Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20 000 naista vastasi: näin paljon minulla on ollut seksikumppaneita

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, joku mies tuo jutun kommenteissa esille perinteisen miesten asenteen: "Täytyy myöntää, että olen kiinnostuneempi naisista joilla ei ole ollut paljon seksikumppaneita. Tulee likainen olo jos tietää, että kyseinen naisihminen juoksee sängystä sänkyyn. Tosin samaan hengenvetoon täytyy myöntää, että itse olen sitä harrastanut ja kumppaneita on varmasti yli 50. Vähänhän tämä tietysti epäreilua on, mutta minkäs sitä itselleen voi. Joku vain kiihottaa ja ja toinen muu taas ei. Kai tässä vähän samallla vanhanaikainen on kun ajattelee, että meille miehille sallitumpaa."

No mutta minkäs sitä nyt itselleen voi ettei peilikuvasta tule likainen olo mutta naisista kyllä. Vähän epäreiluahan se, onneksi voi kuitata toteamalla olevansa vaan vanhanaikainen. 

Ja sitten voidaankin haukkua kuinka naiset ovat ho roja ja pilalla.

Elämä ei ole tasapuolista. Valtaosa miehistä ei ole halukas suhteeseen sängyn puolella kovin kokeneen naisen kanssa, vaikka itselläkin olisi mittava kokemus lakanoiden välissä peuhaamisesta.

mies52v

😂

Millaisia lukemia sinun kumppaneiden pimpoissa on ollut? Kuule sinä et voi tietää.

Kyllä sen saa hyvin nopeasti selville. Usein jo suora veli ponteva asenne naisessa kertoo paljon. Lisäksi kyllähän huhut liikkuu miesporukoissa.

mies52v

Vierailija
62/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että jos mies sanoo hänellä olleen 21 seksikumppania, oikea luku lienee neljä. Naisilla tämä menee toisin päin, jos nainen väittää hänellä olleen 21 seksikumppania, oikea luku on lähempänä 40. Mies saa seksihurjasteluilla perinteisesti pukin ja kovan panomiehen leiman, nainen on vanhastaan saanut jonkin aivan toisenlaisen leiman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, joku mies tuo jutun kommenteissa esille perinteisen miesten asenteen: "Täytyy myöntää, että olen kiinnostuneempi naisista joilla ei ole ollut paljon seksikumppaneita. Tulee likainen olo jos tietää, että kyseinen naisihminen juoksee sängystä sänkyyn. Tosin samaan hengenvetoon täytyy myöntää, että itse olen sitä harrastanut ja kumppaneita on varmasti yli 50. Vähänhän tämä tietysti epäreilua on, mutta minkäs sitä itselleen voi. Joku vain kiihottaa ja ja toinen muu taas ei. Kai tässä vähän samallla vanhanaikainen on kun ajattelee, että meille miehille sallitumpaa."

No mutta minkäs sitä nyt itselleen voi ettei peilikuvasta tule likainen olo mutta naisista kyllä. Vähän epäreiluahan se, onneksi voi kuitata toteamalla olevansa vaan vanhanaikainen. 

Elämä ei ole tasapuolista. Valtaosa miehistä ei ole halukas suhteeseen sängyn puolella kovin kokeneen naisen kanssa, vaikka itselläkin olisi mittava kokemus lakanoiden välissä peuhaamisesta.

mies52v

😂

Millaisia lukemia sinun kumppaneiden pimpoissa on ollut? Kuule sinä et voi tietää.

Kyllä sen saa hyvin nopeasti selville. Usein jo suora veli ponteva asenne naisessa kertoo paljon. Lisäksi kyllähän huhut liikkuu miesporukoissa.

mies52v

Mikä on veli ponteva? 😂

Eri

Vierailija
64/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 7, joista 4 pitkissä suhteissa. Rakastin/rakastan joka ukkoa. Kahden kanssa olin naimisissa. Nykyisen kanssa olen ollut 2 vuotta.

Kolme jäi yhteen kertaan ja niistä kaksi ei edes ehtinyt sisään kun jo ruiskahti.

Monenlaista miestä on siis nähty, mutta väitän että vänisijät kuuluvat tuohon reisiruiskahdussegmenttiin. Enintään. Todennäköisemmin ruiskivat omiin byysiinsa.

Ja niiden suurin ongelma on tunne-elämän vakavat häiriöt, joiden vuoksi ne projisoivat omat puutteensa ja tunnekylmyytensä naisiin.

Mieshåra wanna-be nimittelee ihania, halukkaita, terveitä, rakastavia naisia, koska on itse risa reppana.

Vierailija
65/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Huhut tosiaan. Minäkin olen huhujen mukaan harrastanut seksiä vähän sen, tämän ja tuon kanssa ja silti viimeksi gynellä käydessäni epikriisiin jäi merkintä immenkalvosta.  Että voi vähän miettiä kannattaako kaverille kehuskella panneensa jotakuta kun näin ei ole kumminkaan tapahtunut.

Vierailija
66/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

😂

mies52v

Sovinismi kukkii

Vierailija
67/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselta naiselta saa seksiä. Vain hinta vaihtelee. Ferrari + miljoonien timanttisormus / makkaraperunat grillillä + taksikyyti tapahtumapaikalle puokkiin maksettuna.

Vain jälkimmäisiin olen onneksi törmännyt.

Vierailija
68/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, kommentoijat on jotain syrjäkylien sällejä. Juoruakoista pahimpia. Arvatkaas miksi naiset lähtivät sieltä?

Ei täällä ruuhkalassa ketään kiinnosta, kuka ketä pani tai ei. Meillä on toiset puheenaiheet ja seksiä harrastetaan ihan oikeasti. Te ette tee vaan puhutte.

Paksut puheet, ohut pili.

Vierailija
69/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarkoittaa ilmeisesti sitä, että iso osa naisista ei eroa mitenkään PROSTITUOIDUSTA.

Miehet... tämä on todellisuus. Enjoy the decline.

Jos kerran miehet ajattelevat noin, niin voidaan toki alkaa jatkossa ottamaan jokaisesta kerrasta maksu. Eipä tarvitse enää kuunnella nimittelyä ilman todellisuuspohjaa.

Maksua ottamalla tuosta harrastuksestanne saisitte ainakin piirun verran kasvoja säästettyä

Vierailija
70/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselta naiselta saa seksiä. Vain hinta vaihtelee. Ferrari + miljoonien timanttisormus / makkaraperunat grillillä + taksikyyti tapahtumapaikalle puokkiin maksettuna.

Vain jälkimmäisiin olen onneksi törmännyt.

Ei saa. Kipukammoiselta aseksuaalilta joka kärsii vaginismuksesta et saa edes 10 miljoonalla.

Vierailija
71/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

😂

mies52v

Joo, miesten juoruringeissä on monen neitsyen maine mustattu. Jos niitä juttuja joku uskoo, on varsin naiivi ja melkoisen kokematon. Niissä jutuissa ei edes fyysiset faktat osu kohdalleen.

Tuollaiset juoruakat viihtyvät keskenään. Fiksut miehet lähtevät pois myötähäpeää tuntien.

M43, neljän lapsen isä

Vierailija
72/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarkoittaa ilmeisesti sitä, että iso osa naisista ei eroa mitenkään PROSTITUOIDUSTA.

Jos kerran miehet ajattelevat noin, niin voidaan toki alkaa jatkossa ottamaan jokaisesta kerrasta maksu. Eipä tarvitse enää kuunnella nimittelyä ilman todellisuuspohjaa.

Maksua ottamalla tuosta harrastuksestanne saisitte ainakin piirun verran kasvoja säästettyä

Yritätkö saada naiset häpeämään jotain? Se on vallankäyttöä, mutta sitä valtaa sinulla ressulla ei ole. Yrität oman i n c e l inpärstäsi pelastaa, kun et ole edes nähnyt pul*ua kuin kuvissa.

Vierailija
73/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ulia kirveltää. Mahtaisi itsestäkin tuntua pahalta olla se, joka kuolee tahtomattaan sukupuuttoon.

Vierailija
74/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajajoukko oli paitsi ikäjakaumaltaan painottunut, myös valikoitunut vastaamaan sen vuoksi, että aihepiiri ylipäänsä kiinnostaa.

Itse koen pitäväni seksistä, mutten silti kuvittelisi harjoittavani sitä kuin vakituisessa molemminpuolisessa kiintymyssuhteessa. Niinpä partnereita on kertynyt 2, ikää 50. En koe asiaa minkäänlaisena vajeena ja olen tyytyväinen myös siitä, ettei miehelläkään ole tuota enempää vaihtuvuutta suhteissa.

En minäkään huolisi miestä, joka suhtautuu seksiin niin eri tavoin kuin minä, että partnereita on kertynyt kymmeniä, joten ymmärrän täysin miehiä, jotka ajattelevat samoin. Silloin pitää kyllä olla sama vaatimustaso myös itselleen.

Vierailija
75/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

😂

mies52v

Joo, miesten juoruringeissä on monen neitsyen maine mustattu. Jos niitä juttuja joku uskoo, on varsin naiivi ja melkoisen kokematon. Niissä jutuissa ei edes fyysiset faktat osu kohdalleen.

Tuollaiset juoruakat viihtyvät keskenään. Fiksut miehet lähtevät pois myötähäpeää tuntien.

M43, neljän lapsen isä

Aivan totta. Juoruiluun syyllistyy toisinaan ihan jokainen meistä

mies52v

Vierailija
76/79 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietysti kuvittelee, että yhtä paljon miehiähän on myös harrastanut seksiä kuin naisiakin kun ei sooloseksistä puhuta, muttei ne vaan tajuu et se yks ja sama komee karju jyystää useempaa naista!

Ei halua tajuta.

Vierailija
77/79 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys miehille: Kuinka monen naisen kanssa itse olette harrastaneet seksiä ja kuinka monen naisen kanssa harrastaisitte seksiä jos teillä olisi tilaisuuksia harrastaa seksiä juuri niin paljon kuin haluaisitte?

Jos ainoa syy, miksi ei itse toimi tietyllä tavalla, on se, ettei saa siihen tilaisuuksia, niin silloin ei kyllä ole minkäänlaista varaa tuomita muita siitä toimintatavasta.

Noin 50, noin kolmessa vuodessa. Määrä olisi varmaankin melko sama vaikka saisin kuinka paljon haluaisin

Vierailija
78/79 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielenkiintoinen ketju kun ajattelee, että se olisikin miehistä ja miesten seksipartnereista.

Muuten, moni mies olisi ihan vaikka kuinka monen naisen kanssa jos vain onnistuisi. Eli kateushan noissa katkerissa kommenteissa on taustalla. Aika kaksinaismoralistista paheksua naisten keskimääräistä 5 - 7 partneria, kun itselle kävisi reikä kuin reikä, vaikka joka yö eri.

Vierailija
79/79 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö saada naiset häpeämään jotain? Se on vallankäyttöä, mutta sitä valtaa sinulla ressulla ei ole. Yrität oman i n c e l inpärstäsi pelastaa, kun et ole edes nähnyt pul*ua kuin kuvissa.

Hyvä kun joku on rehellinen tossa naisten seksin vallankäytössä, kun usein törmää siihen väitteeseen että näin ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan