Onko 168/78 nainen auttamattomasti lihava?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen, mutta et pahasti lihava. Riippuu aika pitkälti siitäkin, miten ne kilot on vartaloosi asettuneet, eli mitä vartalotyyppiä edustat.
Naisen lihakset ei paina 20kg ilman steroideja - jos silloinkaan.
Ainakin olisi sellainen hormoni-hirviön näköinen nainen! Vastaantulijoiden päät kääntyisi kadulla kun sellainen ilmestys kävelisi vastaan.
Oletteko te tosissanne? Minä olen 170 cm ja painan 60 kiloa - noin puolet siitä on mittausten mukaan lihasta. Eikä ole steroideja tarvittu, ihan perustreeni salilla ja perusruoka kotona on riittänyt. Päitä kyllä käännän, mutta hormonihirviötä minusta ei saa tekemälläkään. Miten teillä voi olla ihan vinksahtanut käsitys?
Minä kyllä ymmärsin yllä olevan niin, että jos naisella on 20 ylimääräistä kiloa, ne eivät varmastikaan kaikki ole lihasta. Tuskin sinäkään voisit lihasmassaasi kasvattaa tuosta noin 18 kiloa.
"Naisen lihakset eivät paina 20 kg ilman steroideja - jos silloinkaan." Tuossa ei ainakaan puhuta ylimääräisistä kiloista. Jos jollain todella on tuollainen harhaluulo, pakko oli oikaista.
Olen saman pituinen ja painan 20 kiloa vähemmän (olen laihaläski). 10kg voisi helposti olla lisää lihasta, jos alkaisi kunnolla treenaamaan.
Sen sijaan tai lisäksi 10 saatika 20 kg rasvaa tähän on turhan paljon: olen siis painanut aiemmin n. 70 kg ja silloin oli koko ajan sellainen olo, etteivät vaatteet istu ja kaksoisleuka näkyi kun vähänkin avasi suuta.
Semmoinen hyvä olo minulla olisi varmaan 60-62 kilon paikkeilla, jos lisäpaino tulisi lihasten muodossa.
Sun lukemat?
Itsehän sinä parhaiten tiedät.
Höhlää kysyä muilta tämmöstä.
Riippuu ruumiinrakenteesta ja lihasten määrästä.
Olen N173. Kun painoin 78, olo oli epämukava ja mittanauha ja peili kertoivat samaa.
Mut mä olen pitkäjalkainen, joten mun kuuluu olla kevyt. Pitkäselkäiset on painavampia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Oletan, että puhut itsestäsi. Jos ylipainosi vaivaa sinua, kannattaa tehdä sille jotain eikä kysellä muiden mielipiteitä. Et ole enää mikään pikkutyttö, mieti mitä itse haluat! Hanki itsetunto.
Ylipainoahan tuo joka tapauksessa on. Vai oliko tässä sellainen itsepetoskulma, että jos sanotaan, että vain vähän ylipainoinen, niin sitten kuvittelet, ettei sinun tarvitse laihduttaa?
Edelleenkin: laihduta, jos et ole tyytyväinen ulkonäköösi ja oloosi. Tai kehitä itsetuntoa niin, ettei paino enää häiritse.
Juuri näin!
Riippuu todella paljon ruumiinrakenteesta. Hennolla lihaksettomalla ihmisellä paljon ylipainoa mutta lihaksikas ihminen ihan normaali vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin rasvat vaan menee kauniisti. Olen samanpituinen ja painoin 74 kg, kun minulla oli yhden viikonlopun mies. Tuli painosta puhetta ja mies oli, että sinä olet sellainen 55 kg tyttö. Olin vain, että anteeksi, painan kyllä 74 kg. Mies oli todella hämmentynyt, eikä antanut minun enää syödä oikeastaan mitään sinä viikonloppuna (laittoi kaikki ruuat omalle lautaselleen, niin, että minulle jäi tyyliin yksi ranskanperuna).
Niin voi vartalon muoto huijata, mies oli omien sanojensa mukaan pannut vaikka ketä. Ilmeisesti nämä oli niitä 55 kg naisia sitten.
Ottamatta kantaa kiloihin, niin jestas millasta elämää vietät ja mitä jurpoja huolit sänkyysi.🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse 173cm/85kg
Eli lähes sama suhde, pari kiloa itsellä enemmän. En koe olevani vielä lihava peilistä katsottuna, mutta olen silti ylipainoinen enkä ole hoikassa kunnossa kuitenkaan. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ihan omista elintavoista johtuu, olen perso suolaisille ja rasvaiselle ruualle (pahimpia paheita ovat pizza ja sipsit). Toki syön sitä terveellistäkin ruokaa, mutta edellä mainittuja liikaa. En myöskään tällä hetkellä paljoa liiku vaikka se on ollut aikaisemmin iso osa elämää.
Olen malliltani kuitenkin enemmän raamikas kuin siro, minusta olisi erittäin vaikea saada 65 kiloista. 70 kg on minulle aika passeli. Pitäisi siis pudottaa noin 15 kiloa pois. Paino on itsellä aina ollut korkeampi mitä on esim. terkkarilla odotettu. Tiedän sen kun on sanottu ääneen että paino on yllättävän korkea, mutta vartalosta näkee ettei se ole rasva mikä painaa kehossa. Tällä hetkellä ärsyttää että olen itseni tähän jamaan saanut, mutta eipä tässä auta kuin hyväksyä tilanne ja tehdä asialle jotain tai vaihtoehtoisesti olla välittämättä.
Ööööö?
Olen 181cm/88kg ja mulla on tuo 8kg ylimääräistä ja olen mies.
Sinä olet kyllä läski, anteeksi vaan.
”Lihaksikas” on nykyään sama kuin ”painavat luut” ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin rasvat vaan menee kauniisti. Olen samanpituinen ja painoin 74 kg, kun minulla oli yhden viikonlopun mies. Tuli painosta puhetta ja mies oli, että sinä olet sellainen 55 kg tyttö. Olin vain, että anteeksi, painan kyllä 74 kg. Mies oli todella hämmentynyt, eikä antanut minun enää syödä oikeastaan mitään sinä viikonloppuna (laittoi kaikki ruuat omalle lautaselleen, niin, että minulle jäi tyyliin yksi ranskanperuna).
Niin voi vartalon muoto huijata, mies oli omien sanojensa mukaan pannut vaikka ketä. Ilmeisesti nämä oli niitä 55 kg naisia sitten.
Ottamatta kantaa kiloihin, niin jestas millasta elämää vietät ja mitä jurpoja huolit sänkyysi.🙄
Niin. Nyt olen hiukan valikoivammin koittanut katsoa, keiden kanssa seurustelen. Eihän tuo ole mukavaa, että vieras syö suurimman osan tekemistäni ruuista ja jättää rippeet minulle. Isomman ja miehen oikeudella, koska minun pitäisi painaa 55 kg.
Mies oli muuten ihan mukava kyllä, vaikkakin hieman ilkeä. Hän muuanmuassa vei minut yhteen puistoon Helsingissä jossa on tiivis syrenien peittämä pusikko. Miehen mielestä meidän olisi pitänyt rakastella siellä. Aamuyöstä siellä oli myös muunmaalaisia jengiläisiä (kauempana), jotka havaitsivat puuhamme. Mies meinasi ensin lähteä yksin juoksemaan pois ja jättää minut puskaan, mutta viime hetkellä päätti ottaa kädestä kiinni ja repiä mukaansa. Tuo oli aika ilkeää kyllä. Hän olisi jättänyt minut syötiksi puskaan, jotta olisi pelastanut oman nahkansa.
Hänellä oli vielä silloin tyttöystävä kotona, ja lähtiessään mies alkoi syyttämään minua, että minä olen syyllinen, että hän on pettänyt tyttöystäväänsä. Aika paksua.
Viime vuosina olen koittanut pitää hiukan tasoa yllä, etten nyt ihan kenen kanssa rupea suhteilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt olen hiukan valikoivammin koittanut katsoa, keiden kanssa seurustelen. Eihän tuo ole mukavaa, että vieras syö suurimman osan tekemistäni ruuista ja jättää rippeet minulle. Isomman ja miehen oikeudella, koska minun pitäisi painaa 55 kg.
Mies oli muuten ihan mukava kyllä, vaikkakin hieman ilkeä. Hän muuanmuassa vei minut yhteen puistoon Helsingissä jossa on tiivis syrenien peittämä pusikko. Miehen mielestä meidän olisi pitänyt rakastella siellä. Aamuyöstä siellä oli myös muunmaalaisia jengiläisiä (kauempana), jotka havaitsivat puuhamme. Mies meinasi ensin lähteä yksin juoksemaan pois ja jättää minut puskaan, mutta viime hetkellä päätti ottaa kädestä kiinni ja repiä mukaansa. Tuo oli aika ilkeää kyllä. Hän olisi jättänyt minut syötiksi puskaan, jotta olisi pelastanut oman nahkansa.
Hänellä oli vielä silloin tyttöystävä kotona, ja lähtiessään mies alkoi syyttämään minua, että minä olen syyllinen, että hän on pettänyt tyttöystäväänsä. Aika paksua.
Viime vuosina olen koittanut pitää hiukan tasoa yllä, etten nyt ihan kenen kanssa rupea suhteilemaan.
Kaiken huipuksi maksoin ruuat ja (miehen) oluet, koska mies oli edellisenä iltana ryypännyt kaikki rahansa. Miehen mielestä se oli ok, koska hän vietti aikaa kanssani. Minun piti passata häntä, mm. tuoda kylmää olutta hänelle olohuoneeseen. Ruokaakin jouduin laittamaan, vaikka nimenomaan sanoin, että en osaa laittaa ruokaa. Näistä hän sitten jätti minulle rippeet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 168 cm ja 70 kiloo. Tunnen olevani vähintään ylipainoinen. Painoa pois joku 10 kiloo että pääseen normaalipainoiseksi bmi. laskelman mukaan. Nyt sitten pätkäpaastoan ja mietin mitä syön. 5 kiloo lähtenyt joulukuusta. Å
10 kiloa pois että sinusta tulee normaalipainoinen BMI:n mukaan?! Sori nyt vaan mutta tolla pituudella ja painolla olet kylläkin normaalipainon rajoissa.
Minä kyllä ymmärsin yllä olevan niin, että jos naisella on 20 ylimääräistä kiloa, ne eivät varmastikaan kaikki ole lihasta. Tuskin sinäkään voisit lihasmassaasi kasvattaa tuosta noin 18 kiloa.