Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20 000 naista vastasi: näin paljon minulla on ollut seksikumppaneita

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hyvä ottamaan suihin, olen kiitollinen kaikille niille miehihille, joiden kanssa hän on harjoitellut.

Tiesittekö että suuseksin (molemminpuolisen)  opettivat suomalaisnaisille Naxi-Saksan miehitysjoukot Jatkosodan aikana 1941-1945.

Suomalaiset rintamajermut yökkivät kuultuaan, että sakemannit jopa nuolevat pillua.

Vierailija
42/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksikumppaneiden määrä ei välttämättä kerro ihmisestä kovinkaan paljon."

Ei, se kertoo ihmisestä kaiken.

Ok. No miten määrittelet minut, naisen jolla ollut 20 seksikumppania?

Näillä tiedoilla määrittelen sinut ilmaiseksi ilotytöksi

Määrittelen sinut katkeraksi uliksi täältä ikuisuuteen. Omin käsin onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvä ottamaan suihin, olen kiitollinen kaikille niille miehihille, joiden kanssa hän on harjoitellut.

Tiesittekö että suuseksin (molemminpuolisen)  opettivat suomalaisnaisille Naxi-Saksan miehitysjoukot Jatkosodan aikana 1941-1945.

Suomalaiset rintamajermut yökkivät kuultuaan, että sakemannit jopa nuolevat pillua.

Pimpinnuoleminen onkin erittäin betaa

Vierailija
44/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on nolla, joten eipä anna todellista kuvaa kun nolla tuossa ei ole edes vaihtoehto.

Vierailija
45/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli paljon ovat jakaneet

Jakaneet? 😂😂

Valitettavasti sinulla ei ole minkäänlaista määräämisoikeutta naisia kohtaan. Vaikka niin tunnut kuvittelevan. Kuvottavaa itsekkyyttä.

Vierailija
46/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, joku mies tuo jutun kommenteissa esille perinteisen miesten asenteen: "Täytyy myöntää, että olen kiinnostuneempi naisista joilla ei ole ollut paljon seksikumppaneita. Tulee likainen olo jos tietää, että kyseinen naisihminen juoksee sängystä sänkyyn. Tosin samaan hengenvetoon täytyy myöntää, että itse olen sitä harrastanut ja kumppaneita on varmasti yli 50. Vähänhän tämä tietysti epäreilua on, mutta minkäs sitä itselleen voi. Joku vain kiihottaa ja ja toinen muu taas ei. Kai tässä vähän samallla vanhanaikainen on kun ajattelee, että meille miehille sallitumpaa."

No mutta minkäs sitä nyt itselleen voi ettei peilikuvasta tule likainen olo mutta naisista kyllä. Vähän epäreiluahan se, onneksi voi kuitata toteamalla olevansa vaan vanhanaikainen. 

Ja sitten voidaankin haukkua kuinka naiset ovat ho roja ja pilalla.

Sille on yksinkertainen  syy:
"Every single time a man sleeps with a lot of women he's called a stud but if a woman sleeps with a lot of men she's called a slut. People think this is unfair. Nah It's completely fair and I'll tell you why. It's fuckin' easy to be a slut. It's fuckin' hard to be a stud. To be a stud you have to be witty charming well dressed have nice shoes and a fake job. To be a slut you just have to be there. There are fat ugly sluts out there. There are no fat ugly studs."

Eikä tässä asiassa tasa-arvoa koskaan tule olemaan, koska tuo ylläoleva teksti on totuus. Noin se asia vain menee, ei sitä faktaa mikään "tasa-arvoisesti ajattelu" muuta. Biologiaa.

Paljon eri miehiä nainut nainen ei ole parisuhtemateriaalia, siirry hyvä mies eteenpäin. Ja niin, naisen ei edes tarvitse kertoa lukuansa kun on olemassa psykologinen ilmiö nimeltä "tuhannen k ullin katse".

Millainen on sitten nollan k ullin katse? Täällä palstalla miehet ovat kirjoittaneet että seksikumppanien määrän pystyy päätellä naisen olemuksesta tai jotain.

Heh ja miksi ihmeessä haluaisimme kertoa teille kameleonteille millainen olisi siveän naisen olemus. Sittenhän te huijaisitte esittämällä sitä.

Jokainen mies ymmärtää kysymyksesi tarkoituksen. Eli kameleonttimainen oppiminen ja miesten kusettaminen.

Ootpas vainoharhainen.

Ei mun tarvitse huijata kun olen sellainen. Lähinnä kiinnostaa huomaako miehet oikeasti tämän ilman kertomista.

Vierailija
47/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Nolla-Petteri.

Täällä vinisee yksinäisyyttään eikä saa hommattua Puolasta neitsyt morsianta 😂

Vierailija
48/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Tämä "oot insel kun et kumarra nymfoja"-defenssi on keksitty n. 2 vuotta sitten.

Vierailija
49/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tarina, mutta keksityn oloinen. 0/5

Toki on totta, että useimmat miehet ovat yhä tunareita, ennenkuin heidät kouluttaa.

Vierailija
50/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hirveetä että nainen nauttinut seksistä.

Kyllä ul-i-uli-t nyt tuomitsee 😂😂

Vierailija
51/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Tämä "oot insel kun et kumarra nymfoja"-defenssi on keksitty n. 2 vuotta sitten.

Ai nainen on nymfo jos on yli 20 seksipartneria 25 vuoden aikana 😂

Ohis

Vierailija
52/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paljon ovat jakaneet

Jakaneet? 😂😂

Valitettavasti sinulla ei ole minkäänlaista määräämisoikeutta naisia kohtaan. Vaikka niin tunnut kuvittelevan. Kuvottavaa itsekkyyttä.

Määrätä en voi, mutta se ei muuta sitä että olet patologinen alistettava

Vierailija
53/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Ajatella. Tuo huorittelusi kuitenkin on vähintään 5000 vuotta vanha defenssi. Huvittavinta siinä on, ettei se liity mitenkään naisen siveyteen. Samaa väninää joutuu kuulemaan silloinkin, kun kieltäytyy seksistä.

Vierailija
54/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa kyselyssä nauttimisesta kysytty mitään? Jos ei naisella tai miehellä yhtään huonoa panoa ole ollut, niin valehtelee.

Vierailija
55/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmit, kenellä on valta?

Miettikääs. Uli poksahtaa katkeruudesta 😂

Vierailija
56/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vastaavaa tutkimusta tehty miehille?

Vierailija
57/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarkoittaa ilmeisesti sitä, että iso osa naisista ei eroa mitenkään PROSTITUOIDUSTA.

Miehet... tämä on todellisuus. Enjoy the decline.

Jos kerran miehet ajattelevat noin, niin voidaan toki alkaa jatkossa ottamaan jokaisesta kerrasta maksu. Eipä tarvitse enää kuunnella nimittelyä ilman todellisuuspohjaa.

Vierailija
58/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa kyselyssä nauttimisesta kysytty mitään? Jos ei naisella tai miehellä yhtään huonoa panoa ole ollut, niin valehtelee.

Kuule kokematon, ihminen ei pääsäänytöisesti vapaa-ajallaan tee sellaista, mistä ei nauti. Se ei silti takaa, ettei joku Jonne välillä olisi vikatikki ja floppi. Paksut puheet, ohut muna.

Vierailija
59/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miehille: Kuinka monen naisen kanssa itse olette harrastaneet seksiä ja kuinka monen naisen kanssa harrastaisitte seksiä jos teillä olisi tilaisuuksia harrastaa seksiä juuri niin paljon kuin haluaisitte?

Jos ainoa syy, miksi ei itse toimi tietyllä tavalla, on se, ettei saa siihen tilaisuuksia, niin silloin ei kyllä ole minkäänlaista varaa tuomita muita siitä toimintatavasta.

Vierailija
60/79 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tainnut olla vajaa 40 kumppania 20vuoden aikana. Onpa huikea määrä vuositasolla! Nykyään kelpuutan vain itseäni nuorempia miehiä. Vanhoilla tahtoo olla liikaa ongelmia seisokin kanssa. N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän