapaamaan.

Olen hevosalan ammattilainen, ikäeroa "vain" 10v, totuus on, etten vain ole koskaan päässyt tutustumaan nuorempiin miehiin kun sellaista ei koulusta vielä löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei ikää tunne.

Mikseivät miehet sitten rakastu 20-30 vuotta itseään vanhempiin?

Vanhemmat naiset kyllä rakastuvat nuorempiin miehiin.

Vierailija
24/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei? Macron, Lindeman jne

Vierailija
25/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtman.

Vierailija
26/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää että millainen rakkaus pitää synytä että esim. 40v nainen rakastuu 60v mieheen. 10-15v on ihan suuntaan tai toiseen vielä tavallaan ymmärrettävää mutta se että jos ikä ero on 20v niin se on jo aika sairasta.

Vierailija
27/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni suhde alkaa ikäerosta huolimatta, ei sen vuoksi. Me tapasimme harrastuksen parissa. Mies on minua 13 vuotta nuorempi. Mutta kyllä me tätä ikäeroa olemme kipuilleet. Jouduimme kuitenkin toteamaan, että me vain sovimme yhteen.

Vierailija
28/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei tätä kysytty, kun pyydettiin vastauksia normaaleilta ihmisiltä. Ikää en edes ajatellut, muuten kuin että mies oli vaan parantunut vanhetessa. Mutta omalla kohdalla alkoi fanituksena miestä kohtaan. Kesti muutama vuosi, ennen kuin edes uskalsin ottaa yhteyttä. Yritin kuitenkin olla olematta liian innokas fani, mutta se ei oikein onnistunut. Laitoin muutaman kommentin julkiselle sivulle ja pyysin facebook-kaveriksi. Mies laittoikin viestin. Kuitenkin jutustelu oli ihan normaalia, ei mitään ällöttävää. Olimme vaan jotenkin samalla aaltopituudella.

Vierailija
29/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ukkini muutti mummoni naapuriin. Siitä se sitten lähti. Ikäeroa 10v.

Vierailija
30/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen on kiinnostunut vanhemmista miehistä. Netistä on varmasti vaikea löytää nuorempaa kumppania.

Vierailija
31/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstasetien fantasioita.

Vierailija
32/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tuttua (toinen sukulainen, toinen ystävä), joilla on ollut vanhemmat miehet. Toinen tapasi töissä kahvibaarissa. Oli 20v ja mies kävi siellä säännöllisesti. Olivat yhdessä 20 vuotta ja sitten nainen vaihtoi nuorempaan. Lapsia kolme.

Toinen tapasi harrastuksessa. Mies oli harrastuksen ohjaaja. Siinäkin ikäero yli 20 vuotta. Erosivat myös, kun mies kuulemma ukkoutui ja ei enää jaksanut matkustella ja pitää hauskaa. Vaihtoi nuorempaan mieheen. Kaksi lasta saivat.

Vierailija
33/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on mua 17v vanhempi, tutustuttiin töissä kun olin 24 ja juttu alkoi, kun olin 26 ja mies 43. Mitenkö? Pikkujouluissa juteltiin ja miehen käsi kävi vähän jossain, ei sen kummempaa. Sitten alettiin jutella whatsapissa intensiivisesti ja parin päivän päästä sovittiin ekat treffit. Pikkujouluista treffeihin meni joku 2 viikkoa.

Eli ihan samoin alkoi kuin nuoremmankin kanssa olisi voinut alkaa. En tosin ole ihan varma, onko 17v ap:n tarkoittama iso ikäero.

Vierailija
34/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni sattumalta urheiluharrastuksen parissa, olin 42 ja mies 56. Ihastuin hänen hymyynsä ja kohteliaaseen käytökseensä. Jotenkin sitä vaan huomasi ensitapaamisen jälkeen miettivänsä, miten saisi törmättyä uudelleen ja lähetinkin hänelle ”tikusta asiaa” viestin että pääsisin jotenkin yhteyksiin :) Kun oltiin harrastuksen kautta vielä pari kertaa nähty, mies uskalsi pyytää minua kahville vaikka ei uskonut, että näin nuori ja kaunis nainen hänestä kiinnostuisi ;) Siitä se sitten lähti ja ikäeroa en ole miettinyt kertaakaan :)

Vierailija
35/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että moni suhde alkaa ikäerosta huolimatta, ei sen vuoksi. Me tapasimme harrastuksen parissa. Mies on minua 13 vuotta nuorempi. Mutta kyllä me tätä ikäeroa olemme kipuilleet. Jouduimme kuitenkin toteamaan, että me vain sovimme yhteen.

Siis miten olette kipuilleet?

Oma mies 31, mina taytan ensi kuussa 45. Ei olla koskaan kipuiltu, sovitaan hyvin yhteen ja p*skan hailee mita muut ajattelevat. (Ei kukaan kylla ole tuominnutkaan, kaikki ottaneet uuden mieheni hyvin messiin.) 

Meista molemmat tosin tarkoituksella haettiin eri-ikaista kumppania, mina siis hain nuorempaa ja han vanhempaa (koska ei halua lapsia, vain vakaan ja "kypsan" suhteen). 

Vierailija
36/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööm en pitänyt setämiehistä, sattui vain niin, etten kelvannut omani ikäisille, niin oli pakko tyytyä vanhempaan (mutta muuten tietty hyvään) mieheen. Ikäero alkoi haitata suhteessa myöhemmin ja sittemmin erosimme.

No pakko myöntää että itsekin ottaisin minua arvostavan miehen jolla myös elämänkokemusta verrattuna vaikka samanikäiseen pinnalliseen mieheen. Ei ole vaikea valinta.

N27

Vierailija
37/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööm en pitänyt setämiehistä, sattui vain niin, etten kelvannut omani ikäisille, niin oli pakko tyytyä vanhempaan (mutta muuten tietty hyvään) mieheen. Ikäero alkoi haitata suhteessa myöhemmin ja sittemmin erosimme.

No pakko myöntää että itsekin ottaisin minua arvostavan miehen jolla myös elämänkokemusta verrattuna vaikka samanikäiseen pinnalliseen mieheen. Ei ole vaikea valinta.

N27

Ja en tarkoita että kenenkään pitäisi tyytyä vaan sellainen kumppani otettava kenestä tykkää :)

Vierailija
38/40 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä miesvaltaisella alalla. Nainen 22, mies 44.

Vierailija
39/40 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/40 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi tuttua (toinen sukulainen, toinen ystävä), joilla on ollut vanhemmat miehet. Toinen tapasi töissä kahvibaarissa. Oli 20v ja mies kävi siellä säännöllisesti. Olivat yhdessä 20 vuotta ja sitten nainen vaihtoi nuorempaan. Lapsia kolme.

Toinen tapasi harrastuksessa. Mies oli harrastuksen ohjaaja. Siinäkin ikäero yli 20 vuotta. Erosivat myös, kun mies kuulemma ukkoutui ja ei enää jaksanut matkustella ja pitää hauskaa. Vaihtoi nuorempaan mieheen. Kaksi lasta saivat.

No valtaosa nykypareista taitaa erota vaikka ovat samanikäisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän