Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 168/78 nainen auttamattomasti lihava?

Vierailija
09.02.2020 |

Vai pelkästään hieman ylipainoinen?

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen, mutta et pahasti lihava. Riippuu aika pitkälti siitäkin, miten ne kilot on vartaloosi asettuneet, eli mitä vartalotyyppiä edustat. 

Naisen lihakset ei paina 20kg ilman steroideja - jos silloinkaan.

Vierailija
82/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikalailla samat mitat, mutta nyt laihdutan enkä ole enää ihan noin paksu. Lihava ei noilla kiloilla ole, mutta ylipainoinen.

Mulla läski jakautuu aika armeliaasti kroppaan ja vaatekokoni ei edes isoimmillaan ole ollut yli 40/L ja maksimissa olen ollut 168/81

Käytän paljon samoja vaatteita, kun käytin ollessani 168/61.

Mutta kun jotkut sanovat, että hoikka on vasta jos tällä pituudella paino alkaa vitosella...

Noh, tuo 61kg oli mulle sellainen, että sixpack erottui selkeästi ja olin oikeasti tosi hoikka. Alle 60kiloisena olisin aivan liian laiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen, mutta et pahasti lihava. Riippuu aika pitkälti siitäkin, miten ne kilot on vartaloosi asettuneet, eli mitä vartalotyyppiä edustat. 

Ainakin olisi sellainen hormoni-hirviön näköinen nainen! Vastaantulijoiden päät kääntyisi kadulla kun sellainen ilmestys kävelisi vastaan.

Vierailija
84/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lihasmassaa omaava nainen voi hyvinkin painaa tuon verran ja omistaa timmin kropan.

Älä tuijota vaakaa vaan peiliä! ;)

Vierailija
85/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihratu ssu! Hyi!

Rumil usaivo! Yök!

Vierailija
86/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla on ylipainoinen ja ylimääräistä löytyy. Oikeasti lihava olisi tuon pituisena sellainen liki 100 kg keijukainen.

Vierailija
87/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, musta kaikki ylipainoiset on lihavia, jos lihaksista ei paino koostu. Eli sekin vaikeaa tällaisissa kyselyissä, että ihmisillä on eri käsityksiä sekä näkemyksiä lihava- käsitteestä. Tän takia kannattais rehellisesti miettiä miten itse ajattelee ja ennen kaikkea miten itse kokee itsensä.

Vierailija
88/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi vaimoksi. En haluasi olla lihavan kanssa edes kaveri, koska lihava pilaa kaikki kuvat. Lihavuus on oma valintasi ja nytkin voisit olla tekemässä asialle jotain. Mutta oman elämäsi tuolla vain pilaat, ei se muita hetkauta.

M42

Samaa mieltä, että lihavuus on täysin oma vika ja itseaiheutettua. Kuitenkin voisin olla pullean kaveri, koska ovat tajunneet, että hauskuus ja huumori ocävat ainoita keinoja heille tulla hyväksytyksi, joten ovat siis hauskaa seuraa.

Vierailija
89/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lihasmassaa omaava nainen voi hyvinkin painaa tuon verran ja omistaa timmin kropan.

Älä tuijota vaakaa vaan peiliä! ;)

Marit Björgen on suunnilleen saman mittainen ja painoi aktiiviaikoina 64 kg. Googlaa Maritin hauis ja kuvittele, miten paljon lihasmassaa on 14 kg painavammalla timmillä naisella.

Ja todellakaan peili ei kerro mitään. Voi lihoa puolenkymmentä kiloa näkemättä sitä peilistä, jos vaatteet eivät ala puristaa.

Vierailija
90/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIs ihan miehellekki kova työ painaa ton verran samalla pituudella ja vähilla rasvoilla.

Sais salilla painaa hyvin paljon ja kauan.

Vierailija
91/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIs ihan miehellekki kova työ painaa ton verran samalla pituudella ja vähilla rasvoilla.

Anteeksi mitä? Mun mies on 173cm, käy salilla, juoksee ja pelaa jääkiekkoa. Kropassa ei ole pisaraakaan ylimääräistä rasvaa, lihaksia löytyy kyllä ja painoa 64kg. Eikä edes treenaa mitenkään raivoisasti saatika vahdi ruokavaliotaan. Eipä tuo kovin kovaa työtä näytä vaativan. Jos noin lyhyt mies painaisi lähes 80kg, näyttäisi oudolta.

Eli kyllä ap on ihan puhtaasti lihava.

Vierailija
92/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 168 cm ja 70 kiloo. Tunnen olevani vähintään ylipainoinen. Painoa pois joku 10 kiloo että pääseen normaalipainoiseksi bmi. laskelman mukaan. Nyt sitten pätkäpaastoan ja mietin mitä syön. 5 kiloo lähtenyt joulukuusta. Å

Vierailija
93/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 168 cm ja 70 kiloo. Tunnen olevani vähintään ylipainoinen. Painoa pois joku 10 kiloo että pääseen normaalipainoiseksi bmi. laskelman mukaan. Nyt sitten pätkäpaastoan ja mietin mitä syön. 5 kiloo lähtenyt joulukuusta. Å

Normaaliin painoon tähtään, en hoikaksi asti.

Vierailija
94/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Mun mies on 173cm, käy salilla, juoksee ja pelaa jääkiekkoa. Kropassa ei ole pisaraakaan ylimääräistä rasvaa, lihaksia löytyy kyllä ja painoa 64kg. Eikä edes treenaa mitenkään raivoisasti saatika vahdi ruokavaliotaan. Eipä tuo kovin kovaa työtä näytä vaativan. Jos noin lyhyt mies painaisi lähes 80kg, näyttäisi oudolta.

Eli kyllä ap on ihan puhtaasti lihava.

Juoksee,pelaa jäkistä ja käy salila. Ei se olekkaan kovaa työtä vaan hyvää työtä.

Mutta voimaantuneille naisille se puudeli nurkan taakse on jo "liikuntaa" ja siitä muistetaan mainita aina.

Vierailija
95/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös 173, painaa 68 kg ja harrastaa juoksua, kiipeilyä ja jalkapalloa. Varmasti harrastaminen vaikeutuisi, jos tulisi kymmenen kiloa lisää.

Vierailija
96/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan siitä, koostuuko paino lihasmassasta (urheileva tyyppi) vai pelkästä rasvasta.

No ei ole urheilevan ihmisen kroppa. Vertaan itseeni 176/63 ja olen normaalipainoinen, en laiha.

Vierailija
97/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI HALOO.Olen suunnilleen tuon kokoinen nykyään.Olen ollut tukevampikin,pahimmillaan 85.

Silloinkin ei vaatekokoni mennyt yli 44 enkä ikinä ole tarvinnut mitään jumbo-sukkiksia enkä ole asioinut "isojen tyttöjen" liikkeissä.

Nyt painan 73-76 ja pituus on just tuo 168.

Mulle mahtuu 40-44 v vaatteet,tyypistä riippuen,sukkahousut 40-42,että se siitä.

Mutta tietysti kaikki on suhteellista.Jos täytyy muistuttaa anorektikkoa,niin sitten olen varmaan lihava.

Mutta ihan näin tavallinen vanhempi nainen,tietysti tässä yritän jos vielä joku kilo putois,mutta paras oli se,kun lääkäri luokitteli minut(siis näissä mitoissa) sanalla :hoikkarakenteinen.

Siis... Mä käytän kokoa 40-42 ja olen 162/65... Juuri ostin hameen 42 ja paidan XL. Ne ovat sopivat, eivät ylisuuret. Selkeästi ylipainoinen/pullea olen, ja laihdutankin parhaillani. Lähtöpaino oli 72 kg ja silloin olin selkeästi lihava.

En siis väitä etteikö sanomasi pitäisi paikkansa, kunhan ihmettelen miksi itse olen niin valtava norsu vaikka moni painavampi (toki pidempikin, mutta silti) kertoo käyttävänsä samaa kokoa... Niin me kaikki olemme erilaisia, eikä mielestäni voi sanoa mikä paino olisi se oikea. Luulen että itselleni sopiva paino olisi 58, siihen pyrin pikkuhiljaa.

Vierailija
98/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin rasvat vaan menee kauniisti. Olen samanpituinen ja painoin 74 kg, kun minulla oli yhden viikonlopun mies. Tuli painosta puhetta ja mies oli, että sinä olet sellainen 55 kg tyttö. Olin vain, että anteeksi, painan kyllä 74 kg. Mies oli todella hämmentynyt, eikä antanut minun enää syödä oikeastaan mitään sinä viikonloppuna (laittoi kaikki ruuat omalle lautaselleen, niin, että minulle jäi tyyliin yksi ranskanperuna). 

Niin voi vartalon muoto huijata, mies oli omien sanojensa mukaan pannut vaikka ketä. Ilmeisesti nämä oli niitä 55 kg naisia sitten.

Hyi, tästä tuli mieleen eräs epäsopivasti naisia kohtaan käyttäytynyt vartija, joka kierroksillaan aina mittaili meitä myyjiä päästä varpaisiin katseellaan ja kommentoi kaikenlaista mikä ei hänelle kuulunut lainkaan. 

Minulle totesi että siinä on 55kg hyvin muodostunutta lihaa (hyi saatana), minä en vastannut mitään mutta myhäilin mielessäni koska painoin siihen aikaan 68 kg. Eli hän oli paitsi ällöttävä, myös väärässä :D.

Vierailija
99/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Sulla on ihan väärä käsitys....

Vierailija
100/114 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olisi sellainen hormoni-hirviön näköinen nainen! Vastaantulijoiden päät kääntyisi kadulla kun sellainen ilmestys kävelisi vastaan.

Oletteko te tosissanne? Minä olen 170 cm ja painan 60 kiloa - noin puolet siitä on mittausten mukaan lihasta. Eikä ole steroideja tarvittu, ihan perustreeni salilla ja perusruoka kotona on riittänyt. Päitä kyllä käännän, mutta hormonihirviötä minusta ei saa tekemälläkään. Miten teillä voi olla ihan vinksahtanut käsitys? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme